hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Aggresive hester....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 Aggresive hester....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 30/10/2005 :  20:02:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg går nå på et college i England hvor jeg studerer hest. Skolen er kjempefin, skolestallen likeså. Likevel er det noe som plager meg... Mange av skolehestene her er smågretne, legger på øra og er lite trivelige å holde på med. Tre av dem er til og med så ille at studenter ikke kan gå inn til dem uten at det er med en ansatt! De biter og sparker etter alt og alle, og er rett og slett agressive! Jeg skulle gå inn med et høynett til den ene her om dagen, og resultatet var at merra omtrent beit øret av meg..!! Min spontane reaksjon var jo å klabbe til henne, men da ble hun helt rabiat, og jeg måtte rett og slett kaste meg ut av boksen for å ikke bli alvorlig skada.
Etterpå kom en av de ansatte og spurte hva som hadde skjedd, jeg forklarte situasjonen, og var jo selvsagt noe opphisset, og sa vel noe om at slike hester ikke burde være på et sånt sted og at det er helt unormal oppførsel for en hest å være sånn. Til svar fikk jeg "Jaja, alle hester er forskjellige.." Hva slags svar er det?