hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - navnet ditt her!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 navnet ditt her!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Madam Fame

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  22:52:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Fra begynnelsen av kalte jeg meg: Generalen og jag, etter hingsten vi har.. Han var jo på den tiden hesten over alle hester.. hehe..

Så i fjor, fikk vi ei lita hoppe.. Madam fame, og da ble nicket General og Madam, klarte ikke å gi slipp på generalen.. hehe..

Men nå er det altså Madam Fame, som har "prioriteten", generalen er ikke glemt.. han settes bare litt utenfor intil videre.. (Men; jeg er kanon glad i deg gutten!!!!)

Så det så..

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  09:00:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Superhesten min heter Lopke og jeg heter Marianne Gå til toppen av siden

ToneK

» VIP

Skrevet - 16/11/2005 :  11:02:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tonek fordi jeg heter Tone - Kristin. Veeeldig orginalt da Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  18:39:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
kalte meg kross fordi hesten min heter østlies kross...men orket ikke ha med hele navnet hans...så det ble bare kross..
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  19:10:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
jeg heter Jasmine og blir kalt Jassa. hesten min heter Golden Fox D og blir kanlt for, "Foxy"
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  23:00:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Fordi jeg heter Natalie, og etternavnet begynner på S, så original er jeg;)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  23:12:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
på grunn av ponnien min wantillo som jeg kaller for nutte, var med på et annet forum før og da het jeg nelly;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 24/11/2005 :  00:39:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Carambee er mormor eller farmor til en hest jeg stelte (Call Me Row)
Så det i stamtavla hans, og likte det...
Så derfor heter jeg det stort sett over alt. Blink, e-mail, hestemarked...
Veldig kjekt, for jeg har en mistanke om at det er bare jeg her i verden som heter det. Så da trenger jeg aldri stjerner eller nedestrek eller fødselsår:)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 26/11/2005 :  12:31:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kaller meg Lita<3 fordi hesten min heter det. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.