hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvem ville dere møtt her inne på hestemarked?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hvem ville dere møtt her inne på hestemarked?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  20:48:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Japp, da lurer jeg på, hvem ville dere møtt av menneskene her inne, og hvorfor?

Bustetrollet

Skrevet - 14/11/2005 :  21:06:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ville møtt først og fremst Mathilde! For vi er ganske like ..
Så ville jeg møtt Marie .. Hun virker som ei kjempe snill å grei jente ..

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  21:27:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hm, litt vanskelig. Hadde jo vært koselig å møtt alle, men hvis jeg måtte velge ville jeg nok møtt Renegate (hestene vår har samme historie, så jeg tror vi kunne sittet å snakke om dem i år og dag), spoff (har jeg møtt flere ganger tidligere - alltid like koslig!), Destrier (Tror jeg hadde lært veldig mye på en ridetime med henne) elx, fordi vi har en del kontakt via mail og Opal fordi hun virker som et veldig oppegående, fornuftig og hyggelig menneske ;-)

Blir jo litt slemt da, men misforstå meg rett. Hadde likt å møtt alle jeg :-)

Redigert for å legge til flere jeg kom på; In Nancyville og Anne + hestene. Virker som veldig utadvente og dyktige mennesker!

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 15/11/2005 09:07:38 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/11/2005 :  22:02:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skulle arrangert et slags party for oss på debatten her .. Det hadde vært noe det

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  23:03:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hm, litt vanskelig. Hadde jo vært koselig å møtt alle, men hvis jeg måtte velge ville jeg nok møtt Renegate (hestene vår har samme historie, så jeg tror vi kunne sittet å snakke om dem i år og dag), spoff (har jeg møtt flere ganger tidligere - alltid like koslig!), Destrier (Tror jeg hadde lært veldig mye på en ridetime med henne) elx, fordi vi har en del kontakt via mail og Opal fordi hun virker som et veldig oppegående, fornuftig og hyggelig menneske ;-)

Blir jo litt slemt da, men misforstå meg rett. Hadde likt å møtt alle jeg :-)

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Gjett hvem som ble både rørt og glad nå da
Ville veldig gjerne møtt deg og

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  23:08:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg får kanskje svare jeg også da, jeg ville gjerne møtt Marie, virker så snill og omgjengelig :) Renegate, også veldig snill, trivelig personlighet og virker veldig morsom å være med! Formorissima, hadde vært gøy å sett hvordan hun er IRL , virker som hun har en type humor jeg liker. Kunne tentk meg møtt alle selvsagt, det hadde blitt litt av en syklubb :D

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  23:52:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg ville gjerne ha møtt " Anne,Spot, Gina&Aromayo ", Lene., Renegate og MissEva :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  00:33:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Guro, Renegate, Nickeline. Og selvfølgelig alle andre :-) Spoff har jeg allerede møtt, og hun er veldig koslig.

Edit for å legge til at jeg har møtt Ragnhild E flere ganger :-D

Redigert av - Silje-og-Tindra den 15/11/2005 15:36:58 Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 15/11/2005 :  07:54:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ville møtt Kristine og så passer jeg jo ponnien til Anne, så jeg prater med henne av og til
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  08:24:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
CowgirlChris!! Virker totalt fornuftig.. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  09:54:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Åjaa, enig; Cowgirlchris hadde vært kjempeflott og møtt =D
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  09:57:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Har ikke vært her så lenge jeg da, men rukket å møte både Guro og Maja (Spoff) på OHS. Det var veldig koselig, om noe hektisk foran bokutsalget ;) Ellers hadde det jo vært gøy med et forumtreff da =)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 15/11/2005 :  13:03:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Christine: Er det flere fra Trondheim her? Hvis så kan vi jo ha forumtreff vettu

Ellers ville jeg gjerne møtt så mange som mulig..har ikke så masse venner som syns det er stas med hest sååå ja :)

Men mest nysgjerrig er jeg på de jeg diskutert mye med, eller lest masse av: Formosissima, Opal, Ragnhild E, Renegate, Cowgirlchris, Kristy, Lene., Eligj
Alltid spennende å se/møte de man har opplevd masse på internett IRL

Oppdaterer rett og slett ettersom jeg kommer på noen/noe jeg har glemt jeg nå;)

Og hvis vi prater om sånn generellt på hm.no (altså alle som har vip og sånt) så er det mange jenter fra der jeg passet hest før som har vip, disse kunne jeg tenke meg å møte:)

Guro

Ps. for å legge til at Maja har jeg alt møtt noen ganger, og det er like koselig og artig hver gang :)

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning

Redigert av - Guro den 15/11/2005 13:05:05 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  13:16:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Christine: Er det flere fra Trondheim her? Hvis så kan vi jo ha forumtreff vettu
Opprinnelig postet av Guro

Det er jeg faktisk ikke sikker på... Men kjenner til noen da, Kjersti* har jo hest på bruråk, og NathalieS har jeg snakket litt med over mail. Hege_J (eller noe) er vel også i trondheim, studerer på dragvoll så vidt jeg vet. Thorild, er ikke hun og i trondheim da tro? Vet uansett om masse folk som har vip som er herfra, selv om de ikke er så aktive på mix'en.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  16:28:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kunne tenkt meg å møtt alle sammen her jeg..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 15/11/2005 :  17:18:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Er mange her jeg kunne tenkt meg til å treffe, hadde vært gøy å arrangere et helgetreff en plass ( helst i trondheim for min del)!
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.