hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke farger passer til hesten min?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvilke farger passer til hesten min?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Leikas

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  18:12:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Hei hei :)
Har litt vanskelig for å bestemme meg for en farge som passer til hesten min.. Har tenkt litt på rød, og han har en svart/rød grime..
Men det blir vel litt mye rødt, når hesten også er rød i fargen...?
Vil gjerne ha forslag til hvilke farger jeg kan bruke til ham :)
Takk på forhånd =)
Legger ved noen bilder av ham:

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com

Redigert av - Leikas den 22/10/2005 18:19:07

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  18:26:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Marineblå, det tror jeg hadde vært pent på han
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 22/10/2005 :  18:26:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
synes sort passet best til hesten, men har sett røde hester som har kledd Rød/Blå Finn Tack grime utrolig godt!(den du hadde sort/rød av)
Men rødt/sort var veldig kledelig;)

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  20:17:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Okergult :-) Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  21:48:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skikkelig fin hest forresten!:)

Marineblått eller skogsgrønt:)
Selv om jeg synes vinrødt er finest på svarte hester,hadde det sikkert vært litt stilig på din også siden den er mørk rød,sånn chestnut aktig! hehe..
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  22:28:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Takk for svar!
og takk for at du synes hesten er fin, Julie :)
Har tenkt litt på Royalblå til ham... =)
Hvit passer han fint til, fordi det matcher bleset hans og sokkene ;)
Men det blir så fort skittent, og har ikke såå lyst til å vaske alle tingene annenhver dag xP

Og du, Formosissima, hvordan ser Okergult ut...?

Klemmer Lene

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  00:41:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Utrolig vakker hest du har Lene :o)
Syntes også at kongeblå vil passe ham fint. Enig med deg at hvitt er flott, men at det blir noe fort skittent. Uheldigvis.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  01:30:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
http://www.natuurinformatie.nl//sites/nnm.dossiers/contents/i003162/oker_200.jpg

Der er et bilde av en oker. Slik er okergult :-P
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  01:49:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hva med helt lyse beige/gul farger da? Lilla, rødt, royalblått, sort..mange stilige farger til den hesten:) Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 23/10/2005 :  13:35:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Heehei!
Nydelig farge på hesten din:)

Vinrødt stemmer jeg på!!
Eller grønt, mosegrønt:)

Han vil kanskje heller ha grønt han da, det e jo mer guttefarge;)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  15:28:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg syntes svart vil passe best på hesten din. Rød blir for skrikende. Hva med sort med eks gullkant på schabrak osv? Han vil også kle sort hodelag med messingspenner.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/10/2005 :  11:45:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hva med blå eller olivengrønn? tror jeg hadde passet hesten din :)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

kathrineck

» VIP

Norway

Skrevet - 24/10/2005 :  16:03:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg syns han hadde passet kongeblå han veldig godt. syns det er flott egentlig når man har utstyr som passer sammen og med fargene på hesten. ser litt gjennomført ut. ikke at alt mitt utstyr passer sammen.... men bare man kan bruke det så har vel egentlig ikke fargene så mye å si...
jeg er ikke noe glad i rødt,vinrødt og rosa på røde hester.. syns ikke det er fint i det hele tatt. Men din hest virka ikke så veldig rød på bilde. han så kjempe flott ut. tror han egentlig vil passe de fleste fargene.

mvh kathrine
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 24/10/2005 :  16:28:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar =)
Hesten ser ikke så veeeldig rød ut på bildene, men det er jo bilder som er tatt med dåårlig kamera, faktisk mobilen min, så..
Men i hvertfall så har jeg kanskje tenkt på Royalblå til ham ;)
Får se hva det blir, har ikke heeelt bestemt meg, men tusen takk for tips :)

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.