hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - STJERNE I MARGEN!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 STJERNE I MARGEN!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

xasup3

» VIP

Skrevet - 25/11/2005 :  14:43:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
På mix - debatten så var det slik at det sto hvor mange innlegg man hadde skrevet + at man fikk stjerner etter hvor mange man hadde skrevet osv. Hvorfor er dette blitt borte Jeg synes selv det hadde vært morsomt å sett og holdt oversikten over hvor mange innlegg jeg har skrevet.(ikke minst fordi jeg gjerne vil ha en stjerne i margen selv)Hva synes dere??

Guro
» VIP

Skrevet - 25/11/2005 :  15:15:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Det står vel fortsatt hvor mange innlegg du har skrevet :-)
Men det var en debatt en gang om at folk misforsto stjernene, og at man var redd det skulle bli posting bare for å komme opp på et høyere "nivå".
Derfor ble de fjernet. Disse stjernene sa jo bare noe om hvor mange poster du hadde.
Du finner fortsatt kategoriene hvis du trykker på "medlemmer" linken over her:-)

Jeg savner ikke stjernene nå lenger iallfall..klarer ikke å huske på om jeg gjorde det på starten *kortidshukommelse, langtidshukommelse..generell hukommelse ønskes gjerne kjøpt;-)*

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  16:55:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Skjønner ikke helt vitsen med stjernene jeg, ble bare ekstra rot i margen i grunn..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  18:43:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skjønner ikke helt vitsen med stjernene jeg, ble bare ekstra rot i margen i grunn..

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

enig.

Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  20:37:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
enig jeg og..
hva er vits med stjerner??

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

xasup3

» VIP

Skrevet - 26/11/2005 :  11:49:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
snakk om å være blind!jeg så ikke at det stod i margen hvor mange innlegg vi hadde skrevet!blond ofg dun eller

Da er det jo forsåvidt greit for min del. Synes det er ok å vite hvor mange innlegg man har skrevet. Skjønner jo at det kan bli litt rot hvis noen bare "poster" for å få flere stjerner. Nå som jeg endelig har funnet ut hvor mange innlegg jeg har skrevet så ser jeg jo at jeg har mye å ta igjen forøvrigDet var bare det at når man hadde stjerner så syntes det så mye bedre slik at vi blonde og dumme hadde fått det med oss he he...
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  17:53:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
xasup3: Ey, jeg er blond men jeg forstod det..

Har vært borti forum med stjerner, og der poster man vilt bare for å få stjerner og tittler.. Latterlig...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

xasup3

» VIP

Skrevet - 02/12/2005 :  22:42:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  23:28:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hvis du går inn på Medlemmer øverst på siden her ser du en liste over alle medlemmene sortert etter antall innlegg.

Er enig med dere andre her. Stjerne i margen kan fort bli litt poste for å få stjerne aktivitet.
Gå til toppen av siden

xasup3

» VIP

Skrevet - 03/12/2005 :  20:31:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Ragnhild: Trykket på linken...på siden som kom opp stod det bare " det oppsto et problem" er det bare jeg som er blond og dum eller...jeg er innlogget så vidt jeg vet hehe Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  20:41:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Hm, linken funka hos meg...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/12/2005 :  20:44:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei Ragnhild: Trykket på linken...på siden som kom opp stod det bare " det oppsto et problem" er det bare jeg som er blond og dum eller...jeg er innlogget så vidt jeg vet hehe

Opprinnelig postet av xasup3

Om du trykker på "Medlemmer"-knappen i menyen øverst på sida her, rett over der det står logg av, så kommer du til samme side Ragnhild henviste til..

Gå til toppen av siden

xasup3

» VIP

Skrevet - 04/12/2005 :  12:38:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå fikk jeg det tilTusen takk...Greit med den oversikten da...selv om jeg selv befinner meg laaaaaaaaangt nede på listen... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.