hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor bor du under OHS?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor bor du under OHS?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  14:33:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har til neste år lyst til å dra til OHS, men så var det spørsmålet:
hvor skal jeg bo?
Hvor bor du under OHS?

Ina og Løkken<3

susanne

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  14:48:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg bor enten hos tanta mi eller på royal cristiania hotell eller hva det nå enn het, der hvor alle rytterene sover, med gåavstand til spektrum=P
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  15:02:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det finnes Vandrehjem i Oslo (Haraldsheim). Dersom du ikke vil ut med masse penger, og ikke kjenner noen du kan bo hos.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 21/11/2005 :  16:36:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg har en onkel i Oslo som jeg bodde hos da jeg var der i fjor. Veldig praktisk! Og helt gratis!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  17:07:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Bor alltid på Clarion Hotel Royal Christiania jeg.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 21/11/2005 :  17:14:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bodde på Royal Christiania første gangen og på Plaza andre gangen.
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  17:30:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Er så heldig å ha en del slekt og familie i Oslo, så jeg bor gratis under OHS. I år bodde jeg og søskenbarnet mitt hos broren til bestemora mi. Fikk leiligheta for oss selv, og han hadde kjøpt inn masse mat og alt mulig! Kjempesnillt gjort :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  17:51:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har veldig lyst til å dra til OHS neste år.. Men må vel finne meg noen å dra med også.. Kan bli litt kjedelig alene
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 21/11/2005 17:54:06 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/11/2005 :  18:14:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har veldig lyst til å dra til OHS neste år.. Men må vel finne meg noen å dra med også.. Kan bli litt kjedelig alene

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

HALLO? IKKE GLEM MEG:D JEG BLIR GLADLIG MED JEG

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  18:16:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
JA!!
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  18:45:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Trenger også noen å være sammen med på OHS! Hehe:p Jeg pleier å bo på Ski, til broren min. Eneste som jeg på betale er toget:p Jeg bruker å ta tog til byen. Men det er litt skummelt aleine, for jeg har en gang kommet meg på et tog til lillestrøm.. Huff...:p
-Marte
Redigert av - *littledevil den 21/11/2005 18:46:44 Gå til toppen av siden

Kikki+Asterix

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  18:46:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKikki+Asterix  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKikki+Asterix  Svar med kopi av melding
Har du ikke en eller annen du kjenner som du kan få lo til å bo hos under OHS? Da slipper du jo å betale masse for å bare være der en helg. Kunne kanskje bare gitt den som eier huset/leiligheten en liten gave som takk. Jeg bor hjemme jeg da:P
Asterix<3 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  14:42:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
har ei tante som bor i Trøgstad. Men det er jo litt langt unna. *s* må diskutere litt med mamma.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  16:45:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Jeg bor hjemme bor bare 30-40 min unna
kLæM mæ

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  17:52:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Heldig du da..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  21:42:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
I år bodde jeg på Oslo Plaza,nærmeste nabo til spektrum.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.