hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten min skal starte i dag.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Hesten min skal starte i dag.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 12

nationalgame

Skrevet - 21/11/2005 :  19:07:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flytte til østlandet ja .. det hadde vært noe. Jeg vil, men jeg vil ikke flytte helt alene heller. Jeg har jo en god venninne i Skien og en søster i kongsberg, men jeg kan jo ikke dra fra samboeren min. Han er helt låst her pga jobben. Kansje om noen år..
Nå skal jeg starte igjen på forus. Nation fikk 1.spor. Håper ikke jeg bruker opp alle fortrinnene på tull og tøys. Det er denne rutinen han trenger da..
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  19:20:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Ene toåringen vår King Gordon (e. Embassy Lobell, u. Speedy Rhea) gikk mønstringsløp i dag!
Klarte kravet =)
Han var utrolig hissig, og galopperte dessverre fra start, men hentet seg inn igjen, og løp litt i rykk og napp..
De foran løp litt fra ham, og da er det visst ikke så interessant å løpe lengre :P
Men men, da har vi to godkjente mønstringsløp bak oss=)
Første gikk han 1.30,4, og i dag gikk han rundt 1.31 =)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 01/12/2005 :  21:22:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Klarte kravet =)

Grattis, så bra! Blir penger av det!:)

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  19:00:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Sitter her å er kjempe nervøs for morgen dagen!
Nesten en måned siden han startet, og skal i morgen gå sprint-løp!
Han har gått godt i hurtig arbeidene, men jeg er alikevel ingen optimist.
Man vet jo aldri med hestene på denne tiden av året. Men i trening har han i alle fall virket alt annet enn syk.
Jeg får bare sitte her, grue meg til i morgen, og vente på at klokken skal gå... Skal si den går SAKTE!

*Hilsen nervøse lille meg*

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  19:08:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Får grue meg sammen med deg, jeg da :)
Surprisen skal jo også gå løp i morgen.. Er helt kvalm, har vært det heele uken..
Er jo greit at det er en 1600m, men må si hun er litt hardt ute når det er grunnlag under 40.000kr, selv har hun jo bare tjent 5.000 kr ;) Men men, hun er lynrask fra start (Hun har jo fått 7 spor av alle ting også da), men allikvel så får vi bare håpe på en premie hvis vi er heldige..
Har ikke gått siden 5 Januar hun nå, så er vel 21 dager siden sist hun gikk løp ;)

Men det går nok bra med din lille stjerne, Ida!
Er utrolig flink den hesten din *en smule misunnelig*
Du får ha lykke til =)

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  19:31:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Lykke til med løpene i morgen =)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  20:21:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Ønsker deg masse lykke til! Det er bare kjempe spennende, for man vet jo aldri, før løpet har gått.. Skikkelig nerve-pirrende..
Det går nok bra!! Hun hadde jo en bra tid sist start! ;) Hun står litt hardt ute, som du sier. Men med en så hard bane som det sikkert kommer til å være, og når det er så kaldt i luften, vet man aldri hvem som fullfører! Håper din overrasker, og virkelig viser hva hun er god for! Hvis hun er rask fra start, er det jo mye som tyder på premie i et slikt løp:)
Men hvorfor har hun så lite grunnlag, når hun er såppas gammel? Har vel ikke gått så mange løp heller?

Ja, håper det går bra med "stjernen" min:) Ingenting mer jeg ønsker meg, enn at han viser hva han er god for han også. Overbeviser de som ikke har tro på oss, at vi to "små" kan hvis vi vil:)
Misunnelig hadde jeg og vært på meg selv, om jeg hadde vært en annen. En snillere hest, med en slik personlighet skal du se lenge etter! Han vet virkelig hvordan han skal sjarmere en i senk:) <3
Han er snill som dagen er lang, og prøver til en hver tid å gjøre sitt beste. Noe mer jeg kan ønske meg en han? Nei, jeg klarer meg i masse vis, trenger ikke noe annet!
Off.. Sitter her å babler jeg.. Prøver helt sikkert med dette å få noe annet å tenke på.. Men jeg får vel slutte av.. Tusen takk forresten! Håper nervene mine holder ut til i morgen!;)

www.piczo.com/alvanesen

Redigert av - Alvanesen den 25/01/2006 20:22:50 Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 25/01/2006 :  21:22:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe....de nervene... vet hvordan det er ..Lykke til i Bergen i morgen, begge to!

