hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du shoppa på ohs?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hva har du shoppa på ohs?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

xxxx

Skrevet - 17/10/2005 :  08:52:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk ikke reist dit selv i år pga jobbing.Imidlertid jobber vennina mi der fast for Kings, så hun kjøpte med det hun visste jeg trengte.

*2 tynne sorte innedekken til 490 kr. (Ene hesten min som står i Sverige har herpa dekkenet sitt, og så måtte jo "Jacken" ha nytt).
*Middels tykt sort utedekken med hals til 990 kr.
*Longeringspisk.

Og så fikk jeg varer fra Skoies noen dager før; sort regndekken med fleecefor 650 kr? og et tynt jersey-stall/svettedekken for 349 kr.

Da kan vinteren bare komme!

Ellers var det kaos hos Kings allerede på fredag.Da gikk de tomme for shabracker og div. andre ting. Så Ingmar (som eier Kings) kastet seg i bilen og kjørte helt hjem (til Øland!!) og hentet mer utstyr.
Gærne shopping-nordmenn..

Redigert av - xxxx den 17/10/2005 08:55:20 Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  09:48:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Siden jeg har kjøpt 2 nye saler, hodelag, dekken osv før OHS, fikk jeg rett og slett problemer med å finne noe å kjøpe...
Kjøpte noen beinreflekser, lendedekken, ridehansker og hjelm til min datter.
Hun kjøpte ei grime med leietau til ponnien sin.
Så det ble ikke de helt store innkjøpene...
Enda jeg gikk mange runder og virkelig leita etter noe å kjøpe!

Det som faktisk var litt rart, var at jeg bare handla hos de 2 butikkene jeg bestiller mye fra på nettet...

Anette Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 17/10/2005 :  10:19:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
TORHILD, http://www.kneggen.no/catalog/ har saueskinnspad til 625 kr. Veldig fine og det virker som om de er av bra kvalitet!

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Jammen jeg vil ha sauskinnsvoilock, de koster jo vanligvis ca 1200, så da er jo 6000,- halv pris! Sauskinnspad har jeg, men ellers takk for tipset

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  12:11:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Åja, hehe, leste ikke helt jeg :P De har jo saueskinnsvoilock på hooks til 1059 kr/1039 kr. Min venninne har en sånn og hun er kjempe fornøyd. Og det er den billigste faste prisen vi fant ihvertfall :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 17/10/2005 12:14:36 Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 17/10/2005 :  15:18:58  Vis profil  Svar med kopi av melding

Jammen jeg vil ha sauskinnsvoilock, de koster jo vanligvis ca 1200, så da er jo 6000,- halv pris! Sauskinnspad har jeg, men ellers takk for tipset

Opprinnelig postet av TORHILD

[/quote]

Hmmm...6000,-?var vel sikkert en skriveleif her...en null for mye?
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  16:40:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Saueskinnsvoilocken i hööks da? kommer ikke på hva den koster, men den er vel ikke sååå dyr? Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 17/10/2005 :  18:28:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke hest, og derfor endte jeg opp med bare to bøker:)
(og hadde det vært opp til Maja (aka Spoff) hadde jeg vel gått ut med langt flere )
Men jeg kjøpte iallfall en bok som jeg akkurat nå ikke husker hva heter.. også kjøpte jeg "klassisk ridekunst" (tror jeg) av Bent Branderup.

Christine: koselig å hilse på deg, selvom det ikke ble verdens lengste "hils" Men vi sees nok plutselig igjen på et eller annet hestete her i Trondheim

Og ja, utvalget av ting i pastellfarver, og aller mest rosa var helt enormt. Ellers syns jeg vel at de "glitrende" bandasjene på Kneggen var noe for seg selv, klarte ikke helt å bestemme meg for om de var "så stygge at de ble kule" eller rett og slett bare "ikke noe for konservative dressurtanter".

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  18:36:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
hehe, der gjekk ein god del penga på OHS, ja. Eg og søstra mi var der heile helga, og endte opp med fire-fem plastnett kvar dag..
Me kjøpte litt av kvart, f.eks.:
-hodelag til 100,-
-snobben- og puttegrime til 100,- (til sammen)
-3 fleecedekken, 2 til 200,-, et til 130,- (eine til ei vennine)
-2 dressurpiske til 89,-stk (til ei vennine og ei søster)
-4 shabrakar, til 200,-,2stk til 150,- og ein med broderi til 350,- (eine til ei vennine)
-Kingslandjakke til meg og søstra mi, mi kosta 790,- og hennar 990,-
-konkurransejakke, sprang, til 2900,- (måtte til Løvenborg '??' sin butikk i Oslo for å finne jakke som passa.
-forttøy med strikk, blått, til 519,-
-Wendy-ting til 60,- (gave til ei)
-sånn messing-skilt til å ha bakpå Zaldi-salen vår, til 100,-

dette er det eg hugsar no da.. Men dei blei over 7000,- då... (men grunnen til at me kunne bruke ein god del meir var at me budde gratis, me budde med eine søstra vår)

