hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Legge inn bilder i innlegg..?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Legge inn bilder i innlegg..?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 15/11/2005 :  21:46:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Nå er jeg sikkert litt dum igjen, men hvordan legger man inn bilder i innleggene sine? Jeg har forstått at man klikker på den der knappen det står legg til bilde på, men hva skal stå imellom de kodene? Må du da ha lagt det bildet alene på ei nettside, og så legge det ut derfra? Eller navnet på bildet fra pc'n din..?

Edit for å ta bort testen min som ikke funka..

Redigert av - Anniken B. den 15/11/2005 21:46:53

Bustetrollet

Skrevet - 15/11/2005 :  22:57:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror de aller fleste har vært dum når det gjelder å legge inn bilder her på debatten

Den måten jeg foretrekker er å registrere seg på http://www.photobucket.com å laste inn bildene der.. Der kommer bildene du laster opp til å ligge, helt til du selv sletter dem Greit å finne de igjen synes jeg.. Ja, når du har registrert deg, så laster du opp bildet du skal ha å kopierer IMG adressen som kommer opp under bilde du har lastet opp.. Og limer de inn i innlegget ditt ..

De andre måtene skjønner jeg ikke ..

Redigert av - Bustetrollet den 15/11/2005 22:57:56 Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  23:15:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå er jeg sikkert litt dum igjen, men hvordan legger man inn bilder i innleggene sine? Jeg har forstått at man klikker på den der knappen det står legg til bilde på, men hva skal stå imellom de kodene? Må du da ha lagt det bildet alene på ei nettside, og så legge det ut derfra? Eller navnet på bildet fra pc'n din..?

Edit for å ta bort testen min som ikke funka..

Opprinnelig postet av Anniken B.

Du kan bruke bilder frå vip sida di, men da må du ikkje kopiere adressa du finner når du ser på bildet frå vip sida di for det er adresse til ikkje berre bildet, men også resten av sida di. Du må ha adressen til berre bildet for å vise eit bilde.

Du kan ikkje bruke bilder med adresse på din datamaskin da ingen andre enn du vil sjå desse i så fall.

adresse til bilder på din vip vil bli:

http://www.hestemarked.no/vip/6738/ bildenamn.jpg

eks har du eit bilde med denne adressen:

http://www.hestemarked.no/vip/6738/_FOXY_.000_0034.JPG

den kan du så putte inn i bildeknappene

NB bildenamnet må ikkje inneholde teikn som æøå og diverse andre teikn. Da fungerer det ikkje. Du kan også få problemer med mellomrom. Det skal i så fall stå %20 for kvart mellomrom i bildenamnet.

Redigert av - Lucinda: den 15/11/2005 23:18:36 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  00:21:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
og hvordan får man sånn som f.eks den elefanten du har på ditt signatur Annikken.
får ikke til med noen sånn "smilyer" der jeg :O

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 19/11/2005 :  01:00:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Horses girl: følg med på diskusjonen ang animasjon i signatur i dette forumet. Der får du vite både hvordan du får den, og hvorfor du evt ikke bør ha den..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.