Svarten min var ute på Forus i går han, hadde da hatt pause på over 2 mnd.. fikk 6. premie, og fikk et greit løp i rygg leder..
Kusken valgte å kjøre litt på sikkerhet siden det var en stund siden sist start.. Tiden hans var 35,4... Skal ut neste tirsdag igjen da, så når helga er over begynner jeg vel å grue meg igjen til neste start...!

Huff, det er et sinnsykt stress å ha starthest........!

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  22:04:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Ja, jeg så det.. Gratulerer! Premie er alltid seier, får på en måte litt betalt for arbeidet da;) Og det kommer utrolig godt med;)
Lykke til på tirsdag da:)

Synes ikke det er noe stress å ha start-hest lenger. Før da jeg bare var oppasser på hester, og da eierne var med oss, var det 10ganger værre! Var helt forferdelig, for de stresset rundt hele tiden! Og når du stresser, får du ingenting til, og da bruker du for lang tid, og da blir du bare enda mer stresset! DET er forferdelig det.
Nå står jeg å duller for meg selv, og det går mye bedre:) Da hesten min var ny, og de første gangene jeg hadde han til start, sto han skikkelig urolig på gangen, stresset å kavet seg opp så svetten rant! Så ut som han hadde gått løp, før varmingen jo:P Men nå står han som en prest, og slapper helt av, og sparer kreftene til selve løpet:) Det er mye behageligere for oss alle.. Begynn heller for tidlig enn for sent, mener i vertfall jeg:)

www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  22:27:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men hvorfor har hun så lite grunnlag, når hun er såppas gammel? Har vel ikke gått så mange løp heller?

Opprinnelig postet av Alvanesen

Hun begynte faktisk å gå løp som 8 åring..
Har aldri klart prøveløpet før jeg begynte å trene henne..!
Gikk 1.23,1 en gang, og det ble jo selvfølgelig ikke godkjent da, så etter å ha gått endel prøveløp så lot de henne være litt..
Så begynte jeg å trene dyret da, og da gikk hun plutselig 1.21,5 i prøveløp!
Mektig stolt jeg da :)
Så hun har startet som 8 åring (høst) og nå som 9 åring :)

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 25/01/2006 :  22:36:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så gøy da Carmelita, bedre sent ann aldri!

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  22:50:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Åja.. Leste akkurat det du hadde skrevet på den andre "debatten" eller hva jeg skal si. For en fiin historie!:) Utrolig glad på dine vegne.. Og det at du selv nettop har begynt med trav også, er jo da helt utrolig! Såå gøy! Gleder meg til å se henne i morgen:)
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  14:31:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grattis med seier igjen til Alvanesen!
Kjempe-bra :)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  19:05:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Grattiss så kjempemasse Ida!
Fikk dessverre ikke sett løpet, men han må jo ha vært flink som kom først over målstreken!
Tre seire og en annen på fire starter er jo sinnsykt! Flinke gutten din =)

Med oss gikk jo det ikke såå bra.. Gikk fort unna i starten (Første 500m på 1.14,0), og det kostet tilslutt ja..
Og i samme slengen så galopperte hun (Jeg stod faktisk nede før løpet at jeg skulle begynne å hyle hvis hun galopperte, noe hun aaaldri kom til å gjøre, og da var det gjort :P).. Var en som lå foran (Ellns) som plutselig tok opp så vannvittig, og da måtte kusken vrenge Surprisen ut for å ikke kjøre over han foran.. Så da ble det galopp.. Men var litt overrasket over at han fikk hun nedpå igjen ;)

Men men, hun fullførte greit, og gikk på 1.21,8 med galopp (Hvis jeg ikke husker feil).
Så var flink hun :)

Men men, sånn kan det gå :) Satser på litt hardtrening på rakbanen og i banen nå fremover, gått litt for mye med tung vogn og dekk Surprisen nå.. ;)

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 26/01/2006 :  19:14:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer Alvanesen!!!!! :)

Knallbra! Litt av en kanon det der!

Side: av 12 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.