hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snørekjøring?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Snørekjøring?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Bustetrollet

Skrevet - 29/11/2005 :  19:57:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hmm.. Har tenkt å prøve miniski, men jeg har bare en ski *finner ikke den andre* så jeg må vel ty til telemarkski og plastikkstøvler da tenker jeg..

Opprinnelig postet av Mari^_^

Hehe .. Fant bare den ene skia jeg og, til og begynne med.

Men er jettski og miniski det samme tro ?

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  22:14:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg har lært at det ikke er det samme.
Miniski = Plastikski du får kjøpt på lekebutikken for 99,-
Jetski = Slike små slalomski. Kanskje 20-30 cm foran og bak på foten.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/11/2005 :  22:24:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Miniskihttp://www.bike-gruber.de/shop/images/medium/miniski.jpg Grr .. Slike i blå jeg har, å de funka ikke i det hele tatt!

Jetski = Slike små slalomski. Kanskje 20-30 cm foran og bak på foten = snowblades?

Redigert av - Bustetrollet den 29/11/2005 22:25:39 Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  20:31:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Hvorfo bruker dere ikke bare vanlig akebrett?
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  21:36:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvorfo bruker dere ikke bare vanlig akebrett?

Opprinnelig postet av felt tre ganger så gøy

Foretrekker ski.. Snowblades var en god idè..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  22:36:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kristine: Sånne miniski er det jeg alltid har stått på, og det funker helt genialt for meg. Både på snø og inne i ridehus, bilde kan sees her.
Redigert av - Ragnhild E den 02/12/2005 22:37:57 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/12/2005 :  08:42:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe..

Men når jeg prøvde miniskiene så tryna jeg, for spissene på skiene sitta ned i snøen, å dermer tippa jeg rundt..

Og hvordan fester dere skiene?

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  23:22:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Fester dem på skoa med den ene remmen i kryss bak hælen, også foran mellom leggen og ankelen om du skjønner. Det er der den sitter logisk egentlig.. Den andre reima fester jeg bare vanlig over tuppen på skoen.

Hvis tuppene gikk ned i snøen tror jeg det var litt brukerfeil Men det kan da ikke bli noe bedre med andre typer ski, de har jo også tupper på samme måte som miniskia. Jeg tror det er øvelse du trenger Kristine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/12/2005 :  09:52:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hvis tuppene gikk ned i snøen tror jeg det var litt brukerfeil Men det kan da ikke bli noe bedre med andre typer ski, de har jo også tupper på samme måte som miniskia. Jeg tror det er øvelse du trenger Kristine
Opprinnelig postet av Ragnhild E

Ja, det spørrs ja

Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 05/12/2005 :  15:54:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da jeg og en vennine snørekjørte for mange år siden brukte vi svarte helt vanlige miniski Gikk bra det bare man klarer og feste dem skikkelig

Øvelse gjør mester

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  11:41:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
åå, snørekjøre er det kuleste som finnes! Har kjøpt snørekjørings sele på høøks, og bruker vanlige langrenns ski. Pleier å gjøre det sånn at en rir og en står bak, for det er vanskelig å både holde seg fast og styre hesten! digger det Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/12/2005 :  20:29:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
.. Og i løpet av 8 timer med +9 grader og regn forsvant plutselig hver eneste en av de 50 cm. med snø vi hadde her.. Buhuuu!! Ikke noe snørekjøring.. Blir jo bare barmarkstrening nå jo..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 11/12/2005 :  20:35:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Regner her også nå.. *snufs*
Therese
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2005 :  21:18:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Regner her og, nesten ikke snø, bare is og æsjevær *buhu*
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  08:20:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Snøen er borte her også nå.. Bare drittvær..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.