hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor er du om 10 år?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor er du om 10 år?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ina_R

Norway

Skrevet - 25/10/2005 :  14:48:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Tja.. Da er jeg 24, håper på å være ferdig med utdanning. Kanskje skaffet meg en hest som jeg starter litt stevner med. men håper som dere andre: at jeg er lykkelig..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 25/10/2005 :  18:32:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om 10 år er jeg 27. Da er jeg nok ferdig med utdannelsen og forhåpentligvis gift og har en jobb.
OG så håper jeg at jeg har en hest også.

OG jeg også håper på å være lykkelig!
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  21:53:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Ehh om 10 år da er eg over 36 år grøss.

Tja eg er vel her eg er eg da. Dersom ikkje jobbmuligheter seier noko anna. Har eget hus allerede da. Håper berre eg etterkvert finner ein å dele livet med, men har brent meg skikkelig så ja..

Driver nok fortsatt med hest. Om 10 år er åringen 11 så da skal vi no ha komt eit stykke på veg i utdannelsen. Kanskje vi har fått prøvd oss på litt konkurransekøyring også etterkvart.

Om 10 år så er dattera mi konfirmant hjeeelp. Dobbelt grøss. Det blir tider det. Da vil eg jo ha to tennåringer i huset. Ja, den tid den sorg..

Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 04/02/2006 :  23:06:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe..arti

Om ti år er jeg 26...vist alt går som det skal så jobber jeg vel som lærer på barneskole kombinert med gårdsbruk, kansje aktivitetsgård hvor jeg kjører et par prosjekter for handikappede barn kasnje... har veldig lyst til det da.... gården vil vel være utbygd, drive litt med avl i gammle norske raser innen kuer, sau, høns åsså døl så klart

Forhåpentligvis så er jeg ikke alene kansje forlovet?....håperhåper..
Er veldig glad i barn jeg så kansje....som 24 åring..hehe neida..vet ingenting om fremtiden enda jeg..har jo planer og drømmer, så da er det bare å stå på tenker jeg!
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 05/02/2006 :  02:25:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Er 32 og har forhåpentlig funnet et bra mannfolk. Har småbruk og en del hester (ikke for mange) som har det kjempebra...
Hva slags jobb jeg har aner jeg ikke, selv om jeg har utdannelse og fast jobb nå. Håper jeg har en jobb jeg trives med iallefall

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  10:09:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
næh...gidder jeg ikke tenke på sier som baloo (ina&løkken) Ta livet som det faller seg

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 05/02/2006 :  10:53:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om 10 år har jeg forhåpentligvis litt mindre gjeld på huset..
Redigert av - xxxx den 05/02/2006 10:54:55 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.