Ann lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 18/10/2005 :  12:25:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Christine: koselig å hilse på deg, selvom det ikke ble verdens lengste "hils" Men vi sees nok plutselig igjen på et eller annet hestete her i Trondheim
Opprinnelig postet av Guro

Ja det var hyggelig å treffe både deg og Maja (Aka Spoff)! Ble litt for kort ja, men vi tar det igjen senere:)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 18/10/2005 :  14:07:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var der også hele helgen... Jobba på banen, så det ble endel tid til å titte. Jeg endte til slutt opp med:

-hampa pro belegg
-ulldekken
-fortøy med strikk og avtagbar martingal
-rundsydd hodelag
-2 sjabrakker
-hansker

Men den ene sjabrakken jeg kjøpte var blå med rød kant og gull kant. Og så var den bua oppover bakerst... Men husker ikke hva det het der jeg kjøpte den, og så oppdaga jeg at de har matchende ulldekken som er fint til stevner. Noen som har peil på hvor jeg kan få tak i dekkenet? Vet de har det på Felleskjøpet, men der har de bare store str inne.
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/10/2005 :  18:59:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Den saueskinnsvoilocken husker jeg rett og slett ikke hvor jeg kjøpte, eller altså, hva butikken het. Den var oppe i "2. etasjen", og de hadde ikke så mange ting der, var en ganske så liten stand, og de hadde stort sett bare saueskinns produkter der, pluss noen schabrakker om jeg ikke husker helt feil. Når jeg sier saueskinnsvoilock, så mener jeg at den var "polstra" med saueskinn under hele området hvor salen ligger, pluss at det var dratt rundt kantene, slik at det syns når salen ligger på:) Brukte den i går, var kjempefin:) Men lurer på om merket på den var Medilamb eller combilamp eller noe sånt, skal sjekke det etterpå jeg, så skriver jeg inn her!
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 18/10/2005 :  19:49:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
In Nancyville: Vet du om Kings har hjemmeside? syntes de hadd så utrolig mange fine sjabraker der skjønner du..He he! Fikk kjøpt en med broderi av navnet mitt, men ville ha flere, men trurte ikke kjøpe for mamma går bananas [:S] He he

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/10/2005 :  22:43:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Den saueskinnsvoilocken husker jeg rett og slett ikke hvor jeg kjøpte, eller altså, hva butikken het. Den var oppe i "2. etasjen", og de hadde ikke så mange ting der, var en ganske så liten stand, og de hadde stort sett bare saueskinns produkter der, pluss noen schabrakker om jeg ikke husker helt feil. Når jeg sier saueskinnsvoilock, så mener jeg at den var "polstra" med saueskinn under hele området hvor salen ligger, pluss at det var dratt rundt kantene, slik at det syns når salen ligger på:) Brukte den i går, var kjempefin:) Men lurer på om merket på den var Medilamb eller combilamp eller noe sånt, skal sjekke det etterpå jeg, så skriver jeg inn her!

Opprinnelig postet av Wenche=)

Medilamb er jo et kjempegodt merke, så jeg hadde blitt veldig glad om du husket hva butikken heter! Ønsker meg så inderlig......

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/10/2005 :  22:55:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Wenche=)

Tipper det var Pegasus? I Mezzaninen elns? Samme etasje som bøkene? Forøvrig heter etasjen 3 om du regner ut fra samme skala som heisen

Jeg kjøpte en helskinns Eurostar i bomull med skrålommer på Pet-Mix/minhestebutikk.no til 700kr. Og så rasket jeg med meg en "Dressur med Kyra" som jeg egentlig har, har lest og alt det, men som har forsvunnet etter x antall flyttinger den siste tiden. Den er sporløst forsvunnet, og en dansk utgave til 100kr er jo ok å få med seg. Det er jo en god oppslagsbok..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 18/10/2005 22:57:42 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/10/2005 :  23:13:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Det sto jo såklart ikke noe navn utenpå posen heller, en helt hvit pose, typisk *sukk*. Men skal spørre venninna mi om hu husker hva butikken heter, for hu kjøpte samme hun også. De hadde både sprang og dressur, og sprang voilocken passe også til allround saler.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.