hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Barback pad med stigbøyler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Barback pad med stigbøyler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2005 :  23:34:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei! Er det noen som vet hvor man får kjøpt barback pad med stigbøyler? Så noen på engelske sider, men regner med det blir veldig dyrt å bestille fra england.

Vet også at www.oxhorsestore.com har barback padder, men disse er uten stigbøyler.
Men de ligger i en fin prisklasse da.

Redigert for å legge til at mange av disse paddene ser jo veldig glatte ut under... Jeg ser etter en som ikke er det. Men ellers går det jo også ann å kjøpe en slik tynn anti skli pad, men jeg vet heller ikke hvor jeg får tak i slike.

Denne så jo veldig ålreit ut da, men mangler stigbøyler

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Redigert av - Roxira den 31/10/2005 23:39:16

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2005 :  23:52:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Selger ikke Cowgirlcris/Westernrider Line slike,tro...? Ellers så vet jeg om en brukt en til salgs men den er sort og RÅÅÅSAHar stigbøyler og hele pakka,tror hun skal ha rundt 500,-for den.
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  00:59:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Jeg har en barbak pad,liker den kjempegodt
Har ikke hatt problemer med at den sklir mye(men så sier det seg jo selv at jeg ikke står i en stigbøyle eller liknende i den...da hadde det jo gått trill rundt med både meg og paden
Håper du finner en selv om den enner opp med å være rosa

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  02:39:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Ja, jeg har slike, jeg...
Send en mail for bilder hvis du er interessert..

Hilsen Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  06:31:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Line sine barbakk pad'er er flott Har 2 selv.. (selfølgelig en rosa ja).
Therese
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 01/11/2005 :  10:28:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til Line: Har du en side vi kan gå inn på for å se bilder, priser osv? Eller kan du legge ut et bilde og pris her på siden? Ble litt interresert jeg også =)
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  12:07:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
http://www.western-riding-company.com/Barbakpads.htm

Bare hyggelig å kunne gi info.

Takk for rosen, Therese! *blomst*

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  13:36:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Hva er egentlig vitsen med barbakpad hvis en skal ri med stigbøyler?
-Marte Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  13:36:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Selger ikke Cowgirlcris/Westernrider Line slike,tro...? Ellers så vet jeg om en brukt en til salgs men den er sort og RÅÅÅSAHar stigbøyler og hele pakka,tror hun skal ha rundt 500,-for den.

Opprinnelig postet av GML

Hvem er det som selger denne sorte og rosa? Spiller ingen rolle for meg om den er rosa, for hesten den skal brukes på kler veldig godt rosa... Er en liten barbie hest til tider. Hehe...

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  13:40:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, jeg har slike, jeg...
Send en mail for bilder hvis du er interessert..

Hilsen Line.

Opprinnelig postet av Cowgirlchris

Selger du også brukte eller er det bare nye?

Du har ikke tilfeldigvis sånne tynne anti gli padder til å ha under saler? Tenkte det kanskje var kjekt å ha en slik under...

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

ToneK

» VIP

Skrevet - 01/11/2005 :  14:46:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke noe greie på de barback pad'ene, men jeg har antisklipad. Den kjøpte jeg på skoies. PG Løwenborg har også, men den er billigere på skoies.

Tone =)
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  16:16:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg har en demopad som er avbildet på hest. Ørkenfarget.
Ellers har jeg ikke tynne antigli-pad'er, dessverre.
Bare litt tykkere firkantede i neopren.

Hilsen Line.
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  16:31:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *littledevil

Det er veldig enkelt i mitt tilfelle... Finner ikke sal som passer hesten!!

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  16:40:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *littledevil

Det er veldig enkelt i mitt tilfelle... Finner ikke sal som passer hesten!!

Opprinnelig postet av Roxira

Det probleme har jeg også Line sine hvirket flotte,jeg må nokk skaffe meg en sånn tror jeg

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  16:59:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Litt OT: Line jeg tror jeg fant tidenes beste gave til pappa:

Sett kniv og beltespenne i gaveeske.

John Deere nostalgisk mønster. Solid lommekniv med matchende beltespenne. Kr. 250.-

Genialt Han vil bli såå gal

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  19:36:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Dere får sende meg en mail... ;-)

Blir heeeeelt feil å bruke Mix'en til dette her, altså...
Mailadresse på Vip'en og hjemmesiden...

Line.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.