hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - passer jeg til ponni??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 passer jeg til ponni??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mi

» VIP

Skrevet - 16/06/2003 :  13:19:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Norlandshester er fine de, men kansje litt for sta til å være en førstegangshest? Men om du finner den riktige så ærlig talt, KJØP DEN!!! =) Du bør ha på prøve først! Det er lurt! Men du kan jo også lete på www.gibberod.com etter hest! Det ligger i Sverige, men ikke så langt inn i landet! Der har de masse ponnier i forskjellig størrelser, prisklasser og raser! Prisene begynner på 18.000 SEK, og i norske kr blir jo det endel mindre! Kjenner selv en som har kjøpt 2 hester derfra og hun er kjempe fornøyd!!! Men ta med deg en som hestekyndig, så du ikke kjøper feil hest!!!
Lykke til!!! =)
Gå til toppen av siden

Margit88

» VIP

Skrevet - 31/07/2003 :  03:06:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Donny!
Jeg synes du bør kjøpe en n/l dem er fine, æ har en selv og trives med det Ska snart til Levajok, Jeg går der nemelig på ridde kurser og weekens! Det er drit artig Glede mæ..!! God jakt etter den perfekte N/L får det har nemelig jeg fått Kozz en lykkelig N/L eier fra finnmark...
Gå til toppen av siden

babylon

Skrevet - 04/08/2003 :  13:00:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Søs (donny)ska til levajok på søndag.. Nå har hun funnet seg hest, eller jeg har funnet meg hest, hun har Chamira på halvfor til hun får penger til å kjøpe seg inn i hesten.. Chamira er 1.55 høy og kaldblodshest, aldri gått trav.. Hun må vel være perfekt til min lillesøster??!!

-Hester er livet, ta vare på dem-
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 05/08/2003 :  01:35:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

pga. alderen din er ikke en shetlans-ponni noe å satse på fremover i ditt tilfelle syns jeg.Det er å kaste penga ut av vinduet..spar heller litt til å kjøp enten en blandings-ponnni av et eller annet slag,eller new-forest,welsh cob,alternativt quarter/paint. Dette er raser som kan benyttes til det meste og er vettu i hodet samt holdbare.Om kanskje ett år kan du ikke gjøre noe annet med shettisen enn å kjøre.Og selv om de er sterke i forhold til størrelse, må du alltid begrense belastningen i forhold til "ordentlige rideponnier".Det sier seg selv pga.slik de er avlet.Men en ypperlig ponni for de minste er den da...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.