hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ikke fra nyhetene, men sykt alikevell!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 ikke fra nyhetene, men sykt alikevell!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  19:06:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
http://www.dyrebeskyttelsen.no/kampanjer/22050606_hundedrap_spania.shtml

Jeg skjønner ikke poenget!!! hva er det som gjør at folk får seg til å gjøre slikt...??
det er helt bak mål!! det er groteskt og motbydelig...
jeg har selv hund (jakthund, gordon setter) og jeg har aldri, ALDRI klart å fått meg selv til å gjøre slikt...
jeg tenker med gru på den dagen hunden min blir så gammel/syk at den må avlives, jeg blir trist og kvalm bare tanken på det!
så at folk gjør slikt... jeg blir bare helt... vet ikke hva mer jeg kan si, det er bare så utrolig sykt!!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)

Tonje_

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  19:14:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
off..!
Tragiske greier..
Blir skikkelig kvelm jeg..
Dakkar dyr..!
Blire så sint på folk som gjør sånn!!!

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  20:52:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva i helvette er det med Spania og dyrehold?? Ah.. blir så provosert!! Og tyrefektingen er jo ikke akkurat pen heller...
How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  23:07:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Noe så forferdelig! At folk kan finne på å gjøre noe sånt. Det er helt ufattelig for meg....
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  23:21:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hvorfor i alle dager kan de ikke bare omplassere dem?? De er jo kjempeherlige hunder som fungerer flott i vanlige hjem jo!!
Huff, blir så sinna og samtidig lei meg når jeg ser og hører slike hendelser... Hadde vi bare kunnet gjøre noe for og være med og stoppe misshandlingene....

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  20:23:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må hundene på død og liv avlives, så gjør det nå iallefall på en snill måte. Blir skikkelig lei meg når jeg hører om dyr som blir pint til døde. Dyr er uskyldige, de har ikke fortjent å lide for vår skyld.

Det finnes en lov mot mishandling av mennesker, og det er vel og bra, men når det er sagt så finnes det nok de mennesker som fortjener det. Mennesker kan tenke og handle logisk og rasjonelt, og bør derfor kunne stilles til ansvar for det gale de har gjort. Dyr kan ikke stilles til ansvar for det de har gjort, da de ikke tenker og handler med tanke på kosnekvenser.

*grr*
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  20:37:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
helt sinnsykt å henge opp hundene etter halsen å la potene såvidt berøre bakken... tenk hvor fælt det må være å kjenne bakken med tærne men ikke ha mulighet til og komme ned, og dermed sakte kveles....
jeg blir så kvalm... folkene skulle fått kjenne hvordan det er selv!!

enig med beat, tyrefekting er også stygt!!
okseløpet i pampelona (skrives det sånn?) er en turistattraksjon, men det ikke så mange vet eller bryr seg om er at disse oksene springer hele veien, bare for å havne i tyrefekter arenaen... der de blir stukket med utallige spyd, helt til den er så utslitt at tyrefekteren kan gi den nådestøtet med sverd... jeg kommer aldri til å se på tyrefekting med mindre man setter tyrefekteren uten våpen og mulighet til å komme seg unna, og oksen får gleden med å stikke tyrefekteren...

dyremissandlng er det værste jeg veit, og mener det skulle vært streng straff for det...!!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  21:53:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
hakke ord lenger jeg

Mvh Silje Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  09:39:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
at mennesker kan gjøre så mye dumt mot dyr :S
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  11:28:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
stakkar dyr! huff...=(
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  14:54:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
at folk kan få seg til å gjøre sånt mot dyr! Dyremishandling er det verste du ser! Hunder har følelser de også! Grrr, blir mektig provosert av slike ting!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.