hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når du bruker nettet..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Når du bruker nettet..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Eikdokka

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  19:46:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
X antall Msn kontakter, Winamp, Limewire, Burst!, Hestemarked, Blink, flere hestemarked sider, tv'en i bakgrunnen, mat og drikke, photoshop og gjerne så masse som det er plass til på skjermen og rundt data'n.

Sitter ikke her hele dagen jeg nei?

Therese
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  21:11:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Klarer aldri å ha bare et vindu oppe om gangen. Har alltid msn og msn kontakter, hestemarked, musikk(har flere forskjellige spillere, men bruker mest winamp) oppe. I tillegg så titter jeg innom x-antall andre sider så spretter frem og tilbake mellom sidene.

Men når jeg skal på skolen dagen etterpå så prøver jeg å ikke sitte mer en en time om kvelden da og kun et besøk på nettet pr dag(med mindre jeg skal sjekke noe som har med skole og lekser å gjøre). Hender det skjærer seg litt da men, hehe...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/10/2005 :  21:20:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Greit om man har litt trengt nett, så kan man svippe innom noe annet mens sida lastes opp ;)

Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 11/10/2005 :  22:44:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
MSN, hestemarkedforumet + wwh forumet, Bearshare, Musikk!
Glad vi har bredbånd!
Gå til toppen av siden

ikke i bruk!!!

» VIP

Skrevet - 13/10/2005 :  02:25:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe.. ja her kjente jeg meg igjen! hehe!! Sitter og opdaterer sia, mens jeg er her på chatten hører på musikk, laster over til mp3, gjør lekser og prater på msn.. Gjærne 10 stk sammtidig! HEHE .. Så er det og se på andre sier en gang i blant og... ;) KOZZ Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  23:44:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
har to dataer jeg Spiller sims på den ene for denne hakke internett, så sitter jeg på msn, hestemarked,internett go hører på musikk på den andre

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 15/01/2006 :  10:15:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Blir en del vinduer etter hvert ja. msn, hestemarked+++ Åpner nye interessante linker hele tida, så blir det hopping mellom alle sidene fordi jeg ikke har tålmodighet til å vente at neste side er lastet ned enda (selv om det tar max 2 sekunder)
Røyk, kaffe, mat, musikk hører jo og med..

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  15:35:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har ca. 72 vinduer minimert, msn, laster ned musikk....=) Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  15:59:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
hestemarked, MSN + 2 kontakter, HamarUngdom, musikk, Limewire. bruker ALT for mye tid foran PC'n, det får jeg høre jevnlig av fatter!
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  13:44:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
hehe, jeg har oppe, dette forumet, hundesonens forum, dyrenetts, IRC, msn, og mailene mine :O

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.91 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.