hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan bli godkjent her på forumet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvordan bli godkjent her på forumet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

*prime*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  14:18:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*prime*  Svar med kopi av melding
Da jeg kom inn hit, og var ivrig etter og få svar på ting og tang fikk jeg meg en smell!!

Det første som skjedde var at jeg var beskylt for og være fake! Men det er jeg jo ikke da... Så jeg vil forklare litt om hvorfor jeg har bildene som jeg har på vippen min!

Jeg har disse bildene fordi jeg ikke er hjemme oss mine egne bilder av hesten, og så syntes jeg at det så veldig trist ut uten bilder på vippen! Så jeg bestemte meg for og låne disse bildene til jeg kommer hjem. Da skal jeg slette de, og legge in egne bilder av hesten!

Så på de dere kaller meg for, og jeg forsto hva dere mente med alle... Bortsett fra Tvillingen.. Den så da ikke fake ut! Jeg leitet i tre timer etter disse bildene andre steder, og jeg fant få av de. De eneste jeg fant var noen av Anzio bildene! Så den må dere forklare meg!??

Er hun hovedbasen som styrer alle de andre karnskje?? hihi!! Gud hvor teit isåfall!

X-er er ikke gode å ha!

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  14:45:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg fant de fake bildene på rundt 10 minutter...
men jeg vil anbefale deg å slette de bildene som ikke er dine, å heller vente med å legge inn bilder til du kommer hjem...
samt å fortelle sannheten...
bare et lite tips...
du vet at du kan bli anmeldt for å stjele bilder som ikke er dine...?

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

*prime*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  15:04:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*prime*  Svar med kopi av melding
WÆÆ!! Nei gud de viste jeg ikke!! HJELP!! Skal fjærne de med en gang!
så får heller vippen se trist ut i en uke og to dager!!

X-er er ikke gode å ha! Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  15:15:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
mye bedre...:) om du er ærlig om alt, selv om du ikke har egen hest bare liker hester så ser vi ikke ned på deg av den grunn... (har ikke hest akkurat nå jeg heller...) det er bedre at du spørr om reelle problemer, eller ting du lurer på framfor å dikte opp ting... som debatten din om utegang var kjempebra, samt spørsmålet ditt om kupering...:) kjempebra at du spørr om ting du lurer på, men om du egentlig ikke har hest, trenger du ikke å dikte opp problemer denne hesten har... som i debatten om at hesten din river med høyre bakfot:
om du ikke har egen hest, kan du fortsatt spørre om du lurer på dette, bare formuler deg anderledes... som feks: om en hest river med høyre bakfot, hva kan dette skyldes...?

det er viktig å ikke lyve på seg ting, da vil du ikke bli tatt seriøst, og du har jo en del ting det er bra at du tar opp, og da ville det vært synd om du ikke blir tatt seriøst....:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

*prime*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  15:20:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*prime*  Svar med kopi av melding
hehe.. du må ha blandet når det gjelder det med utegang for der har jeg ikke skrevet noe.. Og det er forhesten min som river med høyre bakfot... HIHI.. jeg selv har ikke egen hest.. Det vil jeg sikkert aldri få heller... ivertfall ikke før jeg blir voksen!

Og jeg skriver ærlig! Jeg er ikke fantasi! og eier heller ikke fantasi nokk til og lage fantasi

X-er er ikke gode å ha!
Redigert av - *prime* den 14/10/2005 15:27:44 Gå til toppen av siden

*prime*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  16:41:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*prime*  Svar med kopi av melding
Utrolig bra miljø her! Dere klager over at falske lager bråk og støy.. Men det er jo dere som gjør det da! HEHE må nå flire litt av dere! HEHE

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  17:02:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
17 år gammel ville jeg tro en kunne uttrykke seg litt mere konkret og ikke fullt så hihi-barnslig. I tillegg er det greit å holde en litt mere seriøs tone der en snakker til andre med den respekt de fortjener. Da blir en også møtt med den respekten en ønsker seg selv.

Jekk deg ned og oppfør deg høflig, så får du se at vi er helt OK her alle sammen... ;-)

Hilsen gamle tante Line med fem egne hester uten oppspinn eller fake bilder...

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  17:05:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
La meg seee, hva var det man sa i tråden laget av MIX, tro? -Ikke- svar på sånne tråder, var det det? Gå til toppen av siden

*prime*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  17:25:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*prime*  Svar med kopi av melding
herregud! Det er vanskelig og få dre bli her da!.. Jeg er litt fnisete av meg ja... Og så vitt jeg veit så er ikke det ulovelig! Eller??

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  18:42:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og så vitt jeg veit så er ikke det ulovelig! Eller??

Opprinnelig postet av *prime*

Nei, men det er det vel ingen som har sagt heller. Oppfør deg høflig og ikke minst saklig. Hvis alle prøver å gjøre det så tror jeg det blir mye lettere og kommunsiere med hverandre

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  19:40:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har disse bildene fordi jeg ikke er hjemme oss mine egne bilder av hesten, og så syntes jeg at det så veldig trist ut uten bilder på vippen! Så jeg bestemte meg for og låne disse bildene til jeg kommer hjem. Da skal jeg slette de, og legge in egne bilder av hesten!

Opprinnelig postet av *prime*

Jeg har da ikke bilder på min VIP heller, fordi jeg ikke får det til. RAHHH!

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  20:22:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
La meg seee, hva var det man sa i tråden laget av MIX, tro? -Ikke- svar på sånne tråder, var det det?

Opprinnelig postet av Formosissima

Riktig Kanskje noen andre skulle prøve og huske det også?

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  22:08:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
ææ... ikke meningen å rakke ned på verken deg eller vip'en din her, men som line skriver: med all den hihi'en din overalt på vip'en klarer jeg ikke å ta deg helt seriøst! greit nok, jeg er prippen og litt perfeksjonist, men det blir litt rart..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

*prime*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  22:15:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*prime*  Svar med kopi av melding
hehe... ok.. Vist vippen og mine små hihi er noe og henge seg opp i så skal jeg fjerne de for dere... Dere er da veldig kresne..hehe!

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  22:21:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe, nei det var ikke slikt ment! men JEG er slik ;) syns bare det med engang fikk en til å virke "fjortis" og useriøs.. da har jeg ikke alltid like lett for å "falle" for folk ;)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  22:27:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hehe... ok.. Vist vippen og mine små hihi er noe og henge seg opp i så skal jeg fjerne de for dere... Dere er da veldig kresne..hehe!

Når du spør, får du svar ;) Når du lurer på hvordan bli mer respektert her på forumet må du jo forvente at folk skal svare ærlig.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.