hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sjokolade? Ja takk:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sjokolade? Ja takk:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  18:32:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Meller er best ;) Det regnes vel under sjokolade ja ;)?

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

ja det gjør det vel.. Er kjempegodt, men er ikke min favoritt.. klistrer seg fast i tennene mine..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/10/2005 :  22:32:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Meller er godt ja, men må bruke så mange muskler for åklare å tygge den, hehe;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/10/2005 :  22:39:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra med sterke kjaker da ;D Og jeg som plages med de, hver gang jeg tygger noe hard, så hører det ut som en snekkerer er inni der !

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/10/2005 :  23:00:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
ja, de mellerene er jammen meg ikke gode i lengden.. liker godt kindersjokolade jeg ;) noen som har smakt den nye stratos, med nøtter?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 18/10/2005 :  23:22:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den "nye" stratosen med nøtter: Fantes ikke den før? For mange år siden?

Ellers føler jeg meg plutselig litt normal, jeg er jo ikke den eneste som er sjokoman! :)
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 19/10/2005 :  12:42:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Den "nye" stratosen er litt annerledes enn den gamle.. Den gamle hadde masse små-små nøttebiter, mens den nye har litt større.. Men god er den uansett!
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 19/10/2005 :  17:20:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
sjokolade er best når den har logget i kjøleskapet en stund... så den er kald/litt hard...:) namnam!!

er utrolig godterisjuk nå... må gå å endevende kjøleskapet!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/10/2005 :  19:18:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ja, de mellerene er jammen meg ikke gode i lengden..
Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Om jeg får en pakke med meller, så er den borte etter 2 min =p hehe ..
Godt i lengden, jo det er det

Jeg klarer ikke og kose meg med godis, spiser altid opp alt med en gang. Stresser det i meg !

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2005 :  22:49:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Bra det er flere som ikke klarer å kose seg skikkelig med godis, jeg sluker det rått, ei stor plate med melkesjokolade er borte på 10 minutter uten problem! huff..men er litt flinkere hvis det er smågodt da, og seige ting :P
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  01:10:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har spist altfor masse skittles i kveld...Skittles er namnam, men merker at magen min ikke er så glad i den. Dessuten så tror jeg det er litt for mye sukker i dem, føler meg full av energi nå, mens jeg egentlig skulle lagt meg... Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  08:24:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Eeeelsker sjokolade:-D Mars Delight er dritgod! Men dere vet sånne påskeegg i lilla kartong, med "melkefyll"??? De er helt fantastiske altså!

Kinderegg, Kinder Maxi o.l er rågodt også. Liker all slags sjokolade, fra 70% kakao til hvit sjokolade:-)
Fikk et brett med håndlaget sjokolade fra London en gang, noe så fantastisk! Til og med rød og oransje sjokolade.
Konfekt liker jeg og. Sjokolade, ja takk!

Vanskeligheter bør gjennomføres med observasjon, slik at du vet hva du skal
gjøre neste gang.

Embla Avaldia
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 18/01/2006 :  11:48:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg prøver å kutte alt snop, og det går veldig bra! Brus slutta jeg å drikke i høst, rett og slett fordi brusen her i England ikke er noe god, selv om det er samme merke som hjemme. Dårligere vann? Ikke vet jeg, god er den iallfall ikke. Hvis jeg nå først skal spise sjokkis spiser jeg helt mørk sjokolade, 70% eller mer. Den "varer" mye lenger, og nå etter at jeg har begynt å spise den synes jeg faktisk den er kjempegod også! Kan aldri tenke meg at übersøt kindermaxi er no godt lenger..
Gå til toppen av siden

gunzilla

Skrevet - 18/01/2006 :  11:59:10  Vis profil  Svar med kopi av melding

Sjokolade er en fantastisk oppfinnelse!

Favoritten min er Smash, maishatter med sjokoladetrekk. Bare digger dem!
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  15:45:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Vanlig melkesjokolade er best!:P Bare er så godt å suge på:P 10-hi
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  17:50:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Liker best Firkløver og kinderegg sjokolade..
Den er såå god! Har likt den siden jeg var liten <3

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.