hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Neeeei, ALT for tidlig ..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Neeeei, ALT for tidlig ..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Skrevet - 23/11/2005 :  21:08:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dritt! De har nå begynnt å sende den reklamen med traileren. Den cocacola reklamen, traileren som kjører gjennom byen med en unge og bestefaren.

Grrr .. Litt tilig da! begynnte nesten å grine når jeg så den..

lino

» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  22:05:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Synes det var koselig å se den, jeg..
Er ikke så ille å begynne nå som da de solgte julebrus i oktober..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  22:20:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

jul før desember provoserer meg rett og slett grenseløst!!!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/11/2005 :  22:28:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er faktisk en måned igjen til jul. Man blir jo lei av nisser før nissesesongen begynner ..

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  07:42:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Mhm..Som Kristine sier: Blir lei av nisser før sesongen kommer. Så den på tv jeg og. Håpet i allefall at de skulle vente til 1 desember minst..!
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  07:53:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
de kunnet hvertfall ventet til desember med alt som heter JUL
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  10:26:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ser ikke problemet nå egentlig, det er bare 1 mnd. til jul :-) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  11:39:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Synes det var koselig jeg, men kanskje litt tidlig? Men det er jo advent på søndag, så jeg ser ikke problemet lenger... Men flere julereklamer ble sendt i midten av november - det likte jeg ikke..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 24/11/2005 :  12:17:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Siden 1. søndag i advent er nå til søndag, er det vel greit.. Det beste (min mening) ville være om man ventet til adventstiden med juleprodukter og reklame, men det var verre da de begynte med juleprodukter i oktober.
Synes alt blir så kommersielt, og cola er absolutt ikke noe jeg forbinder med jul..

Renate
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/11/2005 :  14:02:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det finnes grenser da! Seriøst, holdt på å klikka når jeg så den.
Den reklamen har da ikke blitt sendt så tidlig før om årene? Synes jeg husker den kom i midten av desember i fjord.
Det er så idiotisk!!!!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  14:38:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
det er ikke så ille at det dukker opp slikt nå..
MEN; syns alikevel at det burde være en grense: 1. desember..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 24/11/2005 :  14:52:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Vel, pengene styrer vel her som alle andre steder :-) Men heldige meg som ikke i det hele tatt har sett nok på tv den siste månden til å vite hva slags reklamer som går der;-)

Jeg har i grunnen gitt opp å forandre verden, og har derfor gitt opp å endre på når ting blir lagt ut i butikken osv. jeg velger rett og slett å holde meg litt unna når det er starten på november og jeg vet at det er "juleting" i butikken allerede. Nå syns jeg derimot at det er helt greit, for jeg har en julekalender jeg skulle fylt og rekke å sende før 1. desember, og den bør jo aller helst inneholde litt julegodteri da;-)

~Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  21:37:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Liker ikke cola, men den reklamen slår ALT.. Samme når de begynner å vise den.. Kanskje fordi jeg er så stor trailer "elsker" som jeg er da.. hehe.. (men selvfølgelig, de slår ikke bilen til gubben min!! :p Og han gutten der er prikklik nevøen min!!
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  21:43:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Eneste av to reklamer som ikke får meg til å ha lyst å boikotte aktuelt produkt for all fremtid. Den andre reklemen er forresten LOTTO-reklamen med hun gamle damen på sykehjem/eldrehjem.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  21:54:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

hvorfor lotto reklamen? syns den er søt jeg :p

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 24/11/2005 :  23:38:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ja, lottoreklamen er jo så skjønn..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.