hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Amerikansk jul?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Amerikansk jul?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

xxxx

Skrevet - 15/11/2005 :  10:44:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hos oss i jula er det helt "Griswalds"..
For de som har sett Chevy Chase i den jule-filmen trenger jeg vel egentlig ikke si så mye mer..

Og elverket jubler..
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  14:51:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
ååh jeg elsker masse lys:D her har vi lys i vinduene våre og jeg skal overtale pappa til å kjøpe mer lys i år..vi har også lys i alt av busker og kranser av granabar som vi lager hvert år til å henge ved døra=P
venninna mi har en hel reinsdyrflokk på garasjetak i jula..når de setter fram reinsdyra..da er det ordentlig jul=D

Skriveleifer=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=)
Redigert av - susanne den 16/11/2005 14:31:43 Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 15/11/2005 :  20:26:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
venninna mi har en hel reinsdyrflokk på garasjetak i jula si
.

Hi hi hi!
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  13:44:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Strålende! :D Hadde vært kult med sånne reinsdyr på taket her også, men er jo da ganske så mange meter over bakken, så tror ingen av oss vil begi seg ut på en ferd oppå der for å sette opp reinsdyr og slede=P
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  14:29:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hvis noen av dere kjører på gamle e18 gjennom sem mot stokke i jula kan dere ikke unngå å se dem..er også noen i nærheten her som heiser opp et lysrør i flaggstanga=P
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  22:24:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvis noen av dere kjører på gamle e18 gjennom sem mot stokke i jula kan dere ikke unngå å se dem..er også noen i nærheten her som heiser opp et lysrør i flaggstanga=P

Opprinnelig postet av susanne

Det med lysrør i flaggstanga prøvde jeg å overbevise mamma og pappa om i fjor, men funka dårlig Har sett det flere steder også, syns det er utrolig stilig jeg

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  19:40:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Eneste som er positivt med usa+jul er den gamle coco-cola reklamen (den med alle de trailerene, gutten og bestefaren).

Nei til amerikansk jul, nei til valentinsdagen, og nei til halloween. Selv om sistnevnte egentlig ikke er en opprinnelig amerikansk tradisjon; de har nemmelig "stjelt" den fra kelterene.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.