hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - navnet ditt her!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 navnet ditt her!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  15:57:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg heter Helle og hesten min heter Bjerge; altså Helle & Bjerge
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 15/11/2005 :  15:57:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Anniken fordi jeg heter Anniken.. Lite originalt.. B er første bokstaven i etternavnet mitt.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  16:18:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kalller meg selv lillings fordi jeg alltid ble kalt det da jeg laget VIPen min. Har vurdert å bytte, men siden jeg har hatt dette nicket så lenge så kan det forbli, hehe...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  16:24:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Het welsh_lover før, men byttet til det jeg har nå. Heter Mari, og la bare til ^_^, et slags smilefjes
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  16:26:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Bente fordi det er mitt navn, og 71 siden det er året jeg er født i. Bente var opptatt så da måtte jeg slenge på noe ekstra.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  17:33:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm...Renegate skulle egentlig vært Renegade som betyr overløper, ( en som går over til fienden, hvorfor? ikke spør...)men siden jeg heter Renate måtte det jo selvfølgelig bli Renegate med t...
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  17:54:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
*Littledevil fordi at jeg tok det for et par år siden, og at det ikke går ann å skifte av en eller annen grunn.......:\ Ville helst ha bytta til Martelita, som er brukernavnet jeg bruker overalt ellers, og mailadressen min...:(

Opprinnelig postet av *littledevil

Ikke noe problem å bytte brukernavn, det fant jeg ut. Gå bare inn medlemssiden og klikk på endre brukernavn...

Problemet nå er at jeg ikke får til å bytte tilbake Står bare at brukernavnet er opptatt...åneiånei

Opprinnelig postet av lafutura

Vet godt hvordan jeg skifter brukernavn. Tingen vil bare ikke godta passordet mitt... Og det har den ikke gjort siden jeg fikk vipen;)

-Marte Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/11/2005 :  18:21:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nja, som jeg håper dere har fått med dere, så heter jeg Kristine ..

Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  18:26:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Jeg heter Inga Helene, derfor ingahelene ;)
Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  18:31:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hesten "min" heter Eikdokka, derfor ble det Eikdokka.
Det er jo så mange som heter Therese, men bare 1 Eikdokka
Vurderte å skifte navn til Stall Dalheim, men vil ikke gi slipp på "eikdokka"..

Therese
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  18:32:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Heter Ina og forhesten min heter Løkken
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 15/11/2005 :  18:38:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg heter Guro, og har i motsetning til mange andre ingen brukernavn som har vært helt meg..og dette er en sammenheng der jeg aldri føler behov for å "gjemme meg" og ikke fortelle hvem jeg er (selvom jeg inntil jeg fikk vip nok var en av de som mest sjelden ga fra meg noe særlig med personalia..) derfor orket jeg ikke finne på noe mer alternativt...

Christine: Når et brukernavn har vært brukt settes det som opptatt. Du kan kanskje ta kontakt med Robert så kan det hende at han kan hjelpe deg :) (eller så får du gjøre som Lene, stappe på et . etter navnet ditt :) Eller stjerner rundt eller noe:))

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning

Redigert av - Guro den 15/11/2005 21:22:07 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  19:54:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Christine: Når et brukernavn har vært brukt settes det som opptatt. Du kan kanskje ta kontakt med Robert så kan det hende at han kan hjelpe deg :) (eller så får du gjøre som Lene, stappe på et . etter navnet ditt :) Eller stjerner rundt eller noe:))

Guro

Opprinnelig postet av Guro

Ja, får gjøre det...føler meg ikke helt komfortabel med det nye nicket mitt..grrrrrrr

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  20:06:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Jeg kaller meg Jack/Casana/Franklin fordi hestene mine heter det
Kommer til å bytte etterhvet i.o.m at jeg skal selge litt hest å sånn.
Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  21:33:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Vicy&Libelle. Jo, jeg heter Victoria. Ble kalt Whisky for noen år tilbake:-S Heldigvis ble det glemt, og nå er jeg Vicy for de fleste. Ettersom ponnien min heter Libelle, ble det jo Vicy&Libelle. Syntes dessuten &'ene var så stilige på den tiden jeg laga nicket;-) Før Vicy&Libelle het jeg bare Vicy. Men det begynner å bli ei stund siden...
Vanskeligheter bør gjennomføres med observasjon, slik at du vet hva du skal
gjøre neste gang.

Embla Avaldia
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.8 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.