hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - når du blir syk.....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 når du blir syk.....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LivogZara

Norway

Skrevet - 31/10/2005 :  22:11:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei...
når dere blir syke har dere noen til å ri/stelle hesten for dere da?
jeg har ei som kan ta hånd om hesten min for meg, men ikke ri hver dag, men rir jo heller ikke hver dag....

akkurat kommet den situsjonen, at jeg er blitt dårlig, og er sykemeldt, så kan vennina mi passe hesten min noen dager, men han blir foret og tatt hand om, og det blir møkket hos han....

TORHILD

» VIP

Skrevet - 31/10/2005 :  23:44:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da jeg desverre eier en litt vanskelig hest, er det ingen som får eller vil, ri den. Om jeg skal reise på ferie, er syk eller noe slikt, så har jeg en venninne som longerer henne + har henne ute på beite, forer, møkker osv. Stort sett får hun bare fri....
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/11/2005 :  00:08:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er ute i stallen uansett om jeg er syk jeg. men dropper som regel ridninga da.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  01:22:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kristine og Rosita: Det kommer vel gjerne an på hvor syk du er? ;-) Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  06:32:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Når jeg er syk pleier han som eier Eikdokka å fikse til begge hestene.
Therese
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  08:22:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Når jeg er syk så gjør som regel mamma jobben.
Kommer ann på hvor syk jeg er da.
Nå har ikke vi hester som trenger noen spesiell trening enda, så det er jo ikke så altfor mye jobb.
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  11:22:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Da jeg ble veldig syk i fjord og ble liggende på sykehuset i 4 mnd tok kjæresten min og mamma seg av hesten min (hadde da bare 1). Ingen av de var veldig hestevandte da, men heldig vis er hesten veldig snill og rolig, så det gikk greit

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  13:01:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Når jeg er syk får jeg en av de andre på stallen til å slippe ut og møkke. Ingen får ri hesten enda, kanskje når han blir litt mer stabil, og kan litt....
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 01/11/2005 :  13:09:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Jeg har snill samboer, snill hestepasser og snille venner som stiller opp og tar seg av ponnisen om jeg er syk. Den går også andre veien rundt, om det er noen av de andre på stallen som er syk - så tar jeg deres hest(er).
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/11/2005 :  15:18:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kristine og Rosita: Det kommer vel gjerne an på hvor syk du er? ;-)

Opprinnelig postet av Formosissima

Næi næi næi :) Jeg hadde 40 i feber å var ute i vinterkulla for å stelle Rosita jeg :D Jeg blir alltid i bedre humør og form når jeg er hos henne.
Men jeg er nesten aldri syk(har hatt en penselin kur iløpet av 15 år) så det er ikke noe problem;D
Jeg hadde også fått et spark i foten med et sår inn til beinet, som det satt 4 stifter inn i. men jeg var ute uansett jeg .. Hehe
Er en liten viking jeg gitt Hehe

Redigert av - Bustetrollet den 01/11/2005 15:20:48 Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  15:31:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg er syk så steller mamma, pappa eller broren min henne. Ellers så har jeg noen gode venninner som også tar og hjelper meg. Har bare ei venninne som kan ri henne da(som bor i nærheten) så blir ikke så mange rideturer da. Men er stort sett frisk og blir jeg syk, klarer jeg stort sett å karre meg opp i stallen, hehe

Men er godt å ha venner som stiller opp da. Så kan jeg stille opp for dem når de trenger det.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  16:03:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
K&R: Nettopp. ;-) Jeg kan love deg at det er mye som gjør at uansett hvor mye du kunne ønske at du kunne stelle hesten, så orker du ikke. :-s Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  18:42:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg er sjuk nå, så i dag rei kollegaen min Cisco. Planen var egentlig å ri selv, men jeg klarte ikke. Ellers har jeg fôrrytter som kan ta han hvis jeg ikke orker. Møkking, fôring og alt annet som gjør at hesten har det greit blir gjort på stallen, så det er ikke krise om jeg er hjemme en dag eller to. Eneste er at Cisco ikke får mosjon. Så sånnsett har jeg det egentlig ganske greit. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  20:02:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg er også i stallen uansett, men så er jeg kun forkjøla et par ganger i løpet av vinteren, ellers er jeg aldri syk, og har aldri vært skadet på noe vis, så har sluppet det problemet hittil. Har uansett forryttere og gode venner jeg kan spørre dersom det skulle være krise, hesten skal ihvertfall ikke lide noen nød:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  21:29:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Jeg har noen snille småbrødre jeg som stepper inn med foring og div. Tidligere har jeg ikke hatt noen til å ri henne, men nå har jeg den muligheten og =)
Ellers så prøver jeg så godt som mulig å karre meg ut og få slept med meg forbagen til den lille tulla som venter forventningsfullt på matmor...

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  11:35:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Samboer steller hesten og møkker. men han rir ikke. da blir det fri på hun jeg har nå, for tør ikke la andre stelle henne uten at jeg er der. (hun sparker) Hestepasser har fått lov skritte henne i ridehuset når jeg har vært borte, men da har det vært voksne til stede. Gamle hesten min var også litt spesiell, så han fikk fri hvis ikke venninna mi kunne ta han.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.