hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten min skal starte i dag.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Hesten min skal starte i dag.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 12

Tone_

Skrevet - 01/11/2005 :  16:42:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spor 4, løp 7, klokken 20.25. Det er litt over 3,5 timer til..

Grøss.. Har vært småkvalmen i hele dag, ukonsentrert på jobb, og på personalmøtet satt jeg helt ukonsentrert og oppdaget plutselig at jeg satt og klippet av de lange neglene mine. (som jeg har spart så lenge for å få..)

Hvordan har dere det når hesten skal starte? Andre enn meg som er nervøse? Eller slapper dere av og tenker at "nå kan en ikke trene mer uansett, så det får bare gå som det går".

Hmmm...jeg venner meg nok aldri helt til dette her jeg..

Tone melone kaffekone

linki

Skrevet - 01/11/2005 :  17:35:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
He he he kjenner meg igjen........

Blir veldig nervøs. Jeg kan høre hjertet mitt banker når løpet går!

Stresser veldig...... Sjekker ofte på nett hvordan hesten er tippet og om det er noen strykninger;)

Lykke til da! :)
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  19:03:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Masse lykke til :) Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  21:07:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Heisann =)
Får heeelt angst når noen av våre hester skal gå, spesielt hvis noen av de jeg trener skal gå!
Ene hoppa jeg trener omtrent hver dag, skal gå løp i Bergen på Fredag!
8 løp, i spor 4 hun også ;)
Hun har aldri gått løp før, og har aldri klart prøveløpet før jeg begynte å trene henne ;)
Hun er nå 8 år, og vi skal prøve henne litt nå gjennom vinteren, hvis hun går bra, så skal hun gå fremover, hvis hun ikke går så bra, så setter vi henne muligens i avl..
Hun gikk prøveløpet sitt på 1.21,5, og er kjempestolt over henne jeg!
Tipper hun tar teten, siden hun er brennkjapp fra start, få som kan stille opp mot henne fra start ;)
Jaja, nok babling ;)
Håpe rdet gikk bra med hesten din =)
Tjessem Svarten heter den vel, hvis jeg ikke tar heeeelt feil?

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  22:46:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Få høre hvordan det gikk da? *nysgjerrig* Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  23:15:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja hvordan gikk det? *nysgjerrig*
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 01/11/2005 :  23:53:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er løpet over..så nå slapper jeg endelig av igjen, hehe..

Svarten fikk 6. premie i dag, (av 15 startende), gikk 1,35 blank med g. Galopperte i første sving den tøysekoppen, men hentet seg inn og fikk altså 6. premie og 1500 kr tilslutt.

Synd med galoppen...ellers kunne han nok havnet på trippelen med litt flaks.. Jaja, han trenger nok bare litt mer rutine! Har jo bare startet 4 løp, utenom mønstringsløpene + prøveløp.

Det var foresten godt å høre at den er flere som blir like dårlige som meg!! Det er helt grusomt i timene før løpet og under løpet, syns jeg..

Masse lykke til i Bergen på fredag Carmelita! Så gøy at du har fått henne til start da. Spor 4 kan jo bli litt trangt, men med litt flaks går det bra. La oss få høre hvordan det gikk etter løpet!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  08:20:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Så bra da! 6. plass er jo ikke dårlig av 15 startende. Tenk så bra det vil gå når han får litt mer rutine da :) Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  11:20:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grattis med et hederlig resultat
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  14:13:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Supert.. Kjempebra det da..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 04/11/2005 :  22:51:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Hei hei =)
I dag gikk hoppa jeg trener, Smashing Surprise, sitt første løp!
Hun var superflink!
Fikk en kjempefin tredjeplass! Hadde egentlig fjerde, men så galopperte en foran henne og da fikk hun tredjeplass! Er såå stolt over henne!!
Fikk 3500 kr for det (Tror jeg), og tiden ble fine 1.19,2 =)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  12:00:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Så bra..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 05/11/2005 :  13:47:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer!!!

Tredje plass er jo dødsbra i debuten da..!

Lykke til videre, hun blir sikkert en kjempe bra traver:)

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  17:51:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Syns det høres ut som begge hesten har en ganske lysende fremtid
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2005 :  23:30:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Hei! Hvorfor er det slik at vi blir så nervøse? Alle blir jo nervøse en gang, men det er jo måte på da! Uansett hvor mange ganger hesten din har startet og uansett hvor mange starter du har vert med på i hele ditt liv så forandrer dette ikke seg, vertfall ikke på meg.. Men det er egentlig en litt deilig følelse også.. Er det bare jeg som er rar når jeg sier det? Men det er enda deiligere når hesten har gått løp, og det faktisk har gått bra! Slik som min i dag, vant å greier! (enda han hadde hele 60m tilleg!) Så da fikk vi oss en stor kjempefin krystallvase til å pynte her hjemme litt med Etter hestene har gått og de er ferdig avselt og dysjet og står fint på boksen, blir jeg så utrolig sliten... Tror kansje jeg går å spenner kroppen hele dagen, så da er dette ikke så rart.. Hesten min er helt rolig før start.. Men tror det er veldig mye som foregår oppi hodet hans selvom, for han står helt i ro, men han svetter noe sykt der han står.. Men når han kommer i banen glemmer han det hele og er kjempe-fokusert.. Det er vel gjerne jeg og, for når han går løp kan hele verden falle rundt meg uten at jeg merker NOE, for jeg er helt med i løpet..
Men jeg får vel slutte å bable.. Har en tendens til det, at når jeg begynner er det veldig vanskelig slutte igjen hehe..

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 07/11/2005 :  00:09:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
-GRATULERER, Alvanesen!!:)

Det var jo knallsterkt! Åsså 60 m tillegg da..det må være en sterk hest!

Håper jeg får gleden av å oppleve seier med egen hest engang..har aldri vært med på det! Beste han har fått er 2. premie..(selv om det føltes som en seier da, siden det var første starten til min første egenoppdretta hest..) Kan tenke meg du sitter glad og fornøyd i stua og kikker på krystallvasen nå:)

Den nervøsiteten vi føler rett før løpet og under løpet er omtrent som eksamensnerver! (Hvis ikke verre.. ) Det føles nesten ut som en eksamen hver gang hesten skal til start! Det er nok fordi vi legger så utrolig mye tid og sjel i disse hestene våre. Og vil så gjerne at det skal gå bra! Og når det kommer et nytt løp får en en ny sjanse...kanskje...gjør den det bra i dag!

Og så den deilige følelsen hvis den gjør det bra! Det er verdt all nervene! Går bare rundt og smiler. da. hehe..og er kry som bare det..hehe

Side: av 12 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.