hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du shoppa på ohs?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hva har du shoppa på ohs?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 15/10/2005 :  11:35:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Nå er ohs i gang
Så lurer bare på hva du har handla der?
Hehe..
Skal dit selv i morra (Søndag)
Og gleder meg uendelig mye.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3

Ullsokken

Norway

Skrevet - 15/10/2005 :  18:57:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Ingenting, for jeg blir hjemme. Det er mye billigere!

(Skalkesjul for at jeg ikke har råd evt glemte å kjøpe bilett..)

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/10/2005 :  22:58:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Tja, fikk med meg en saueskinnsvoilock, hack, kombinert fortøy/martingal, stigbøyleremmer, og litt annet dill dall
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  10:22:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding

-Edit-
- Lendedekken (regn) med borrelås foran sal
- Dressurschabrak
- Equilux tørrshampo
- Ørevarmere (til bruk når man rir)

Dekken og schabrak var mørkeblått med grå/sølvkant. Matchende mørkeblå treningsbandasjer også, sånne med fleece inni istedet for bandasjeunderlegg.

Flere enn meg som la merke til at det var utrolig mye rosa og lilla grimer og schabraker osv??
Syntes også jeg så 1000 folk som bar rundt på de norgesdekkenene i ulike varianter. Utrolig fine de da, skulle gjerne kjøpt ett, men har jo strengt tatt ikke behovet (jfr listen over og det faktum at jeg ikke har egen hest
Ellers syntes jeg det var mange gode tilbud, men var der bare fredagen da. Mulig det er enda billigere i dag (søndag).

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 16/10/2005 12:23:36 Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  10:31:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Kjøpte meg en blå dressurshabrack og et par blå fleecehansker..
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  11:08:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
For en gangs skyld hadde jeg ikke med meg så mye penger, men jeg fikk nå kjøpt det jeg skulle ha :)

Gikk sikkert seks ganger rundt i strekk for å finne et hodelag med BRED nesereim, men de to jeg fant kostet 5100 kr og 2800 kr. Kom helt tilfeldig over ett til 700 kr på Lillestrøm hest og hund, og da MÅTTE jeg bare slå til. Ellers kjøpte en to dressursjabraker. En veluorsjabrak i beige, og en beige med brun kant. Lekkert :)

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 16/10/2005 11:18:40 Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  11:13:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte bare en skumgummipad/kilepad
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 16/10/2005 :  11:40:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Kom meg ikke på ohs jeg... Snufs
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/10/2005 :  12:46:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pga manglende barnevakt kom ikke jeg heller meg av gårde dette året, men det er da det er godt å ha gode venninner som er villig til å ta med handlelisten din Vet iallefall at jeg har fått et ulldekken, det kjøpte hun på fredagen. Hvilke andre ønsker som er oppfylt får jeg vel vite senere i dag....
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  12:49:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kom meg ikkje dit i år eg heller. Har ikkje råd i år. Men håper eg klarer å få det til til neste år. Spare penger, ehh, men litt vanskelig det da.
Gå til toppen av siden

<3 <3 Mickro <3 <3

» VIP

Skrevet - 16/10/2005 :  20:59:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var MYE fint på OHS i år, og lommeboka kommer til å være tom en stund fremover. Synes det var litt "snauere" utvalg enn hva det pleier å være, eller kanskje det bare er fordi jeg begynner å skjønne at jeg snart har nok utstyr men om det går ann er en annen sak

Fikk kjøpt et AlphaHorse "ulldekken" m/kryssgjorter, eksadron bandasjeunderlag, grønn "velur" dressursjabrak, et lekkert skritteteppe med frontlapp (fra eurostar?) og en kjempe lekker grønn dressursjabrak m/kantbånd fra equiline

Lå også merke til at det gikk veldig mye i rosa i år hehe rosa sjabraker, bandasjer i ulike slag, belegg, dekken, ja... alt mulig egentlig!

Også fantes det mye av disse "golden stripe" dekknende, bare i forskjellige farger, f.eks brunt/beige, blått/lyseblått, pluss disse vanlige, "gamle" variantene. Synes selv at det ekte er finest
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 16/10/2005 :  21:17:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Ja, syntes også engentlig at det var litt "snauere" i år jeg også, Mickro!
Men fikk kjøpt en del da. Bla.
- Blå sprang sjabrak m. rødt/hvit kantebånd og med brodert navnet mitt på
- Turkis Kingsland bomber (gammle modellen) jakka <3 Endelig!
- Rosa flece/stoff hansker
- Sal såpe + lær olje
- "Banan" børste
- Blått leietau
Ja, det var det!
Hadde enda egentlig 350kr igjen da..!

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  21:58:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Huff, jeg er nesten flau over alt jeg har kjøpt jeg! :
Bobledekken
2 stk ride/lendedekken med borrelås foran sal
Skritteteppe i ull, svart/grått stripete
Saueskinnsvoilock
Fleecedekken
3 schabrakker
4 stk fleecebandasjer
Longeringsgjort
Innspenningstøyler
Lærgrime

Men, tross i at det ble veldig mye utstyr, så er det bare 6 mnd siden jeg fikk helt egen hest, og hadde ikke så mye utstyr fra før av, så syns det var greit å få litt mer å velge i ;) Og det meste av det jeg kjøpte var det nesten halv pris på, og er da spesielt fornøyd med bobledekkenet, som var av merket Alpha Horse, og kostet opprinnelig 759,- og jeg betalte kr 300! :) Og det dyreste jeg kjøpte var vel den saueskinnsvoilocken, til 600 kr, men syns den var verdt prisen jeg:)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/10/2005 :  22:42:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
SAUSKINNSVOILOCK TIL 600,- ????? JEG OG VIL HA!!!!!!!! Det har jeg ønsket meg lenge, men de har aldri på tilbud, så det skrev jeg ikke på listen min engang Hvilken butikk var det som solgte de? Kanskje jeg kan ringe og høre om jeg får kjøpe til messepris i morgen også?
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  23:49:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
TORHILD, http://www.kneggen.no/catalog/ har saueskinnspad til 625 kr. Veldig fine og det virker som om de er av bra kvalitet!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  07:34:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig nysjerrig på prisene de hadde... Noen som så dekkenet Horze sendte meg reklamemelding om til 130.-?

Jeg hadde gode shoppingvenninner der som ordnet med 2 stk. dekken til min lille Engelske Dame. Fleecedekken og bobledekken til totalpris 615.- De kunne ikke brodere dekken der (tok bare shabraker) så venninna mi skulle dra innom butikken deres på Ryen og få brodert på My Special Lady med snirklete sølvbokstaver til en billig penge... Da blir hun fin, og jeg får spart på energibruken hennes nå på kalde dager. -Aldri hatt kortpelset hest før, jeg... ;-)

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.