hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Amerikansk jul?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Amerikansk jul?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  16:54:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Ja. Har på følelsen av at den amerikanske jula kommer mer og mer til Norge. Spesielt dette med "overpynta" juletrør, og flere tusen lyspærer hengende rundt hele huset, pluss diverse figurer med lys og masse masse dilldall

Vel, jeg er litt bitt av basillen akkurat med disse lysene ute jeg da. Har vært det de siste årene, syns det er utrolig stilig, og har fått overbevist pappa til å kjøpe fler og fler lys slynger og diverse de to siste åra;) Har sånne grønne busker på hver side av trappa, som vi har lysnett over, pluss lysnett over den ene grønne buska på verandaen. Har også "utejuletre" i hagen med vanlig juletrebelysning på. I et par andre busker i hagen, har vi sånne lys slynger med "nisselykter" på, altså på slynga er det nisselykter med små lys i, hehe.. Og rundt garasjedøra har vi ei 8 meter lang slynge med hvite lys i. Så, målet mitt for i år, er å prøve å få pappa til å kjøpe en aslik nissefigur som kan henge på veggen Håper jeg får det til, hehe..

Så, er du en av de som bruker masse lys og dingsebomser ute i hagen i advents og juletider?

Wenche & Amber

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 14/11/2005 :  17:01:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Ei lysslynge i en liten busk på trappa, that's it!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  17:13:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Elsker amerikansk jul jeg, så dess mer lys og pynt dess bedre :o) Kommer i mer julestemning da jeg :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/11/2005 :  17:14:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tre ganske store nisser meg lys, blinkede lys all over the place, noen figurer som blinker som henger på veggen og noen lys som henger rundt en 4-5 busker ..

Nå nei, det va kødd
har ei lysslenge på et tre utom inngangen vi å

Men før så var det en polsk mann som pyntet huset sitt her! Å du aaner ikke hvor fint det var hadde lys rundt vinduene og de fleste stedene så at man ser at det er et hus når det er stappmørkt .. men nå har han blitt ganske gammel, og har sluttet med det, synd!

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/11/2005 :  17:15:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Elsker amerikansk jul jeg, så dess mer lys og pynt dess bedre :o) Kommer i mer julestemning da jeg :o)

Opprinnelig postet av Bente71

Enig! Minner meg om slike julefilmer .. Å de kommer jeg i stemning av!

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  18:20:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg elsker også masse lys og julepynt!! blir i skikkelig julestemning av det...
men det er litt viktig at det ser gjennomført ut da...:) har noen ikke så langt fra der jeg bor som har slike runde "lyspølser" hvis dere skjønner hva jeg mener, og disse er trukket flekkvis rundt huset i mange forskjellige farger... (som f.eks på verandaen er det først surret litt rødt, og der den "pølsa" slutter fortsetter de med litt grønt, så litt gul...) og det huset ser faktisk heeeelt forjævli ut i jula.... *rister på hodet*

pappaen min bruker å spøke med at han skal kjøpe en slik lysende nisseslede med reinsdyr og nisse i naturtro størrelse til å sette på taket....:) tror det har vært gøy...:)

(må også se askepott og de tre nøttene i jula jeg da...:) også hovmesteren! den er like artig hver gang...:) og det er jo ikke ordentlig jul uten de søte cola reklamene, med juletrailerne som kjører gjennom byen...:))

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/11/2005 :  18:33:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å ja, de derre coca-cola reklamene er jo bare helt fantastiske !! Håper de ikke sender de så tidlig da!

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  18:37:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Litt OT: vi bakte julekaker på skolen idag
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/11/2005 :  18:46:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dritt seriøs angst!

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  18:59:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
enn jeg som jobber i butikk å faktisk må selge julebrus, julegodteri, kalendere, juleøl, osv, til alle som absolutt skal ha det...!! har mest lyst til å si: beklager! de er bare til pynt, selges ikke før i DESEMBER!! men jeg tror kanskje jeg ville fått sparken da....:(
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  19:00:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Litt OT: vi bakte julekaker på skolen idag

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Allerede..? Jeg gleeeder meg til jul!! Skal kose meg sammen med Miss og bare nyte livet, og sist men ikke minst: masse godterier og god mat!! Spiser nesten ikke snop ellers i året, så jeg går fort opp 2-3 kilo i juleferien (Men de trenes fort av igjen )

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/11/2005 :  19:04:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dr_ag_on_86: FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!! Hehe .. neida .. ja, syns synd på meg!

Hmm .. Spise godtrei ja .. Året rundt det,..

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  19:34:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Å ja, de derre coca-cola reklamene er jo bare helt fantastiske !! Håper de ikke sender de så tidlig da!

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

JAAA! gleder meg til de kommer! da er det jul da! Får håpe at folk pynter like mye med lys o.l i Bergen, som de gjør på coca cola reklamen ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  19:53:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
ååå ja, coca cola reklamene er helt fantastiske! :D Pleier å dra til Gjøvik hvert år når en av disse bilene kommer dit jeg, kjempekoslig! :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 14/11/2005 :  21:14:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
*grøsse*
Jaja, alle har forskjellig smak, godt er det!

Renate
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  22:57:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Blir ikke jul uten snø, og jeg mistenker at den sitter langt inne i år. Iallefall her i Tønsberg. Ellers liker jeg ikke mye dill og dall. Iallefall ikke mange farger. Har aldri likt det, og liker det mindre etter at jeg var i Thailand og samtlige horehus var pynta med røde, grønne, gule og blå lys. God jul sier jeg bare.. :P

Litt hvite lys i en busk eller to klarer jeg med meg :)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.