hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er du "født på scenen"?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Er du "født på scenen"?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  18:55:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
født på scenen? Nai! bare jeg ser en person i øya begynner jeg å LE!
jeg og vennina mi skulle synge en sang som het " sommerøya"
haha.. vi bare lo oss hjel! da ble sangen herpa! fy søren! jeg er ikke "født" på scenen.
skal hvertfall ikke delta i idol!!!

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  21:37:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jadda, bring it on!! Ja takk til oppmerksomhet

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  15:18:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jadda, bring it on!! Ja takk til oppmerksomhet

Opprinnelig postet av beat

Som jeg skulle sakt det selv!
Deltok på UKM og sang alene på scena. MORRO!!! Det gjelder bare å bli vant til det, for den første gangen vi skulle øve var jeg nervøs. Men på ellers gikk det strålende!
(Skryter? Jeg?)

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  15:31:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
har ikke noe imot presentasjoner og snakke i forsamliger.. men kan ikke synge så jeg droppa idol i år og!! Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  16:09:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Trives på scenen og synes det er kjempegøy å stå foran publikum. Men om jeg har talent, det er en annen sak...kremt
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  18:10:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Yep!!
Snakke for forsamlinger gjør meg mindre enn ingenting.
Bare jeg slipper å synge...eller prøve å bevege kroppen i takt med musikk så er scene og folk ingen hindring.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  18:19:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal ha fremføring med powerpoint snart, og gruer meg som bare fyy.. Selv om det er bare lærere jeg kjenner som skal se på.. Har ikke nerver for å stå på en scene..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  22:08:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Født på scenen jeg.. Tror ikke det. bare jeg skal si noe får klassen begynner d å gi etter i knærne :P

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Samme her, jah!!

Til og med på muntlige prøver, selv om det bare var faglæreren og sensor i rommet.. Får *kjempeseriøst-dødsangst-assa*..

Eneste scena jeg liker meg på er forgangen i fjøset.. Hørselverna på plass, og gauler i vei.. Kalvene kikker jo sinnsykt, og blir til tider redde meg.. hehe.. jaja

Redigert av - Madam Fame den 19/02/2006 22:15:34 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  22:25:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Eneste scena jeg liker meg på er forgangen i fjøset.. Hørselverna på plass, og gauler i vei.. Kalvene kikker jo sinnsykt, og blir til tider redde meg.. hehe.. jaja

Opprinnelig postet av Madam Fame

Hha, kjenner meg igjen.. Men hos meg gikk det galt... Skulle gli bortover fòringsgangen på knærne (tror det var final countdown eller no på radioen da) og da jeg gled bortover så stanget jeg hodet i fòrkrybba til oksen og fikk et 5 cm. langt kutt + at krybba datt ned over meg. Pappa: "Mari, hva i ****** driver du med?". Jeg: "øhm, fòrer oksen"... Etter det har jeg heller ikke sunget og danset i fjøset....

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  22:56:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Madam Fame

Hha, kjenner meg igjen.. Men hos meg gikk det galt... Skulle gli bortover fòringsgangen på knærne (tror det var final countdown eller no på radioen da) og da jeg gled bortover så stanget jeg hodet i fòrkrybba til oksen og fikk et 5 cm. langt kutt + at krybba datt ned over meg. Pappa: "Mari, hva i ****** driver du med?". Jeg: "øhm, fòrer oksen"... Etter det har jeg heller ikke sunget og danset i fjøset....

Opprinnelig postet av Mari^_^

Det er fort gjort ja!!

Appropos..(blir litt OT her,men) skulle dytte en haug med noe silo foran meg på forgangen.. Men gangen var jo sleip og glatt, så den som plutselig mista fotfestet, og havna på magen midt på forgangen var meg.. (haugen var i tyngste laget til at det gikk bra å skyve den foran seg.. Merk: Finsnitta..)

hehe..

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  00:56:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
hmm,er ikke akkuratt flødt på scenen nei:P spørs jo litt ka eg skal snakke om/gjøre.
viss eg fks har øvd på noe eg skal si greier eg som regel å glemme d og bare står der og babbler ivei på måfå.
men gi meg en liten sjokolade og send meg ut på en scene så kan eg stå å snakke om alt mulig å underholde til 1000(alt d rare man gjør når man er hyper)

har mange framføringer på skolen vi og,vertfall 1 i uken,så er vel ganske vandt til det egenlig.
er liksom ikke noe eg gruer meg til,men er heller ikke den som melder seg frivillig til å holde 17mai talen=D

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 22/02/2006 :  19:52:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er veldig flink til å ende i sentrum for andres oppmerksomhet, veldig ofte høyst ufrivillig, men det er stort sett ikke så ille...har ingen problemer med å stå på en scene foran masse folk, det jeg blir nervøs for er det jeg skal gjøre på scenen. tenk om jeg ikke får det til? Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  15:46:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Jeg syns det er kjempe gøy å snakke foran mange folk! Hvertfall norsk, ikke engelsk! brrr snakke engelsk, synge og danse, neitakk!
Men å ha sånn der skuespill og foredrag er bare kjempe gøy!går litt fort til tider men;p

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.