hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - handle sal over nettet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 handle sal over nettet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  16:55:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei...
har funnet et par fine saler, og det er jo på nettet...
jeg vet jo så godt at man ikke skal handle sånt over internett...
men det frister...jeg vet hvilken str og alt, men det er over nettet da...
hvor smart er det egentlig å handle sånt over nettet??

Kajsa

» VIP

Skrevet - 22/10/2005 :  18:59:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Er de brukte? I så fall kan du vel avtale med selger at du har returrett om salen ikke passer? Det har jeg gjort både når jeg har kjøpt og solgt sal over nettet. Om det er fra en nettbutikk, så er jo saken grei - da har du byttrett om den ikke passer
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  19:23:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
er på skoies jeg fant salen jeg ville ha ;)
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 22/10/2005 :  19:45:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om du har prøvd lik sal, og vet akkurat hvilken bomvidde du skal ha, så er det ok synes jeg å handle over nettet. Er det derimot en sal du ikke har prøvd, bare lest om, så hadde jeg ikke tatt tjangsen. Både fordi da vet du ikke om salen ligger godt på hestens rygg, om bomvidden er den riktige (feks kan størrelsene være ganske forskjellig fra merke til merke, og du må kanskje gå opp eller ned en størrelse) eller om du egentlig liker salen. Blir fort penger ut av det om du skal drive på og sende salen frem og tilbake for å prøve om den eller den størrelsen ligger bedre....
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  08:41:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har handlet litt saler over nettet... Er nok ikke det lureste man gjør nei!! For det første så varierer str fra sal til sal og merke til merke.
For det andre har du ingen garanti for mangler og feil på salen. Jeg har fått to saler med hull i og en som gjordt stroppene så ut som om de var gnagd på av hund.
Har også fått saler som er skeve både foran og i stoppen.
Men man kan jo være heldig å få den perfekte salen på første forsøket... Fikk for noen måneder tilbake en sal som lå perfekt og uten feil og mangler.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  11:04:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg har vært veldig heldig.

Hadde enda ikke funnet en eneste sal som var vid nok til Eikdokka og hadde så og si gitt opp.
Fant Skoies sin JC haflinger/cob sal, og bestillte den. Den satt som et skudd, og den gjør det enda!

Men da hadde jeg fått sjekket at salen passet Eikdokka sin fasong, men ikke selve bomvidden da.

Hvis det er seriøse forhandlere så tror jeg ikke det blir noe stort problem hvis noe ikke passer.

Therese
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  11:23:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Du kan jo ta en tlf til Skoies og forklare problemet? De pleier ikke være så vanskelige der, mest sannsynlig får du salen i posten med beskjed om og prøve den,passer den ikke er det bare og returnere den. Passer den derimot får du nok rekningen i posten.

Har handlet noen saler derfra selv, og da har vi gjordt det slik ( nå kjenner han meg, vet ikke om det har noe og si. )
Men det er et forsøk? :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.