hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verste sang ever?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Verste sang ever?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  16:52:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Axel F - Crazy Frog. Ingen over ingen ved siden av. Holdt på å bli lettere forstyrret etter å ha sittet som tidtaker på sprangstevne i 8 timer, med den sangen ca hvert 10. minutt.. ding ding!!
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  20:39:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Haha, jeg skal ærlig innrømme at jeg rett og slett digger sånne irriterende sanger:p Noen av dere som har hørt om en som kaller seg "Fattern"? Hvis dere ikke har det, så last ned noe av ham. Spesielt "Badekaret til Pelle"! Hahaha;) Det MÅ være noe av det dårligste som er laga, men jeg digger de tekstene =P Og forøvrig er Schnappie den sangen, åååååh
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  20:51:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Badekaret til Pelle er litt kul faktisk :P
Eller bare utrolig dårlig!

Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/10/2005 :  21:06:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
eeh, Fattern med Rosa Badeball er enda værre Eller Det regner ku, stilongs .. blææ

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  18:23:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
eeh, Fattern med Rosa Badeball er enda værre Eller Det regner ku, stilongs .. blææ

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

De sangene til Fattern er så dårlige at de er bra..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  19:16:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Okei, bra det ikke bare er jeg som er så sprø at jeg syns de sangene er så dårlige att de er bra
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 28/10/2005 :  12:57:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
apropo dårlige sanger... noen som har hørt Bare Egil Band...? med f.eks Voldtatt i Skauen...?

edit: skriveleif

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)
Redigert av - Dr_ag_on_86 den 28/10/2005 12:58:15 Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 28/10/2005 :  20:18:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Syns den Crazy Frog er litt moro jeg!:-P Men disse sangene kunne jeg klart meg uten:

* "Det Var En Kjempebæsj" av Luxus Leverpostei
* "We Are the World", vet ikke hvem som har den
* "Last Christmas", vet ikke helt hvem som har den heller
* "I Marinen/In the Navy" av Tom Mathisen & Herodes Falsk/Village People
* "Y.M.C.A" av Village People
* "Do You Really Want Me" av Robyn

Jeg hører veldig mye på musikk, og er veldig altetende, men disse låtene klarer jeg bare ikke! *spy*
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  21:46:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
james blunt med you are beautiful, når jeg hører den så vet jeg ikke om jeg skal le eller grine. ble ikke særlig bedre etter jeg så musikkvideoen..
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  21:59:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
marvin gaye-let's get it on.. blææh.. mange som mener den er SÅ fiin å ha seg til.. men NO WAY..
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  22:12:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Okei, min hatsang nr. 1 for tida: Black eyed peas - my hump

Hallo, så sinnsykt latterlig, sangen, videoen, og ja.

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  22:30:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å jeg bare elsker dårlig musikk! Er så gøy, kan sitte å le for meg selv mens jeg ører på noe som er skikkelig dårlig:P bare egil band sin arne er en klasikker:)hehe. alle dere andre some likker "musikk-som-er-så-dårlig-at-det-er-nesten-litt-sånn-passe-bra" burdelaste ned kylie med ackcent(eller noe) søk på kylie, husker ikkehva de som synger hetr.. haha patetisk trance:) mange sanger jeg ikke liker, mariah carey britney you name it! men akkuratt dårlige sanger har jeg ikke noeimot:P

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  23:13:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha!! *legodt* Akuratt lasta ned sangene til fattern!!! Så ***** Bra!!!

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  00:21:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Haha!! *legodt* Akuratt lasta ned sangene til fattern!!! Så ***** Bra!!!

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Haha

MajaPeWs: Godt det er flere av oss;) Bare Egil Band, Fattern, alt mulig sånn jalla greier, eeer så brA

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  02:34:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

De sangene til Fattern er så dårlige at de er bra..

Opprinnelig postet av Mari^_^

skulle til å skrive det samme :D

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.