hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pendulering
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Pendulering
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bustetrollet

Skrevet - 04/11/2005 :  19:04:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noken som har prøva det?

Om du ikkje veit ka det er: http://www.gaia-no.com/Pendulering.html

Virkar tufft då
Eg skal prøva det i helga samans med ei veninne

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  11:52:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har ikke prøvd det, men kanskje jeg gjør det en gang?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/11/2005 :  12:32:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg ha prøvd det nå. Og gurimalla, eg ble heilt hekta! Alt eg spurde om stemta!
Eg ble nesten redd eg!

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  12:35:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Orker ikke å lese.. Kan du forklare det litt hva det går ut på?
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  12:43:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Å holde en pendel, spørre om ting (ja, nei spørsmål) og få svar av pendelen (som reflekterer underbevisstheten din). Veldig kort fortalt utifra hva jeg skumleste på den siden i går. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/11/2005 :  12:59:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg klipper litt her og der fra teksten jeg da

Pendulering- å søke ved hjelp av pendel- er en fascinerende introduksjon til denne kunsten, og den hjelper deg med å komme i kontakt med din egen intuisjon, ofte med bemerkelseverdige resultater.
Det fine med pendelen er at den bare kan besvare spørsmål med "ja", "nei" eller "kan skje".
Det er nettopp et så kategorisk svar som kan lede deg i riktig retning.
Hvis du for eksempel ikke klarer å bestemme deg for å takke ja til et jobbtilbud eller ikke, vil pendelen gi deg et klart svar uten dikkedarer.

Når den ligger på et bord eller i en eske, er en pendel simpelthen en liv1øs gjenstand, Og denne tilstanden endres ikke når du holder snoren mellom fingrene. Når du stiller den et spørsmål, er det imidlertid noe annet som tar kontrollen. Alle har en teori om hva dette er, men foreløpig finnes det ikke noe fullgodt svar. En teori går ut på at pendelen fungerer som en forbindelse til underbevisstheten, og dermed gjør deg i stand til å komme på bølgelengde med ideer og kunnskap som ditt bevisste jeg ikke er klar over eller har oversett.

Så da sitter du med ei lenke med en gjenstand på enden. holder den over hånda di og spørr et spørsmål..
Feks. Er det onde onder her? Så når denne pendelen begynner å gå, så hvis den går i en rund ring, så er det et ja! Om den går side til side, så er det et nei.

Jeg satte å spiste tomatsuppe isted, så spurte jeg: Får jeg vondt i magen nå? 2 min senere så klarte jeg ikke å stå oppreisT fordi jeg hadde såå vondt!

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  13:31:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vær nå litt forsiktig...dette er ikke beregnet som lek...
Takker for meg. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  14:32:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Som mye annet vil jeg ha dette bevist før jeg faktisk tror det :-) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/11/2005 :  14:39:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei, det er ingen lek nei..
Det kan gå hardt om du kødder med den!

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 05/11/2005 :  15:33:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har prøvd det, kjempemoro! Men jeg er veldig forsiktig med den også da!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2005 :  23:33:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vær forsiktig med hva du spør om, og stol for all del ikke på svaret du får. Som eksempelet i teksten fra siden; om du skal takke ja eller nei til et jobbtilbud, kan pendelen gi deg svaret. Stol heller på din egen dømmekraft, mener nå jeg.

Tror at det kan være noe i sånne ting. To venninner av meg holdt på med noe lignende (i dette tilfellet en bibel teipet til en nøkkel, som man holder mellom seg, som også svarer "ja" eller "nei" på spørmålene du stiller etter hvordan den snurrer). Ene venninna mi har fått oppkjøring, men vil ikke fortelle noen når, andre venninna mi fant oppkjøringsdatoen ved å spørre, først etter måned, og så etter dato. Svaret hun kom fram til var riktig... Tilfeldig? Vel, en veldig usansynlig tilfeldighet isåfall...
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/11/2005 :  16:41:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, det eksemplet på den sida er vel litt hardt å ta i! Men andre, mindre ting kan faktisk stemme ganske godt

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2005 :  23:36:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
bare en ting jeg lurer på: ser verken på spiritisme eller pendulering o.l som en lek, eller noe man skal tulle med; men mange sier at det er farlig og bare negativt! Så lenge man spør om ting som ikke kan "skade" noen andre, ser jeg ikke helt "farligheten" i det?!?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/11/2005 :  23:39:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig der Anne .. Så fremt det ikke skader noen(bortsett fra de som har svakt hjerte å tar seg nært av alt) så ser jeg ikk problemet!

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  00:07:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg prøvde dette og ble ganske fascinert...
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  00:35:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Skal sette meg ned å prøve det selv i dag :) Husker for lenge siden at det var en mann som drev med mye alternativt som var hos oss for å heale eller hva enn det var, han hadde vertfall en slik pendel, og alt som ble spurt om, stemte da!

Ellers sette jeg meg i respekt når det gjelder slike ting, men jeg syns det er veldig interessant og fascinerende med slike ting, det er så absolutt noe jeg kan rote meg borti en dag jeg kjeder meg!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.