hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten min skal starte i dag.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Hesten min skal starte i dag.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 12

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  15:27:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Tuusen takk! Er så utrolig gøy! Flinke gutten miin.. Blir det løp igjen om 2 uker;) Håper vi på samme type løp: "Favoritten i tet fra start til mål.. " som de sa;)

Bedre lykke neste gang Carmelita, men alt i alt veldig bra da! Vertfall når de åpnet så heise fort!

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  20:00:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Har bestemt oss for at Surprisen ikke skal gå løp på minst en måned (spørs om det er løp til henne i Mars da).. Men skal heller være mye nede på rakbanen og i banen og få spisset formen litt :) Har vært litt sløve på det nå i det siste.

Og ellers så skal jo jeg få trent opp min lille stjerne, Redlight Lain =) Tøffeste hesten du får tak i :) Løper bra nå også, i hvertfall under rytter :)
Så skal vel ned å prøve henne i banen snart! Gleder meg til det =)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:02:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Okei! Det blir sikkert bra! Håper på det;) Så da blir det montè lisensen på deg å nye hesten?
Jeg hadde jo min opstallet på banen en måned jeg, tok han hjem i går.. Trente han selv og slikt der da, men bare for å trene på en annen måte, for en stund.. Fungerte helt fint det, men hesten min er IKKE noe vanedyr, sa var temmelig lei av å gå på de samme veiene ja! Sa var utrolig glad når tok han hjem igjen;) Borte bra, men hjemme best!:D
Starter om 2uker vi;) Har jo vært en mnd mellom hver gang nesten, men nå blir det fortgang på sakene ser det ut som!:)

www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:45:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kommer nok til å ta montèlisensen når jeg er gammel nok ja..!
Hvis knærene holder ;) Er jo ikke akkurat blant de beste man får tak i, dessverre..

Men i hvertfall så får vi håpe Alvanesen springer eeenda bedre med litt miljøforandring =)
Hadde jo vært litt digg med et par seiere på rad (Er jo nesten tre på rad nå, bare en annenplass i mellom, og det er jo ikke verst), og så er det vel ikke lenge før han blåser både vestlands-og østlandseliten ;)
*Bable* Hehe

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  17:12:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Nei, min helse er ikke noe å skryte av heller akkurat:( Menmen.. Får no prøve, og se hvor lenge det holder! Skal no ha gutten så leenge som overhode mulig;)

Ja.. Det hadde vært noe! Men jeg tror nok ikke det, men håper på å få startet på ett par andre baner i løpet av sommeren.. ;) Gøy å reise da! Men vi får no se hvordan det går her framover først, blir jo bare hardere og hardere..

Så må du ha lykke til med Knekten på torsdag Lene! Håper det går bra;)

www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  22:31:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Grattis med fin 4.plass Lene! Ser han er meld i samme løp som min neste gang:S Hehe
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  07:55:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Ja! Kjempegrattis :)
Flinke gutten ^^

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  09:35:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Nervene har allerede begynt å melde seg!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  15:12:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Tror ikke du har noe beskymre deg over med gutten din!
Han gjør nok sitt beste skal du se! Forhåpentligvis ender jo han langt fremme også :)
Lykke til!

Foressten så har jeg vært nede med Redlighten i banen nå! *Les innlegg litt over*, og hun gikk kjempefint! Jogget fint 1.36,0vm sammen med treåringen vår.. Og hun lå utenfor ham (andrespor) hele veien! Syntes hun var kjempeflink! Vant til og med "duellen" på oppløpet ;)
Men så skulle vi jo gå litt i løypen etterpå, og det skulle vi aldri ha gjort.. :( Var ei kjerring på løypen med to hunder, og hesten foran meg så jo ikke dem før han kom opp på siden (Hadde stilt seg litt nedi skogen vedsiden av løypen), så den foran meg bråstoppet jo, og der kom vi etter.. Hadde ikke sjans til å stoppe, så da braste vi inn i den foran, og vips så lå jo jeg nedi skauen på andre siden, og hesten stakk.. Fant henne igjen utenfor selve porten, i mellom luftegårdene.. Der hadde hun kommet seg inn til det nettinggjerdet, og satt seg fast innimellom noen små trær..
Endte med masse sår, og ruuund fot dagen etterpå.. Kunne ha kvelt hun med hundene.. Skjønner ikke hva de har å gjøre på ei treningsløype for hest
Huff.. Så nå blir det bare skritting en liten stund, og så får vi se om hu tåler å bli trent vanlig igjen...

Edit for litt av hvert ;)

Lene og Hot Belleza

Redigert av - Leikas den 07/02/2006 15:19:47 Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  21:30:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Neei?? Du tuller?! Huff!! Det hørtes IKKE bra ut! Men bra det gikk såppas bra då!

Hadde en bra vill ulykke med Alven på søndag jeg, sto klar til å ringe å stryke han til løpet liksom, men helt utrolig nok var hesten LIKE HEL!!!
Men vognen og selen var det ingenting igjenn av.. Men det betyr selvfølgelig ingenting.. Flere som har sakt til meg at det er helt utrolig at det ikke gikk værre, og at det i hele tatt hadde gått! For det så helt sykt ut for å si det mildt.. Heldigvis hadde vi flaks i uflaksen denne gangen! Snakk om millimeter før foten hadde vært knust altså..

Huff, nei, ulykker er det værste som kan skje. Men de skjer jo av og til, og da får vi bare takle de på beste måte.. Mange ulykker som kunne vært ungått om vi holdt oss på treningsveiene og folk holdt seg på sine gang-veier. Jeg kan ikke uttale meg om at folk går på treningsveier akkurat, for vi bruker sykkelstier og gangveier til trening hjemme, men vi har lært oss å respektere å ta hensyn til hverandre..

Ønsker deg i allefall lykke til med behandlingen av hesten, så håper jeg det ordner seg..

Og så får jeg grue meg videre jeg.. *nerve-vrak*

www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  14:25:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Grattis Ida!
Vant med galopp til og med! Flinke Alvanesen! ^^
Har du foressten sett hva hesteguiden.com skrev?
http://www.hesteguiden.com/art.asp?ID=283

Edit for link..

Lene og Hot Belleza

Redigert av - Leikas den 09/02/2006 20:14:33 Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  21:08:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Takk! Ja,skrevet en artikkel om oss tidligere i uken også de
Utrolig gøy dette! Og når han alikevel gallopperer 2ganger, viser han virkelig hva han er god for! Men galoppene skuffet litt Men har gjrene noe med ulykken å gjøre....

www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  16:48:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Lykke til i morgen Lene!
Hvordan tror du det går da?
Reiser du nedover sammen med han eller?
Skulle ønske vi og kunne begynne å reise..

www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 10/02/2006 :  17:21:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan dere ikke det da Ida?

Kom til Forus.. hadde vært gøy å sett Alvanesen her!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  12:58:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Jo, skal prøve å få overtalt Landaas, men ikke letteste saken det nei.. Men når vi ble intervjuet sa han faktisk at hesten var klar for større utfordringer i nermeste framtid, så jeg får bare håpe at han blir med på å dra etterhvert;) Da må dere komme å hilse på;)
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden
Side: av 12 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.