hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sjokolade? Ja takk:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sjokolade? Ja takk:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Bustetrollet

Skrevet - 08/10/2005 :  11:15:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hobby er godt da !

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2005 :  23:10:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
kinderegg!!!! kindermaxi!!! jeg er totalt avhengig...
fikk engang 80 kindermaxi sjokolader i valentinsgave av kjæresten min (x`kjæreste nå da *snufs*) men snakk super kjæreste, sjokolade er veien til mitt hjerte..;) *sjokolade-sjokolade-sjokolade* det er vell omtrent som å beskrive tankegangen min det...;)
men kunne trengt noen tips for å begrense inntaket....
nå fikk jeg skikkelig sjokolade-sug....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  15:12:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Eeeelsker sjokolade!! Seriøst, hadde ikke vært det samme uten;p Stratos, toblerone, krokanrull...namnam=) Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 09/10/2005 :  15:36:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe! vet dere noe? jeg er ikke noe glad i sjokolade. Eller altså. Synes jo det er litt godt, men det er ikke noe sånt at jeg MÅ ha det. Klarer meg veldig fint uten. Dessuten får jeg kviser når jeg spiser sjokolade og så blir jeg kvalm etterpå jeg har spist det. Liker bedre chips! Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  15:41:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg er helt sjokolade mons... Helt avhening blitt... Fått et sjokkohollik problem jeg!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  15:44:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
åååå...nå ble jeg sjokoladesyk!! *ut å endevende kjøleskapet*

Melkesjokolde er selvfølgelig aller best! :) Men kidnersjokolde ligger også høyt på lista. Bare synd de er så små...

Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  18:00:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
min er da: japp&melkesjokolade
"HIMMELSK!" hehe.. og kansje no twist?

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  19:16:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Elsker freia melkesjokolade (av den gode gamle sorten, ikke porøs), spiser det nok altfor ofte...namnam:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  07:49:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Har hørt at sjokolade gjør kvinner glade:P hehe..
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  10:20:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg liker stratos jeg...både med og uten nøtter. Og vanlig melkesjokolade..og troika.. og hval marsipansjokolade... men best av alt godteri er NeverStop (sånne brune nonstop fra sverige/Marabao)... NeverStop er helt fantastiske, jeg KLARER ikke la være å spise de! og jo flere jeg spiser, jo mer har jeg lyst på. Det er høydepunktet med harry-turer. Enda godt vi ikke har de i Norge, for da hadde jeg nok trillet rundt!

Har en pose liggende på rommet nå...og jeg prøver å spare den. Får se hvor lenge det holder!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  10:23:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har hørt at sjokolade gjør kvinner glade:P hehe..

Opprinnelig postet av minttu

Det kan jeg love deg at det gjør! Sjokolade kurerer ALT - til og med kjærlighetssorg. Og hvis man får litt is i tillegg - da er livet verdt å leve igjen ;)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  10:43:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Crispo, stratos, melkesjokolade & troika. Da er jeg fornøyd!!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  17:54:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
fått veldig dilla på sjokolade jeg også nå ;)! enten det er som i nugatti eller snop.. Milkyway og Mars er favorittene!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  19:27:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
fått veldig dilla på sjokolade jeg også nå ;)! enten det er som i nugatti eller snop.. Milkyway og Mars er favorittene!

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Ok, jeg er sjokoman, men NUGATTI - det hater jeg over alt på jord.... *Spyr* Men all annen sjokolade ønskes hjertelig velkommen til meg...

Tror jeg må bort på bensinstasjonen for å kjøpe meg en sjokkis jeg... Eller ikke.. Tror jeg bare må finne meg en annen topic, ellers blir jeg GAL av dette sjokolade suget..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 10/10/2005 :  19:59:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er også sjokoholiker,går nesten ikke en dag uten jeg spiser det.
Favorittene er stratos, hobby, snikkers, japp, mars, milkyway, smil, center, troyka, kinderegg, nero og mange flere.
Helt ren sjokolade er ikke favoritten.

Sjokolade og cola må til for at dagen skal fungere
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.