hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ulla Salzgeber til Skauen!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Ulla Salzgeber til Skauen!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AAndreA

Skrevet - 07/12/2005 :  16:37:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hva med setningen hentet fra linken på hestemarkedsforside:

"Hvis det er tilstrekkelige anmeldelse på dette tidspunkt, vil kurset kunne bli en realitet. Kr. 600 blir seminar avgiften, som inkluderer varm mat og kaffe/drikke, og som del eller helt finansierer treningen på søndag.(Lukket for publikum da prisene med tilskuere er meget høyere enn prisene uten.) Kommer det 250 eller flere er treningen hel finansiert, samt norsk dressur vil få en sjanse de ellers aldri ville ha fått til å kjenne på pulsen til en av verdens desidert beste trenere/ryttere."
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  07:34:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Var det noen som kom seg hit?

For min del skulle jeg så gjerne, så gjerne ha vært der, men det begrenset seg dessverre økonomisk denne gangen. 700kr er dyrt. Når man i tillegg skal kjøre såpass langt, og ha kjøreutgifter i tillegg.. I litt trange tider frister det også lite å sponse ryttere som faktisk har råd til egen(e) superhest(er), fordi de skal ri en lukket trening på søndagen, som ikke en gang vi dødelige kan få lov til å se på (som vel er nevnt her tidligere..). Jeg vet ikke hva resultatet ble her, men et billigere seminar hadde nok vært å foretrekke for min del.. Det var pengene som hindret meg iallfall.

Hørte rykter via noen som kjente noen som var der, at det var sinnsykt bra Noen som kan gi et referat om ikke annet?

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Labbis

Denmark

Skrevet - 20/03/2006 :  09:23:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, dette var virkelig verdt pengene!!! Det er helt klart ikke bare flaks at hun fikk medalje i OL. etc.... Hun så med en gang problemene de forskjellige hestene hadde, og hun var også veldig flink til å forklare hvorfor rytterne skulle gjøre som de gjorde, for hun var veldig opptatt av at folk forstår horfor de gjør ting, og ikke bare følger "ordre". Nå har ikke jeg tid til å skrive et langt referat akkurat nå (da blir nok ikke sjefen fornøyd...), men som sagt, dette var et veldig bra seminar! Gå til toppen av siden

<3 <3 Mickro <3 <3

» VIP

Skrevet - 20/03/2006 :  21:57:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Som labbis sier, et veldig bra seminar, verdt pengene! Hun så problemet med en gang og hadde en løsning på alt, også morsomt å se hvordan hun løste de forskjellige problemene. Samtidig var hun veldig opptatt av sitsen og at rytter skulle ha rolige hender, og ikke mindst rideveiene og at rytterne skulle ri gode hjørnepasseringer.
Jeg må desverre si at jeg syntes det ble litt for ensformig, da det var en junior, to young ridere og resten (husker ikke antall, men mener det var 5) som var seniorer, så det ble ganske mye likt arbeid på en måte. Skulle gjerne sett litt unghester, for å se litt på utviklingen fra unghest til de blir disse knall fine hestene
Var flere tips man kunne ta med seg hjem og tenke over. Og en ting som sitter etter helgen, er desverre lysten på en virkelig god hest Hehe...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.