hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Neeeei, ALT for tidlig ..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Neeeei, ALT for tidlig ..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  13:57:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

hvorfor lotto reklamen? syns den er søt jeg :p

Opprinnelig postet av mariie.

Jeg skriver jo at den utgjør halvparten av rekalmene jeg liker?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  16:11:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

leste litt fort :p trodde du skrev at du ville boikotte den

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  18:24:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
vent til første søndag i advent, da kan de gjerne pøse på med julereklamer og diverse for min del! Men, september er litt drøyt, som jeg har sagt i flere debatter om tidlig julefeiring her på debatten.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  13:41:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Enig med deg Wenche Første søndag i advent eller 1 desember (går jo nesten for det samme men) er passende tid til å "begynne" med jula.. Begynner å glede meg til jul jeg nå.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 26/11/2005 :  15:00:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grr... Jeg blir også provosert! Når det er julemarsipan for salg, så KLARER jeg ikke å dy meg=S
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/11/2005 :  15:35:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Første søndag i advent eller 1 desember (går jo nesten for det samme men) er passende tid til å "begynne" med jula..
Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Første søndag i advent, da er det ikke jul, men ADVENT!
Sjokkerer meg ikke om de begynner å lage en sjokolade som heter adventsjokolade, og hvorfor ikke adventsmarsipan Huff

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  17:04:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Men når adventa begynner så må du jo "lade" opp til jula
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  17:48:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

man lader opp med å tenne lys, og ha adventstjerne i vinduet og med adventskalender. ikke jule marsipan og julebrus og julepynt. la JuLA være en magisk tid mellom 23. des.-nyttåraften, hvis ikke blir den ike magisk vel?

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 26/11/2005 :  18:01:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg var inn til Chelmsford i dag, og hva så jeg der? Joda, midt i handlegata oppi en stor rød slede satt en julenisse og delte ut små gaver til barna... "Hohoho, merry christmas!"
Fikk lyst til å dra av han maska, sparke han hardt bak og be han komme igjen om tre uker!

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/11/2005 :  18:14:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg var inn til Chelmsford i dag, og hva så jeg der? Joda, midt i handlegata oppi en stor rød slede satt en julenisse og delte ut små gaver til barna... "Hohoho, merry christmas!"
Fikk lyst til å dra av han maska, sparke han hardt bak og be han komme igjen om tre uker!

Opprinnelig postet av Anniken B.

SERIØØØST

Nå fikk jeg hakeslepp!

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  19:00:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

SERIØØØST

Nå fikk jeg hakeslepp!

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Let's do it the American way!!!

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/11/2005 :  19:02:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

SERIØØØST

Nå fikk jeg hakeslepp!

Opprinnelig postet av Ullsokken

No, thanks!

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  19:09:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

SERIØØØST

Nå fikk jeg hakeslepp!

Opprinnelig postet av Ullsokken

No, thanks!

Håpet du oppfattet en viss ironi over innlegget mitt..

*schmaili-dilla*

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 26/11/2005 :  19:25:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
En anna ting er at folk handla julegaver som gale! Det var juletilbud på julemat og juleklær, og juleting i vinduene, juledekorasjoner overalt...

Midt oppi alt detta kom da jeg som bare skulle shoppe litt til "me, myself and I"..

Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  22:36:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Jeg bryr meg vel egentlig ikke særlig om hva de sender eller selger av juleting. Bryr meg svært lite om julen rett og slett, og født i en familie som driver butikk så for meg er det helt naturlig å tenke at ja selvfølgelig vil de selge julegodteri tideligst mulig for å tjene mest mulig f.eks.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.