hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Billig, god sal- "flatrygga" hest..?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Billig, god sal- "flatrygga" hest..?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  20:08:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Hei. Eg og systra mi har eit lite problem når det kjem til sal til 3årsmerra mi. Det er fjoring, og ho er nokså..... i godt hold.. hehe, og ganske flatrygga (når ho er "tynn" også).
No under innridinga har me ridd ho Regina barbakk, i tilfelle noko skulle skje, så me kunne kome oss lettare av hesten i fart. Men no skal me begynne å trene for allvår (allvor?), og då hadde det nok vert litt kjekt med ein sal. Er der nokon merke dykk kan foreslå? Har høyrt at Wintec-salane skal vere bra, og billige. Men kva størrelse? har tre salar frå før, og ingen passa, det er vel heller ingen av dei som er i same størrelse, trur ikkje eg.

Ann Lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Lita<3

» VIP

Skrevet - 01/11/2005 :  21:21:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

Har en Wintec sal til hesten min...(nordlanshest). Den passar fint den, sjølv om ho har flat\bred rygg! (har kvitt bomhjern i den, str.33).
Veit at det også finnst Wintec Wide med enda breiare bomvidder...
Kjøpte salen min hos: www.skoies.no

-Lykke til med salkjøp-
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  21:32:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
alvor:) jeg bruker wintec allround på nordlandshest som er brei og vel så det...:) ellers kan du prøve griffin haflinger/cob som er spesielt beregnet på breie hester med brei og kort rygg.

håper du finner den som passer!!

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 02/11/2005 :  01:03:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Griffin haflinger/cob er min soleklare favoritt av "billigsalene". Min gule kule har også flat rygg og rund manke, og Griffinsalen ligger som et skudd på henne (og jeg har prøvd mange saler som ikke har gjort det). Wintec wide f.eks er vid nok til min hest, men alt for svai i bommen.

Om hesten er vid-vid så må du inn på www.thorowgood.com for å finne "utvidet måleskjema". Hööks sitt skjema mangler nemlig XXW bomvidden

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  01:20:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
En billig sal er en sal som er tilpasset hesten, enten den koster 3000 eller 17000. En dyr sal er en sal for 2000 kr. som ikke passer hesten. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  07:47:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Helt enig Formosissima
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 02/11/2005 :  13:40:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
(Anførselstegn )
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  17:44:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Bruker trainers sprangsal med vid bom på Løkki. Den passar fint, og no er ho begynt å bli ganske så drektig Du kan få prøve den om du vil. Trur det er mogleg å få tak i dei ganske billig brukt. Ga 3000 for min brukt, beste salen eg har ridd i!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 02/11/2005 :  18:39:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen...
Skal kansje selge Wintec salen min (skal ha sprang\dressur sal), treng da ikkje lenger allround salen...
Du kan sikkert prøve den viss du er intr... : )
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2005 :  20:10:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Ok, tusen takk for svar alle sammen!
Dykk hjalp meg veldig..

Kopi av melding:
Du kan få prøve den om du vil. Trur det er mogleg å få tak i dei ganske billig brukt. Ga 3000 for min brukt, beste salen eg har ridd i!

Ja, me tenkte på det. Men så har det liksom ikkje blitt noko av, hehe. Me tenkte å spørje litt rundt, og kansje prøve dei. Men....

Kopi av melding:
Skal kansje selge Wintec salen min (skal ha sprang\dressur sal), treng da ikkje lenger allround salen...
Du kan sikkert prøve den viss du er intr... : )

Kan sikkert sjå på det..

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 03/11/2005 :  22:02:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok

Trur ej skal ha ca.4000 for den da (brukt i 3mnd). Den ser heilt ny ut!
Sjå her: http://www.skoies.no/html_plain_items?items_id=100276
Det følger med garantikort og litt utstyr...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.85 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.