hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - se bilder i bilder !!?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 se bilder i bilder !!?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  15:03:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
HEI.
det er mange sånne bilder som f.eks er gråe når du ser på dem,men studerer du dem er det et bide inni de.
vi hadde noe sånt på skolen en gang .der vi skulle se en snmann på det ene bildet og en lampe på det andre bildet.
ca alle i klassen så det men jeg så d ikke
ble skikkelig irritert når jeg ikke ser d.
noen her som ser bildene i bildene.
føler at alle utenom meg ser de
huff..er nok ikke bare meg her i verden.
er det noen som vet om noen sider med sånne bilder eller noen sted der vi kan finne slike bilder?
har dere sett på sånne bilder og sett bilde i bilde??

klem julie anne

Elsker deg, Felex ! (L) <33

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  16:00:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
http://tull.no/innhold/bilder/bilde.php?ID=551&katID=43

Her er en del

Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 19/11/2005 :  16:12:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.tull.no har de mange... Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  16:04:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
tror bildene Horses-girl mente var slike bilder:
http://home.online.no/~steinny/Kap5/3D-bilder/3d9.htm
dette er en veldeig enkel en...:)

selv har jeg dilla på slike bilder... klarer å se de med en gang, har vel utviklet en egen teknikk for å se de så fort....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/11/2005 :  16:12:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
hæ? nei, jeg tror horses girl mente et bilde, feks av en mann i et rom. Så på veggen henger det et bilde av bildet med mannen, veggen og bilde igjen. Å slik går bildet igjen og igjen innover

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  17:22:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
tror bildene Horses-girl mente var slike bilder:
http://home.online.no/~steinny/Kap5/3D-bilder/3d9.htm
dette er en veldeig enkel en...:)

selv har jeg dilla på slike bilder... klarer å se de med en gang, har vel utviklet en egen teknikk for å se de så fort....

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Fatter ikke at noen klarer å se noe som helst på disse typene bilder jeg, hehe.. Men slike bilder hvor man f.eks skal finne 5 hester på bildet, klarer jeg veldig fort!

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  17:48:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et lite tips på disse 3D bildene...sett deg inntil skjermen/bilde og stirr "bakom/inni" det og tell til 20,så beveger du deg sakte fra det,samtidig som du beholder fokuset som før :)
Har du briller,kan det være vanskelig å få det frem,så prøv uten ;)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  18:13:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Eller så kan man krysse øyenene (sjæle? heter det det?) og bevege deg mot og vekk fra bildet.

Fungerer for meg. Digger slike bilder!

Therese
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  23:32:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Et lite tips på disse 3D bildene...sett deg inntil skjermen/bilde og stirr "bakom/inni" det og tell til 20,så beveger du deg sakte fra det,samtidig som du beholder fokuset som før :)
Har du briller,kan det være vanskelig å få det frem,så prøv uten ;)

Opprinnelig postet av Lene.

Kopi av melding:
Eller så kan man krysse øyenene (sjæle? heter det det?) og bevege deg mot og vekk fra bildet.

Fungerer for meg. Digger slike bilder!

Klarer fortsatt ikke å se noe jeg, hehe.. Slike bilder er nok ikke ment for meg

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  17:01:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
på sånne søte og salte bjørner ser man bjørnen om og om igjen,det blir lixom aldri borte=)
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  21:47:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
dr_ag_on86: hva er det man skal se på det første bildet til linken din??
er like dum som før,,ser ingenting jeg

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  21:56:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
det er saturn... en ball med ring rundt...;)
det er ikke så vanskelig... *skal prøve å forklare*

om du f.eks fokuserer på et punkt på veggen og tar hånda foran ansiktet (et godt stykke ifra da) men fortsetter å fokusere på punktet på veggen... da vil du se hånda, men ikke fokusere på den...
det er på en måte de same du skal gjøre med disse bildene... du skal se bildet men ikke fokusere på det... (prøv å fokusere på et punkt "bak" skjermen...

litt vanskelig å forklare... men håper dere skjønner hva jeg mener...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  22:16:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også utviklet en egen teknikk for slike bilder (Man kan vel si jeg skjeler, men det er ikke helt riktig det heller. Jeg fokuserer på en ting i løse luften, så alt blir uklart. Da popper bildet frem med en gang), og synes det er kjempemorro. Printet ut et bilde av en steilende hest en gang, men til min store fortvilelse så virket det ikke lengre da...

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  22:24:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kristy: det er akkurat det samme jeg gjør! :) trudde det bare var meg jeg...:) men jeg vil vell heller ikke kalle det sjeling... prøvde å forklare en måte å få det til over... men det ble kanskje litt vanskelig å forstå...:(

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  22:25:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://home.online.no/~steinny/Kap5/3D-bilder/3d3.htm

Haha! Jeg ser ei katt på det bilde, ikke en fugl ..

Edit: Synes denne var helt genial; http://home.online.no/~steinny/Kap5/Ilusjoner/ill7.htm

Hverfall denne; http://home.online.no/~steinny/Kap5/Skjermillusjoner/skjult%20ansikt.htm

Redigert av - Bustetrollet den 25/11/2005 22:37:33 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  22:26:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Horses girl: http://home.online.no/~steinny/Kap5/Ilusjoner/ill1.htm var det ikke mre slike bilder du mente?

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.