hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Klarer ikke å bestemme meg! :(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Klarer ikke å bestemme meg! :(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 20/10/2005 :  11:55:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
tomboksleie varierer jo fra stall til stall men der jeg har stått har det dreid seg om 500 kr i mnd Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 20/10/2005 :  14:57:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
kan hvertfall ikke tape noe på å undersøke om det finnes legater/stipend fra kommunen o.l. som deler ut div. Er nok litt annereleds når du jobber, og ikke studerer. Må forresten si at hesten din ser knallfin ut
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2005 :  18:10:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
tusen takk for det! Han er virkelig flott ja...

Men jeg kan jo alltids undersøke ja, og dersom tomboksleie ligger på rundt 5-1000 pr mnd, så kan jeg nok klare det! Men den stallplassen jeg ville ha måtte gi bare gi slipp på, men har en annen en som jeg skal ta en kikk på..

Vertfall takk for mange gode svar og tips, hjalp mye! Nå vet jeg vertfall at jeg kan spørre om å få leie tomboks, hvis jeg får stallplass, frem til jeg har råd til å få opp hesten :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Camilla&Rocky

» VIP

Skrevet - 27/10/2005 :  10:33:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Jeg er ei jente på 18 år som hatt hest som jeg har betalt for selv, siden jeg var 13 år. Jeg har erfart at alt kan gå ann om du virkelig vil, men det kan derimot føre til at du går av alt pengegnålet. Jeg begynte å fantasere om "å ha råd til alt jeg vill" i og med at jeg betalte gjennomsnitlig 6000 per måned for han, og jeg tok det store steget. Jeg solgte hesten, og angrer ennå ikke på det. Jeg skulle ønske at jeg ventet med hestekjøpet til jeg var eldre, med fast jobb. Da hadde jeg unngått å bli lei. Gjør det billigste ut av det,en hest blir fort syk, og da har du kanskje ikke råd til å forsørge den?

Det var min mening..
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  10:39:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hvordan klart du å betale for å ha en hest når du var 13? Er 14 jeg nå, og har IKKE sjangs til det.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 27/10/2005 :  11:31:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvordan klart du å betale for å ha en hest når du var 13? Er 14 jeg nå, og har IKKE sjangs til det.

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Noen har bedre jobbmuligheter enn andre. Jeg "betalre" selv. Jeg jobber hjemme, og mamma betaler=) Fin ordning, siden da oppstår det ikke pengeproblemer. Liksom, hva gjør jeg om jeg blir blakk?

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  11:35:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ok.. Foreldrene mine har sagt at jeg skla få hest når jeg kan betale selv, og da mener de: ha jobb (ikke hjemme) og tjene penger selv. Men har ikke planer om å få hest enda, får se når jeg blir konfirmert hvordan det blir da. Også må jeg få meg jobb..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.