hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Frieserhesten
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Frieserhesten
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  21:49:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Friesere er såå nydelige =)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  10:27:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
korumdalen frieserstall har nå to føll for salg. Da kan man gå inn på www.korumdalen.no
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

_Emperador

Skrevet - 18/01/2007 :  11:24:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
Jeg har flere kvalitetsfriesere for salg, alt fra føll til voksne innridde og innkjørte hester. Vi legger vekt på gode papirer og gemytt. ta kontakt for mer informasjon, eller www.frieserhesten.net
Redigert av - _Emperador den 18/01/2007 11:25:45 Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  17:51:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Frieser er det beste som har hendt meg
Ta kontakt med Merete om noen lurer på noe. Hun fikser det meste som er

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

+Camilla+

» VIP

Skrevet - 18/01/2007 :  22:19:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.korumdalen.no/

http://www.masithela.com/frieser/

Gå til toppen av siden

_Emperador

Skrevet - 23/01/2007 :  00:16:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
ja, he he, ordner det som jeg ordne kan, så lenge jeg kan hjelpe andre å få oppfylt drømmen om frieser, så er jeg i grunn fornøyd, mer enn det vil jeg ikke ha igjen for det :)

Får noen sinnsykt flotte sterhingster for salg snart... Så dete r verdt å følge med på www.frieserhesten.net

Og, alle som er medlem av friserhestens bruksklubb får egen Blogg på www.frieserhesten.net - Så moro når vi gjør ting sammen .- og kan følge litt med på hverandre!!!
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  23:07:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Helt enig. Moro når man kan gjøre ting sammen med andre. Gleder meg spesielt til friestreffet i juni
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 24/01/2007 :  10:21:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Me 2!! Har begynt å lage et opplegg og planlegge showet allerede... Det blir kjempegøy!!!!

AinaVj

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  11:48:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Det må du fortelle meg om, Maria. Legge deg til msn?
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  12:12:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
har såå lyst å komme!! krysser fingre for at det er mulig mht jobb!! Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  17:28:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Ja, du MÅÅ komme altså. Det kommer til å bli sååååå kult. Jo flere friesere (og folk) , jo bedre!!!
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  18:47:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
[quote]Det må du fortelle meg om, Maria. Legge deg til msn?

Opprinnelig postet av AinaVj

[/quote

bare å legge meg til maria3gs@hotmail.com
]

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  20:52:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Hmmmm.... Burde vi lage en egen tråd om frieserhestens dag kanskje??? Bare lufter ideen...

AinaVj

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  22:15:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Bare å starte det vel? Er jo noe vi bør begynne å tenke på? og jeg er spent på hva slags ide'er du har kommet med
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  14:12:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Tror nok ikke jeg skriver det her... he he, litt hemmeligheter må man jo ha ;)
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.