hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Oppvarming
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Oppvarming
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Prospect
» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2003 :  21:45:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideProspect  Svar med kopi av melding
Hey!!

på stallen vår, er det noen travere, så da har han som eier gården lagd en bane rundt hele det ene store jorde så de kan trene der og den er STOR! så hver gang jeg skal ri tar jeg først to runder i skritt og så en runde i trav og så en halv runde i galopp, da er den godt oppvarmet da hele denne runden er veldig stor:=)
etter jeg er ferdig med å trene, enten i dressur eller sprang tar jeg først en halv runde med galopp langer litt ut da så han for strekt seg, så tar jeg en trav runde, traver da på slakke tøyler, men pluss har kontroll så han kan få lange ut og strekke seg i traven, og så tar jeg to runder i skritt eller bare skritter av en tur i skogen, enkelt å greit:=)

KLemz Prospect &

Pia
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 25/08/2003 :  00:15:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

Oppvarming er selvfølgelig viktig.Men jeg tror det er vansklig å gi noe fasit-svar på en perfekt oppvarming/nedtrapping da alle hester er forskjellige og er svake,stive og ømme på forskjellige steder.Men jeg er veldig enig med "spoff"jeg da og vil anbefale det videre.Good Luck!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.