hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten min skal starte i dag.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Hesten min skal starte i dag.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 12

Lene.

Norway

Skrevet - 07/11/2005 :  10:06:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer med seieren,Alvanesen!
Gikk hesten på Bergen i går,forresten? Sølv-kjøringen for kaldblods?
I så fall gikk den faktisk mot min hest :) Som forøvrigt kom sist i mål av de som fullførte...hadde absolutt ikke dagen,med to gallopper,og et helt j***ig trav...
Min trøst er at dette er en vanskelig hest å kjøre,og ikke hadde sin vante kusk i går,men en som er heller urutinert,og ikke har kjørt han særlig mye... Hesten fikk forholdsvis tredje og femte(V75 løp) i de to forrige løpene,så satser på bedre resutat neste fredag,da han blir kjørt av sin vante kusk igjen :)

Må gi en lyd om hesten din starter på Bergen,da...så kunne vi truffet hverandre og hilst på hestene :)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 07/11/2005 :  14:59:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Vi hadde også to hester med på lokalkjøringen på Bergen Travpark på Søndag!
Og forressten, så gratulerer Alvanesen med en flott seier!

Vi hadde Blue Fighter med i monteløpet, men han ble sinnsykt hissig (rytteren hadde glemt ørepropper) og da ble det galopp omtrent med en gang.. Hadde jo 80 meter tillegg, og han ville jo helst ta de andre igjen med en gang ;)
I et annet løp, så hadde vi med Speedy Carmelita! Hun har aldri gått løp før, og i første løpet hennes ever så fikk hun tredje! (Tror ikke hun har gått mønstringsløp engang..)
Lille "ponnien" som gikk mot de svære varmblodsene :P
Hadde mer å gå på, men kusken turte ikke å trekke øreproppene, fordi hun er sååå sinnsykt hissig :P
Da blir det glaopp med en gang :P
Hun gikk faktisk på 1.21,3! Syntes det er utrolig bra presentasjon av henne! I hvertfall når vi vet at hun har mer på lager :)

Jaja, nå har jeg mast nok ;)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/11/2005 :  15:03:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kjempebra det da.. Tredje i første løp..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 07/11/2005 :  23:43:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
satser på bedre resutat neste fredag,da han blir kjørt av sin vante kusk igjen :)

Lykke til med Knekten neste Fredag! En kusk som kjenner hesten har myye å si da..

Huff det er noe dritt når de galopperer fra start!:( Da er liksom håpet ute allerede.. Svarten kan galoppere han også...men heldigvis pleier han å være ganske lett å få ned i trav igjen.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  12:55:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
satser på bedre resutat neste fredag,da han blir kjørt av sin vante kusk igjen :)

Lykke til med Knekten neste Fredag! En kusk som kjenner hesten har myye å si da..

Huff det er noe dritt når de galopperer fra start!:( Da er liksom håpet ute allerede.. Svarten kan galoppere han også...men heldigvis pleier han å være ganske lett å få ned i trav igjen.

Opprinnelig postet av Tone og Svarten

Takk,takk...
Ja,det har mye å si på kusken når det gjelder denne hesten i løpene...synd,egentlig...for han kan så mye,men trenger en kusk til å hjelpe til med å holde balansen...og der kommer mange kusker til kort... Man kan ikke bare sette seg i vognen og kjøre med ham,samme hjemme i trening. Han er grei,det er ikke det...men man må sitte og jobbe med han hele veien. Skulle tro at en hest på 8 år hadde klart å finne balansen og legge seg til etterhvert,men så har han ikke hatt den beste starten heller,med mye sykdom og problemer... Hadde jeg ikke hatt så tro på han,og blitt så glad i han,hadde han vært borte for lengst... Men kommer til å beholde han som ridehest den dagen karrieren hans er over.
Så blir spennende å se på fredag,om han skjerper seg med rett kusk i setet,eller om det er på tide å ta ham hjem igjen en periode.

Oppdaterer etter hvert løp på vipen min

Takker for meg.
Redigert av - Lene. den 08/11/2005 12:55:55 Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  00:06:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Blue Fighter?? i monteløp på bergen?? er ikke han i danmark?

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  00:09:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Blue Fighter?? i monteløp på bergen?? er ikke han i danmark?

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  22:48:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Nei, Blue Fighter er kommet hjem fra Danmark for en god stund siden..
Vi har ham hos oss nå ;) Skal ha ham fram til høsten ca.. =)
Han skal stå i avlstjeneste her =)

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

nationalgame

Skrevet - 12/11/2005 :  12:29:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min hest skal gå sitt første offisielle løp på torsdag i bergen.. Og jeg er forberett det meste. Alt kan skje.. 9.spor.. volte. Nervene har ikke begynt å melde seg enda, men jeg er i gang med planlegging. Det er kansje nervene det ;) Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 12/11/2005 :  13:03:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Ønsker deg masse lykke til Nationalgame Min skal gå på torsdag også.. I et langt hardere selskap enn han er vandt til..! så, kan jo bli meget intressangt....

Klem fra oss:)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 12/11/2005 :  17:34:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min hest skal starte tirsdag. Kvalifisering til Norsk Oaks på Momarken. Møter selveste Stuve My i løpet! De 6 beste kvalifiserer seg til finalen. Så får håpe på en 6 plass Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 12/11/2005 :  17:36:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet hun ikke har en sjanse..... Men det er viktigere å delta enn å vinne? (eh vel.........) Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 12/11/2005 :  19:08:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det er jo det, hehe;)

Min må nok ha pause noen uker, der er dårlig med løp for han på Forus ut denne mnd, sukk. Og vil vente litt før jeg reiser med han..

Lykke til både nationalgame, Alvanesen og linki!:)

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 12/11/2005 :  19:19:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Ene hoppa jeg trener skal gå sitt andre løp på Torsdag :)
Første løp i fjerdespor (For tredje gang på rad).. Det er 2100m, volte..
Ikke heeelt favoritt distansen hennes tror jeg, men vi skal prøve henne med noe annerledes utstyr, så ser vi hvordan det går =)
Samme løp som National Game det
Men men, får håpe det går bra med begge to =)

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

nationalgame

Skrevet - 12/11/2005 :  21:31:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alvanesen... Jeg møter deg kansje hos jan erik landaas.. Jeg står der å seller.

Carmelita... Jeg ønsker deg lykke til da.. Jeg håper bare på ett feilfritt løp. Han trenger masse rutine enda til å hevde seg der oppe..

Silverandgold er også en hest fra vår stall som skal gå i DNT unghestserie.. Den hesten kan vinne om alt går som det bør. 10. spor.
Gå til toppen av siden
Side: av 12 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.