hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når du bruker nettet..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Når du bruker nettet..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  20:38:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Når jeg er på nettet (hver gang jeg sitter ved en data) har jeg 5-6 ulike sider opp, skriver gjerne i word samtidig, og i tillegg hører jeg på musikk/annen lyd.
Jeg klarer rett og slett ikke gjøre èn og èn ting.

Hvordan er du?

Hm. Kanskje en litt dårlig overskrift.

Raving madness suits me fine

Bustetrollet

Skrevet - 10/10/2005 :  21:03:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Samme her ! Som regel har jeg musikk, 3 internettsider, msn og ofte msn kontakter som snakker til meg oppe ..
Jeg klarer ikke og gjøre en og en ting nei.. Helst alt samtidlig ;D

Redigert av - Bustetrollet den 10/10/2005 23:10:01 Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  22:38:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
gjør mange ting samtidig jeg også, akkurat nå så hører jeg på musikk, er på msn, har msn kontakter oppe, leser vitser på tull.no og er her på hestemarked:P

er helt umulig å gjøre enting på datan, det blir så kjedelig

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  22:56:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Akkurat nå er det hestemarked, tv og tre msnkontakter. Det er jo ikke rart at jeg sitter lenge foran pc'en.. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  23:31:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Har alltid flere vinduer oppe, som regel msn, aol, noen ganger yahoo, musikk. Dessuten står gjerne tv'en på, jeg spiser som regel også. Har laptop med trådløst nett så den står vel egentlig bare på i bakgrunnen når jeg er på rommet. Når jeg er på skolen bruker jeg av og til skolepcene, da er jeg litt mer konsentert på hva jeg gjør på, men jeg må alltid ha flere vinduer oppe :P

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  23:37:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
det er et eneste rot her også, nedlastninger av sanger, winamp på fullk guffe, samt leser litt nyheter på vg og dagbladet. Samtidig som jeg er logget på msn, sitter på forumet og laster opp bilder til vip'en ;) greit å ha ting litt hektisk ;)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  00:03:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ventrilo (telefoni-server som vi som spiller WoW bruker), hestemarked, VG, Vision-forumet (guilden min i WoW) - og WoW. Hver gang jeg er på nettet :-P Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  00:59:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hva er WoW? tror jeg har spurt om det før også, men slikt får jeg ikke med meg :) søkefunksjonen virker ikke heller her, så får ikke søkt det frem! Kan sitte i timesvis å irritere meg hvis jeg ikke kan finne ut hva en ting er/betyr ;)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  01:12:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
WoW = World of Warcraft. Rollespill over internett, kort fortalt. Har en del venner som er helt hekta på det, men i og med at det både koster penger å spille, og pcen min ikke akkurat er skapt for spill (3-4 år gammel laptop), så har jeg ikke prøvd selv ennå...selv om jeg har skikkelig lyst:) Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  01:23:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Aha! Da husker jeg.. Har jo hørt om det mange ganger før.. Hjernen låste seg litt!
Hadde dilla på Puzzle pirates for en stund siden, det var også et rollespill over internett.. Var gratis i en mnd ca, og så måtte man betale for det etterpå. Blir jo fort hekta på sånne ting, så holder meg unna nå ;)!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  09:05:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
WoW = World of Warcraft. Rollespill over internett, kort fortalt. Har en del venner som er helt hekta på det, men i og med at det både koster penger å spille, og pcen min ikke akkurat er skapt for spill (3-4 år gammel laptop), så har jeg ikke prøvd selv ennå...selv om jeg har skikkelig lyst:)

Opprinnelig postet av batta

Det er litt feil at det er et rollespill. Man kan riktignok spille på en rollespill-server, men utenom det er det et vanlig adventurespill, der man velger om man vil spille kun mot fiendene i form av spillfiender, eller om man i tillegg til dette vil spille mot andre spillere.

WoW er -veldig- avhengighetsdannende, og jeg bruker nok "noen" timer på det hver dag. Koster 100 kr. pr måned, og tja - 300 når du kjøper det første gang.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  14:13:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg har msn, LimeWire (nedlastingsprogram)), en haug med netttsider som VG, online osv oppe... pluss at jeg som oftest også holder på med noe skoleopplegg..
Bruker altfor mye tid på nettet..*sukk*

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  14:39:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Samme her! elsker musikk!
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  15:55:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bruker altfor mye tid på nettet..*sukk*

Hehe, tror ikke du er den eneste

Ja, jeg holder også på med mange forskjellige tind når jeg sitter på dataen...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  16:25:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg går og gjemmer meg hver gang internettregningen kommer... Vi har ikke bredbånd, og med mine internett-timer pr. dag - ja det blir dyrt. Sitter med iTunes (musikk), msn, 3-4 internettsider samt musikknedlastingsprogram oppe samtidig, blir for kjedelig med bare en ting.. Må ha ting gjort på likt.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  18:33:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Blir endel sider oppe når jeg er på dataen ja..Akkurat nå er det:
Musikk, limerwire, msn, og en haug med sider på hestemarked

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 11/10/2005 18:35:16 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.