hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snørekjøring?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Snørekjøring?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Eikdokka

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  06:46:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hehe, går sikkert fint det. Bare pass på å feste lina slik at du ikke drar i selve salen eller gjorden.

Så mangler du bare noen som kan ri

Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/11/2005 :  22:47:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehe, går sikkert fint det. Bare pass på å feste lina slik at du ikke drar i selve salen eller gjorden.

Så mangler du bare noen som kan ri

Opprinnelig postet av Eikdokka

Jepp, har noen til å ri.

Men hvor skal jeg feste når jeg ikke kan feste den i salen? Kan ikke skjønne at fortøyet er bra heller..

Edit; Lure leif

Redigert av - Bustetrollet den 22/11/2005 22:48:27 Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  15:09:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har du "vanlig" brystreim? ikke Y-brøste men sånn som går rundt brøstet til hesten og en reim over nakken for å holde oppe? Slik som er på brøst sele/lettseler? Hvis du har så kan du feste lina i denne så drar hesten etter brystet/bringa
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/11/2005 :  18:34:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Y-bryst har jeg..

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  20:01:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Bedre at hesten drar med bringa si enn at man sliter masse i salen (=feil trykk på rygg og manke).

Tror du kan få festa tauene i selve fortøyet? Evt. rett forran der det er festet fast i salen.

Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/11/2005 :  21:09:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nja, jeg får prøve det når snøen kommer..

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  12:46:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Her ligger snøen som et hvitt teppe over alt - så nå er det snørekjøringstid Tenkte at jeg kanskje kunne bruke en brystreim fra en lettsele, slik som det er foreslått før her (Eikdokka har lært meg de ulike delene på en sele vet dere ) og kjøre med det i tillegg til sal og reimer bakover.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  13:13:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding

Men her er det bare 2 cm snø og steinhard bakke enda.
Hadde jo fått en 20cm snø, men den måtte jo bare regne bort! grrr..

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  13:22:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Men her er det bare 2 cm snø og steinhard bakke enda.
Hadde jo fått en 20cm snø, men den måtte jo bare regne bort! grrr..

Opprinnelig postet av Eikdokka

Her er det nesten 10 cm. og helt herlige forhold!! (dvs. litt hardt underlag med 10 cm. nysnø oppå.. )

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 27/11/2005 :  13:45:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Vi pleier å henge etter på ski og akebrett etter pånnis hjemme om vinteren. I fjor lagde vi et provisorisk brøste som likna litt på kjøreselebrøste av diverse andre deler (stigbøylereim surra i bandasje), men i år har vi skikkelig kjøresele, og kommer til å bruke brøstet på den. Snørekjøring er GØY! Og pånnis liker det han også!
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  16:55:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har prøvd snørekjøring en gang for to år siden, syns det var kjempegøy, og har alltid hatt lyst å prøve det igjen, men det har bare ikke blitt...

Hvis barfothesten fungerer på vanlig underlag, vil jeg regne med at det går greit å snørekjøre ham/henne også. Blir det for glatt ute i snøen, går det ann å bruke en vanlig ridebane/ridehall også, så lenge dere ikke forstyrrer andre.

Jeg har aldri sett noe annet enn miniski i plast bli brukt. Med unntak av snowboard

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/11/2005 :  14:24:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå skal jeg snørekjøre :D

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  15:44:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Tror jeg må dra med meg søstra eller nå sånn en gang jeg og å prøve
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 29/11/2005 16:00:24 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/11/2005 :  16:47:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å bruke jettski er noe herk! Hvordan er de skiene dere bruker?

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  19:55:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hmm.. Har tenkt å prøve miniski, men jeg har bare en ski *finner ikke den andre* så jeg må vel ty til telemarkski og plastikkstøvler da tenker jeg..
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.