hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - navnet ditt her!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 navnet ditt her!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  11:10:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kom til å tenke på en ting.. Hvorfor har du valgt akkurat det navnet du har her på forumet? Og hvis du har et "innvikla" et, hvordan uttaler du det? :P

Mitt kommer jo selvfølgelig av at jeg heter Anne og har tre hester som heter Spot, Gina og Aromayo ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  11:24:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Fordi jeg heter Kristine og hesten min heter (Torstedlund's) Ibrahim K :) Stedsnavnet er så langt, så jeg tok kun med ¨Ibrahim K¨ :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  11:27:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kaller meg Wenche =) fordi jeg heter wenche, og ett smileyface bak er jo litt koslig! (?) ;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  11:27:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Cowgirlchris (Kaogørlkriss) fordi jeg før hestemarked ble laget var med på endel amerikanske mailing-grupper og nettsteder. Cowgirl fordi jeg driver med western, og Chris fordi de ikke får til å skjønne Line som navn, mens Chris og Christine er ganske vanlige navn "over there".

Av vane beholdt jeg kallenavnet mitt...

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  11:34:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heter Lene ;)
Takker for meg. Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 15/11/2005 :  11:56:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Brum var en liten hingst som bare ble 6mnd. Han var en tøff liten kar men var syk lenge før han fikk kolikk og måtte avlives 4juledag pga forstoppelse og rifter tarmen. Har vel beholdt navnet for å huske på han tenker jeg. Mitt navn er på vipen min:)
http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 15/11/2005 :  12:16:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Mitt navn består av de to første bokstavene i fornavnet mitt, og de to første bokstavene i etternavnet mitt, veldig oppfinsomt ;)
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  12:29:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe...denne har jeg også tenke på noen ganger.

Kaller med batta av den grunn at jeg som liten kalte med selv akkurat det (ettersom jeg heter Marita, ser jeg ikke helt logikken i min egen tankegang, men slik var det nå en gang...)
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  12:43:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Lucinda fordi eg heiter Lucinda.. enkelt og greit....

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  12:48:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Ullsokken. Ullsokker er prima.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  13:21:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Tja, heter christine og er 26 år... Siden "christine" var opptatt og jeg ikke orker masse stjerner og streker foran / bak navnet mitt.. Ser jo imidlertid at dette egentlig var et litt dumt valg, da jeg snart blir 27 ;) Hadde vel ikke trodd jeg kom til å bli så hekta på HM som jeg er
Ellers har jeg et kallenavn som jeg bruker andre steder, "lafutura" som er etter en sang jeg hørte mye på en stund. Betyr rett og slett "fremtidsjenta" på italiensk. Ikke at det har så mye med meg å gjøre da.. Men vurderer å bytte nick etter hvert som jeg blir 27..eller kanskje jeg bare skal beholde det gamle og leve i fornektelse om at tiden går sin stille gang :P

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

StallSolgren

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  13:54:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStallSolgren  Send %s1% en ICQ meldingStallSolgren  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStallSolgren  Svar med kopi av melding
Æ heijte Rigel og Gunny førr at di to hæstan æ hell på me nu heijte d..
Lr Gunny e forn men æ e så gl ai ho så æ syns ikkje d vits å sjift navn..
D bi bære masse rot då..

~Christin,Granly Rigel & Silverstone~ Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  14:00:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
*Littledevil fordi at jeg tok det for et par år siden, og at det ikke går ann å skifte av en eller annen grunn.......:\ Ville helst ha bytta til Martelita, som er brukernavnet jeg bruker overalt ellers, og mailadressen min...:( Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  15:29:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hehe... litt usikker på hvorfor jeg valgte navnet mitt.... jeg er fasinert av "dyr som ikke egentlig finns" blant annet drager, og jeg er født i 86, så det bee Dr_ag_on_86 hvorfor jeg puttet inn alle "nedpåstrekene" vet jeg ikke... det er også det jeg kaller meg på msn...
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  15:35:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Formosissima, får-mo-siss-ima, fordi jeg har brukt det nicket i årevis. Stammer egentlig fra DALnet på IRC, når jeg senere byttet til EFnet ble det for langt, og da ble det Formosiss (fårmosiss) - og det har det vært siden, på alle mulige steder.

Formosissima er latinsk, og betyr den aller vakreste. Ikke spør hvorfor jeg har det nicket :-s
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  15:45:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
*Littledevil fordi at jeg tok det for et par år siden, og at det ikke går ann å skifte av en eller annen grunn.......:\ Ville helst ha bytta til Martelita, som er brukernavnet jeg bruker overalt ellers, og mailadressen min...:(

Opprinnelig postet av *littledevil

Ikke noe problem å bytte brukernavn, det fant jeg ut. Gå bare inn medlemssiden og klikk på endre brukernavn...

Problemet nå er at jeg ikke får til å bytte tilbake Står bare at brukernavnet er opptatt...åneiånei

Mvh Christine
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.