hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ikke medlemer har tilgang til forum og viper ..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Ikke medlemer har tilgang til forum og viper ..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  21:01:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva synes dere om det?

Jeg synes ikke noe om det. Synes bare medlemmer skal ha tilgang til det.

lino

» VIP

Skrevet - 25/11/2005 :  21:19:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
For min del har det ingenting å si - jeg har innsett at det jeg legger på internett har hvem som helst tilgang til uansett..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  21:24:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
enig med deg Kristine
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  21:44:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vipene er greit nok.

Men forumet, her åpner vi oss. Gir mye av oss selv. Vi forteller om problemene med hestene våre og, ja, alle får se det.
Jeg har tillit til alle her på forumet, og regner med at de ikke anmelder oss om de ser noe her de ikke liker. Men det kan jo hver og en fremmed gjøre. En fremed kan også ta kontakt med oss. Feks. en pedomann, som ser vi er flinke til å "ri". Man vet jo aldri!
Om dette hadde vært et lukket område tror jeg vi alle hadde følt oss tryggere. Det er jo vanlig på andre forum at man må være medlem.

Jeg synes det burde være en ting Hestemarked-gjengen burde fikse.
For sikkerhetsskyld, og for at vi blir tryggere når vi vet(som regel) hvem som leser igjenom innleggene som blir skrevet. Selvfølgelig kan noen bli medlem bare for å se innom forumet. Men regner med de er seriøse da..

Selv har jeg altid vært litt skeptisk til å delta på forumet. Er redd for at fremmede personer som jeg ikke i det hele tatt har anelse hvem er, eller som er interisert i noe annet en feks. hest og mote.

Min mening!

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 25/11/2005 :  22:48:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Det er jo ikke vanskeligere å bli medlem enn å registrere seg på hovedsida med et eller anna navn da, så hvis noen vil drive og se her dersom det er bare for medlemmer så får de det fort til likevel, tar dem bare fem minutter ekstra..
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  23:03:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, men det er heller ikke alle som oppgir E-mail adressa si til hva som helst for å registrere seg heller.

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 25/11/2005 :  23:40:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jammen, Kristine - det du snakker om er en falsk trygghet.
Mennesker som leser på forum med andre hensikter enn å deler erfaringer, meninger o.l gjør det uansett. Å registrere seg her tar to minutter. Å lage seg en vilkårlig homtiladressen uten tilknytning til en selv tar to minutter.

Dessuten, ALT som ligger på internett er tilgjengelig for alle som har tilgang til internett. Uansett hvor passordbeskyttet man gjør ting, ligger det i en database og kan hentes frem dersom man bare har de rette kunnsapene og verktøyene.
Sånn fungerer internett - det finnes ingenting som heter privatliv!

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  23:46:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er helt greit som det er. Har ingen problemer med at ikke-medlemmer ser VIP-ene og forumet, slik at de kan få en forsmak og finne ut om dette er noe for dem. Det er veldig sjeldent forum er helt lukkede.

Er du redd for "pedomenn" er kanskje ikke internett stedet å være på?
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/11/2005 :  00:07:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Er du redd for "pedomenn" er kanskje ikke internett stedet å være på?
Opprinnelig postet av Formosissima

nei, kanskje ikke. Hadde prosjekt på skolen om pedofili. Etter de har jeg vært veldig oppmerksom på slike ting. Så det prosjektet vekket mange tanker oppe i hodet mitt i allefall..

Redigert av - Bustetrollet den 26/11/2005 02:27:19 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 26/11/2005 :  01:50:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Øøh, hva er det han gjør som er litt pedo?
Synes det er en litt vel grov beskyldning å komme med..

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  02:12:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Snakker om. Akkurat hva gjør at du kan legge ut en slik beskyldning på internett, Kristine og Rosita? Fytti. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/11/2005 :  02:26:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
høh?

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  10:12:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Nå datt jeg og av her?

Uansett, jeg synes det er helt greit slik som det er nå.
Men bare for å legge til så har ei venninne blitt kontaktet masse på mail/msn av en mann som er ganske så ekkel, adressa fant han her.

Therese
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 26/11/2005 :  10:25:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Vel, unnskyld at jeg sier det - men det er jo litt teit å legge ut msnadressen sin her.
Man velger selv hvor mye informasjon man vil dele med folk, og jeg ser enkelte legger ut telefonnummer og hele pakken, jeg skjønner ikke at de tør og jeg skjønner ikke hvorfor vi har mulighet til det når det strengt tatt ikke er nødvendig..

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/11/2005 :  10:45:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Man velger selv hvor mye informasjon man vil dele med folk ..

Tror nok derfor også at det oppstår noen fake viper. Altså, de skriver at de er en annen, skifter navn osv.

Kopi av melding:
.. og jeg ser enkelte legger ut telefonnummer og hele pakken, jeg skjønner ikke at de tør og jeg skjønner ikke hvorfor vi har mulighet til det når det strengt tatt ikke er nødvendig..

Der er jeg enig!

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 26/11/2005 :  12:44:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Så lenge man leggr ut info på internett så gjør man det på mange måter mulig å spore en selv. hvorfor tror dre at arbeidsgivere syns det er vel anvndt tidå gjøer et googlesøk på navnet til folk de skal ansette?

Jeg prøver å holde litt orden på hvilken informasjon som unslipper meg, men samtidig skal det sies at akkurat her syns jeg vel det er minimal med stress om folk vet hvem jeg er. Det er mange adre ting i livet mitt jeg finner mer sensitivt enn hesteholdet :-S Og da kan jeg vel heller foretrekke å være anoym i de situasjonene.

På den andre siden så vet man at alle kan lese forumet og vipene uten å være medlem, fordi det har man jo gjort selv antageligvis før man ble medlem, da kan man jo selv velge å gjøre som deg og meg Kristine, registrere seg med sitt eget navn, eller som spoff og Formosissima, med nick som gjør dem mindre gjenkjennelig med mindre de selv legger opp til det.

Sånn egentlig tror jeg at så lenge man tar noen forholdsregler, så som å ikke møte folk på rare steder (jeg syns feks Egon for forumtreff er såpass åpent og offentlig, at det skal noe til at det skjer noe galt selvom dere ikke er de dere utgir dere for;-)), ikke tro man kjenner folk bare fordi man har pratet litt med dem på nettet. Ikke dra _til_ noen man bare har møtt via nettet, og det går ann å si nei takk til MSN invitasjoner om man ikke har clue om hvem folk er.
osv.osv.osv.

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.