hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er du "født på scenen"?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Er du "født på scenen"?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  14:20:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Vi hadde allmøte på skolen i dag, og jeg som elevrådsleder var konfransier(?), og skulle holde "tale". Det gikk veldig fint, men gurimalla så nervøs jeg var før vi begynte

Er du født på scenen? Eller er det å snakke for 150 personer litt ekkelt?

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  14:40:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Nope, definitivt ikke født på scenen nei... Løper heller og gjemmer meg hvis jeg må snakke i en forsamling på mer enn 4-5 personer..
Da vi var på et kurs i regi av Viba måtte vi alle presentere oss og hesten(e) våres + hva vi brukte dem til, jeg holdt jo på og døø.....

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/09/2005 :  16:20:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er født på sykehuset jeg:)

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  17:11:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Det tror jeg vel de fleste er, jeg er nok det jeg og

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  18:43:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Langt i fra. Jeg hater oppmerksomhet.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  19:00:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
godt vi er flere =)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  11:41:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Synes det er ekkelt å snakke bare til en liten forsamling jeg. Slik som på avslutningsfester og sånn. men det å snakke til klassen og læreren helt alene går veldig bra, men jeg er definitivt ikke født til å stå på en scene...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  13:00:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Født på scenen jeg.. Tror ikke det. bare jeg skal si noe får klassen begynner d å gi etter i knærne :P
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  13:07:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sto mye på scenen på ungdomsskolen og videregående. Gikk på musikklinjen, så det ble naturlig å stå på scenen! Var alltid kjempe nervøs, men jeg tror jeg har lært veldig mye av det, og at det er en fin erfaring å ta med seg videre.

Så dere som ikke liker å snakke i forsamlinger- begyn å øv dere! Det er ikke så ille som dere tror:)

Hege Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/10/2005 :  13:44:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det tror jeg vel de fleste er, jeg er nok det jeg og

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Netopp, derfor ikke på scenen Hehe

Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 01/10/2005 :  21:40:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er født LANGTLANGT LANGT vekk fra scenen!!! I 10 klasse (I fjor) hadde vi musikkframføring, og jeg skulle spille piano. Det endte med at jeg ikke klarte å treffe tagentene fordi hendene mine skalv for mye... Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 02/10/2005 :  16:05:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Huff...nei liker absolutt ikke å stå på scenen! Går greit å holde taler i mindre forsamlinger..men huff..nei holder meg unna scenen for å si det sånn!
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  16:21:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
for å si det sånn: hjerneteppe.. :) Foretrekker å "tale" til heller mindre forsamlinger jeg.. men hvis jeg får prate om hesten(særlig hvis det er noe sterkt innen det jeg brenner for, og skal prøve å overbevise andre om, DA går det faktisk unna!)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  18:27:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Begynner å stamme jeg, men nå begynner det å komme seg.. Har ganske mye fremføringer på skolen. men må bare trene, det er ekkelt mens det foregår, men når du er ferdig kjennes det bra
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  22:46:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Mamma er født i en bil...

Jeg spiller teater, og jeg elsker å stå foran publikum å dumme meg ut. Spiller sketsjer da. Men på skolen; ikke snakk om at jeg får til å si noe der. Jeg stammer og stokker om på ordene. Skulle fremføre en sceneanvisning, skulle si "..en gammel rynkete mann.." men det ble "en gammel rOnkete mann.." Huff, så flaut....

-Marte Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/10/2005 :  22:55:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det og dumme meg ut det er jeg flink til!
Jeg har alltid vært den som har kommet med dumme kommentarer og gjort meg til for andre ! Og det liker jeg ;D

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.