hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verste sang ever?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Verste sang ever?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Madam Fame

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  13:22:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Brandy (hu som spilller i moesha)- hahaha.. dæven den er fæl!!

Og på en stallfest vi var på i sommer, gikk det i 50 feathers!! Sangen bestod seg bare av kakling.. sinnsykt iriterende etter 4-5 timer med den på repeat.. og nokså høyt volum.. men den var jo bra på en måte da..

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  18:30:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Tone Damli et eller annet - The Bliss Song.

GUUD, skjønner ikke at det er mulig å lage så stygg musikk

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  19:21:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
fjolset fra idol ja.. hehe..
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  21:23:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vet ikke hva den heter, men den er i en CD-reklame på TV3; "Get your ass up in the air, get your ass up in the air, get your ass up in the air".. ja.

Opprinnelig postet av Formosissima

Haha, den er jo utrolig kul på vorspiel da!!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  21:50:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
er mange som er bannlyst i min verden, men liker for all del ikke "If you're not the one" med Daniel Bedingfield..
Fy så stygg den sangen er *Spy*

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  21:54:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
også Natasha bedingfield da.. These words are my own.. samt Solitaire med i like love... blah..
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  22:28:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Vet ikke hva den heter, men den er i en CD-reklame på TV3; "Get your ass up in the air, get your ass up in the air, get your ass up in the air".. ja.

Opprinnelig postet av Formosissima

Haha, den er jo utrolig kul på vorspiel da!!

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

synger de ikke "hands up" eller er det kommet en ny version? uansett den gamle med "get your hands up in the air" er også dritdårlig!!

Og Tone Damiles musikkvideo er elendig, der er SÅ tydelig det er playback og jeg irriterer meg grusomt over de overdimensionerte munn/tunge bevegelsene.. æsj altså. prøver hun å være sexy eller? for det er ut som hun kommer rett fra tannlegen med en god bedøvelse!!!!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  22:32:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
for det er ut som hun kommer rett fra tannlegen med en god bedøvelse!!!!

*Ler seg skakk*

Put your ass up in the air eller hva det var ,er en ganske irriterende sang ja..Jeg husker ikke hvem som synger den men...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  22:37:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
på min svarteliste ligger den nye sangen til røyksopp som hu derre blonde kjærringa synger!!!! jeg tåler mye dårlig musikk, men den der går meg på nervene! værste sangen jeg har hørt på lenge!
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  00:32:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Okei, min hatsang nr. 1 for tida: Black eyed peas - my hump

Hallo, så sinnsykt latterlig, sangen, videoen, og ja.

Opprinnelig postet av Wenche=)

!! Alt av de der tenåringsbabene...brotney(eller er hun blitt stor nå?) Ashley Simpson og søstra ggrrrøsss Lindsey etellerannet..den der april la noe.Hun lille m håret. Hadde glemt den til Lene Nystrøm...HUFF!
Celine Dion,får byller av henne!Maria Carey..åh hjelpe meg..Også hun norske som duetterte m Kurt Nilsen!!!!!!!Den du!!!!Pes...Hva skulle man gjort uten avknapp på radio/tv...

Forøvrig veldig dumt å se på en sånn tråd rett før man kryper til sengs.Blir mareritt i natt nå...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  00:36:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
BrIIItney ja...det var bare en liten leif.
Den ass up in the air saken...grøsse mer...Ikke så glad i det andre til Black eyed peas heller,men den derre humpe-greia tar kaka...Altså:My lovely lady-lumps???!!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  16:51:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
- James Blunt - You're Beautiful
- Daniel Powter - Bad Day
- Amy Diamond - What's In It For Me
- Axel F - Crazy Frog
- Jorun Stiansen - Unstable

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jorun er no flink da

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  16:55:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Dårlig musikk = Røyksopp, Gåte og lignende musikk.....
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  01:57:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hehe.. Neineinei Andrea snuppa mi!!! Dette har vi snakka om før! Rôyksopp og Gåte kalles musikk!!

Kopi av melding:
Okei, min hatsang nr. 1 for tida: Black eyed peas - my hump

Hallo, så sinnsykt latterlig, sangen, videoen, og ja.

Så enig så enig! VERSTE SANGEN EVER!!!!! Og musikkvideoen er ÆJS!!!! brrr.. klår j på seg selv.. *Kvalm azz*

Og ravi & dj løv, e-ore og tsjeriåu!!! ÆÆÆSSSJ!!! Hater dem.. Får anfall når jg hører dem. spessielt e-ore!!! *løper å gjemmer seg*

Fins sikkert MAAANGE fler, men kommer ikke på noen flere nå...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  17:45:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
ANDREA:
-For det første:
Røyksopp, Gåte og tekno "musikk" er ikke musikk!!!
-For det andre:
Tsjeriåu er no ganske kul da

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.