hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mus i stallen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Mus i stallen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Guro
» VIP

Skrevet - 25/11/2005 :  18:29:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Lene: nå fikk jeg meg iallfall en god latter!! *underlig nok stirret alle på lesesalen plutselig på meg nå...woops*

~Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 25/11/2005 :  22:37:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehehe...vanvittig bra Lene...åsså oppi nakken, sånn uflaks... *uæææææ!!!*
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  23:52:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe .. Samme skjedde med meg ute i fjøset. Stakk hånda ned i en mjølsekk, så vips, der for musa opp igjennom arma og på ryggen min. Jeg foldt på å spy! Dansa regndansen rundt i en ring i fjøset og kavde som fy for å få av meg kjeledressen! Men så fant jeg ut at den var innom gensern, vrengte den av meg og kastet den i veggen.

det var føsrte skrekkopplevelse med mus, etter den gangen har jeg bare sett røde djevelhorn på musene.

Gå til toppen av siden

binders

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  19:21:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebinders  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebinders  Svar med kopi av melding
vi har kun en mus i stallen som pendler fra boks til boks og ut av møkkluka og inn igjen ^_^har sett den flere ganger, men prøver ikke å drepe'n..er litt rar jeg:P syns de er så søt atte den spiser ikke av fôret eller noe annet heller :) vi har en stallkatt, men ho sitter bare å glor på musa ho såeh.. :P hihi
en koslig liten stallmus ^_^

Skjønner godt at mange mus kan bli veldig irriterende og ukoslig, særlig når de ødelegger dekken, saltøy og hjelmer osv.
Men det finnes humane måter å drepe mus på.
Har ikke noe til overs for seigpining og plaging av dyr, selv ikke de små og ekkle. Uansett.

Har selv mus i huset, hører de tasser rundt om kring i huset når man er helt stillle, noen ganger kan man høre at de gnager også. Har ikke noe i mot det jeg, så lenge jeg vet at de ikke ødelegger noe. Har en musefelle i skapet under vasken som er meget effektiv når musene kommer på besøk. har også en liten huskatt som er effektiv :)

Mia

http://www.archi.nimphelos.net

Redigert av - binders den 01/12/2005 19:43:42 Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  22:38:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Han som eier stallen vår legger ut rottegift han.

Det er en liten svart boks som det er et liten åpning å inni der er det musemat med gift i , når musa går inn der , derretter spiser å så går ut igjen. Men noen noen minutter etterpå er den død.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  08:26:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jaja, her kommer gårsdagens muse episode:

Skjønte ikke hvor all byggen og musemøkka på tønnene kom fra. Så tittet jeg på den nye salen til Tigergutt som henger over tønnene og så det var masse flis over hele saltrekket. Vet musene har prøvd å lage rede i sal sete før så der har jeg løftet på saltrekket og sjekket med jevne mellomrom.
Løftet på saltrekket i dag og der røss det muse møkk og rester av korn ut.. Og plopp der kom det jaggu ei mus også...
Så da tok jeg ned salen for å sjekke hva skade som var gjort. Fikk av saltrekket og det røss muse møkk av korn rester ut... Og hele 4 mus til gjemte seg rundt omkring på salen. Fikk jaget alle vekk til slutt. Tok av teddy voilocken som var på og denne hadde de jo gnaget i stykker og brukt som do. Så hele salen under var helt klissvåt av musepiss!! DRITT MUS!!! Åhh.. Jeg blei så forbanna!! Det var også kloremerker i sal sete... Og dette er en helt ny sal!! Håper ikke læret blir ødelagt av allt musepisset.
Gjett hvem som har tatt med seg allt dyrt lærutsyr hjem?
Så i dag blir det den pussejobben for å få utstyret rent igjen.

Vet ikke om det er de i stallen eller musene som stikker avgårde med måleskjeene jeg bruker til aloe vera juicen, i går forsvant skje nr 5!! Begynner å bli dritt lei av å miste måleskjeer kan man trygt si. Nå har jeg bare to igjen så håper jeg får ha de i fred!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/12/2005 :  09:50:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ah, irriterende!
Nå er det flere som vet hvordan jeg har det :)

Gå til toppen av siden

Hootch
» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  21:37:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi pleier å ha litt mus i stallen vi og. Men så lenge de ikke gjør noen skade, får de bli for meg Det er jo vinter nå, og det er sikkert grusomt kaldt til musene å

Før så skjedde det at det ble med en mus i litermålet med kr.for nå og da. Men nå bruker vi en gammel søppeldonk av metall med lokk på, så nå er det slutt på kraftfor og museshit blanding
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.