hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mjuklia, Berkåk?Konfirmasjonsleir=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Mjuklia, Berkåk?Konfirmasjonsleir=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  18:44:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Noen som har vært på Mjuklia på Berkåk?

Drar på torsdagen ditt på konfirmasjonsleir.. Blir gøy. Hester og greier der, mange i klassen som har planer om å ri, så det er typisk om jeg presterer å falle av akkurat der

Ina og Løkken<3

Bustetrollet

Skrevet - 11/10/2005 :  20:07:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Feigt ! Vårt konfirmasjonskull fikk ikke dra på konfirmasjonsleir, pga. av det som sjedde det forrige året.. Arg !

Du får ha en fin tur da :) Gled deg, å konfirmere seg er egentlig ganske artig ;)

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  20:23:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du får ha en fin tur da :) Gled deg, å konfirmere seg er egentlig ganske artig ;)

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Mener å huske det var et nødvendig onde..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  20:32:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Feigt ! Vårt konfirmasjonskull fikk ikke dra på konfirmasjonsleir, pga. av det som sjedde det forrige året.. Arg !

Det er jo veldig lenge siden jeg konfirmerte meg, men nå ble jeg nyskjerrig. Hva skjedde der forrige året?

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  20:34:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Noe man må gjennom men det var ikke så galt da... Ihvertfalll ikke hos oss.. Snille voksne som tok oss med på tur til Trondheim og massevis av gøy!!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/10/2005 :  20:38:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det er jo veldig lenge siden jeg konfirmerte meg, men nå ble jeg nyskjerrig. Hva skjedde der forrige året?

Opprinnelig postet av beat

Drikking ! En 29 elever sula vel opp.. Så de ødla for oss, og forhåpentligvis dette årets kull ;)

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/10/2005 :  20:42:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Noe man må gjennom men det var ikke så galt da... Ihvertfalll ikke hos oss.. Snille voksne som tok oss med på tur til Trondheim og massevis av gøy!!

Opprinnelig postet av Mari^_^

nei, det er ikke galt ;D Her i kommunen(vet ikke om det er slik andre plasser) så er det forskjellige grupper man kan melde seg på som vi må delta på. Jeg meldte meg på kor, sammen med resten av vennejengen min. Har aldri fliret så mye i hele mitt liv, og jeg da, som flirer av iingenting. Ikke det at jeg kan og synge, jeg sto der og mima mest kanskje ?
Husket jeg klarte og knekke flere lys på denne store runde lysestaken. Og vi flira, ja !

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  13:11:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg syns konfirmasjonstiden var en fin tid jeg Jeg var prosjektkonfirmant, og var på leir oppe i Lillomarka. Hadde det kjempegøy
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  15:36:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Gleder meg, blir vel gøy, men sikkert også veldig lite søvn..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  15:50:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal på tur til Trondheim i helga jeg, med sånn ca. 70 konfirmanter.. Er valgt som leder etter i fjor, og det skal bli kjempegøy!!! Fult program: Vi reiser kl. 05.45 Lørdag morgen og kommer hjem kl. 03.00 mandag morgen

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  15:53:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

nei, det er ikke galt ;D Her i kommunen(vet ikke om det er slik andre plasser) så er det forskjellige grupper man kan melde seg på som vi må delta på. Jeg meldte meg på kor, sammen med resten av vennejengen min. Har aldri fliret så mye i hele mitt liv, og jeg da, som flirer av iingenting. Ikke det at jeg kan og synge, jeg sto der og mima mest kanskje ?
Husket jeg klarte og knekke flere lys på denne store runde lysestaken. Og vi flira, ja !

Jeg greide også det... Knakk 2 stk., det husker jeg godt! Vi skulle ta hvert vårt lille lys på den lysgloben en gang, og ta fyr fra det store lyset i midten - og jeg presterte å dytte ned det store lyset.. *kremt,kremt* Ingen betydelige skader på kirken etter at vi hadde gått ut som konfirmanter ihvertfall, selv om vi drev med utrolig mye tull..

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  11:55:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
har ikke vært der nei.. men husket når vi var på konf. leir, snakk om å prøve å hjernevaske oss med kristent piss! Over halvparten av klassen vår konfimerte oss jo bare kristelig pga. familien ikke tolerte borgelig.. Var heller ikke så vanlig med borgerlig hos oss for 5 år siden.. Kjedelig med konf. tid!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  12:17:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Drikking ! En 29 elever sula vel opp.. Så de ødla for oss, og forhåpentligvis dette årets kull ;)

Det var da svært urettferdig å straffe dere, for noe forriege kull gjorde?

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/10/2005 :  16:59:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er en så urettferdig verden vi lever i !
Å så grådig som kommunen vår er, så blir det ikke noe bedre av det ;) Så grådig at de sponser ikke skolen min nye dusjer, så det er flere som har dusjet i kloakk ! Heldigvis er ikke jeg en av dem ;D
Det sier vel kanskje litt ?

Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 13/10/2005 :  19:33:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har egentlig bare positive minner fra konfetida. Bortsett fra da jeg hadde mensen på telttur.. :/ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  21:04:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det var da svært urettferdig å straffe dere, for noe forriege kull gjorde?

Uff ja.. Det synes jeg også.. Vi ble ikke straffet, selv om de før oss gikk beserk!!

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.