hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Det snør det snør..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Det snør det snør..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Nefertiti
» VIP

Skrevet - 23/10/2005 :  02:40:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og der kom det, etter å ha gruet meg så lenge for vintern, så stod jeg opp i dag til snø. Kan noen si noe som helst positivt om vintern? Ikke ridning i gallopp på jordet, vansklig å ri i skogen, ikke kgallopp på grusveien , utebanen snør ned, og krangling om å bruke ridehallen.

Bustetrollet

Skrevet - 23/10/2005 :  02:56:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Man kan kjøre slede ;D Det er gøøy, gleder meg til jeg kan begynne og kjøre med den jaa !

Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 23/10/2005 :  10:43:40  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg kjempemye til vinteren jeg!
Så lenge hestene har brodder og det ikke er is overalt er det ikke no problem å ri i skogen eller på grusveier.. Bare tenk deg om: ridning i julekort-motiv, snø på trærne, juleturer med hele stallen med kakao og solbertoddy, snørekjøring, ja det er masse du kan finne på! Det som er no ordentlig dritt er når det blir is, mildt og sørpe! Offamei. hehe

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  12:35:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
er glad det ikke er kommet snø her enda.. da må jeg jo til med brodder og det hele! huff.. gruer meg til vinteren!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/10/2005 :  12:37:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg vil hente hjem juletre med Rosita i år :D Har så fryyktelig lyst ..

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  12:46:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Galopp i puddersnø, koselige turer når digre snøflak laver ned, lage "Tom og Jerry" bane og ha sisten med hest. Bare fantasien som setter grenser.
Det er gøy å ri om vinteren synes jeg, bare man klarer på ett eller annt vis og holde varmen. ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Skrevet - 23/10/2005 :  15:59:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm... Jg gleder meg ikke til dt kommer snø. Alt blir så anderledes ute i skogen da syns jg...

Da jg var 11 red jg en gammel Islandshest og en gang var dt skikkelig masse snø, jg red sammen med ei veninne og henne hadde med seg ei annen veninne igjen, mn de bytta på å ri Nordlandshesten. Det blre mørkt og snøen dalet ned... jg var ikke kjent i skogen, bare venninnen min visste hvor vi var. Jg så ikke klokken serlig tydelig, mn tydet at den var kvart over 6!!! Venninnene mine skulle vært i stallen for nesten en time siden!! og jg skulle blitt hentet i stallen halv 7!! Vi fikk kjempe hastverk og måtte tvinge disse gamle og slitne hestene gjennom en høy tung snø! Vi tok av en trang sti som venninnen min kjente til, mn hun syns den så veldig fremmed ut i mørket og når alt var dekket av TYKK snø!

Vi kom til en liten bekk som Nordlandsvallaken ikke ville over! Hun som eide han tok tak i tøylene dens og skulle akkurat til å dra han over da vallaken tok sats og hoppet over! Jg hørte et skrik og snøen sto til alle kanter, inne i den store snødotten så jg venninna mi bli slengt ned i bakken og tråkket på av hesten sin!!!

Heldigvis resite henne seg opp igjen, mn hadde utrolig vondt i ankelen! Det kunne gåt så mye mye værre hvis henne hadde svimt av, hun var den eneste som visste hvor vi var nemlig.

Da vi fant frem til en grus vei vi alle kjente og gatelysa var på så jg at klokken da var litt over halv 6! så feil av klokka

Men men... dette sitter enda godt i meg, og liker ikke vinteren, der alt blir så anderledes og det blir fortere mørkere!
Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 25/10/2005 :  13:25:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gleder meg til å ri i snøkledd skog jeg. Det er så koselig. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 25/10/2005 :  13:51:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg og ti å ri i snøen. Syns det er kjempekoselig
Her har det snødd i hele dag, snøtur i skogen etterpå!

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

m@thilde

Skrevet - 26/10/2005 :  21:47:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidem@thilde  Svar med kopi av melding
Dt er maaasse snø her..ikk akuratt mi greie det.Snøen gjør det slik at det tar laaaaang tid og komme til skolen enda jeg gå 3kvarter før?Jeg synes også at snø er koselig.Yndlingshestn min elsker snø og da gjør jeg det og
Isamonni! My little Baby :'(
ww.rexin.piczo.com
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  22:40:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Tykt nedlagt snø på veiene (blir vel nesten som is), ut å galoppere og ha intervalltrening, Marte og Harry koser seg!!=D
-Marte Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.