hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Artic Equestrian Games 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Artic Equestrian Games 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

susanne

Norway

Skrevet - 31/10/2005 :  15:58:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hehe kanskje jeg skal leie ut garasjen min..hehe..=P jeg gleder meg og håper det blir noe av! har ridd forbi der en del ganger..svæære greier altså! også kjempefin grusvei inni skogen til hester;) så da er jo beliggenheten mye mer passende enn ohs ihvertfall=P
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=)
Redigert av - susanne den 31/10/2005 20:13:58 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 31/10/2005 :  19:00:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Oj. Er jo nesten så jeg må dra ned en dag eller to :-D Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  18:56:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Tror det kan stemme med at det blir endel lokal påmelding. Iallefall slik jeg har forstått det. Tror noen fra stallen jeg holder til på hadde tenkt å starte der borte, men jeg er ikke sikker. Vet ikke helt om noen vet hva som skal skje der enda, men blir det klasser som er overlevbare og mulige å starte så er det jo lov å prøve seg. Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 01/11/2005 :  20:57:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har sett programmet for AEG og det var kun internasjonale sprang og dressurklasser + voltige og mounted games (og HorzeCup-vet ikke hva det er) programmet finnes på www.bcc.no/aeg
Ang. dressur var det snakk om 6 norske i lille runden og 6 i store runden. Håper på å komme med i lille runden! Det virker veldig spennende. Snakket med Per Waaler om det. Han var helt i himmelen. Han sa det ble oppvarmede oppstallingstelt og muligheter for å bo i leiligheter for rytterne. Dette blir gøy!
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 02/11/2005 :  00:01:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kan vel tenkes at HorzeCup blir noe ala Hestesportcup kanskje? Altså at det er nasjonal sprang?
Horze kommer vel gjerne bare av at det er Horze (butikken, kjeden kall det hva du vil..) som sponser klassene.

Høres jo ut som det er et kjempeopplegg rundt det hele da. Veldig artig syns jeg at det er noen flere som kaster seg inn i den ikke helt utbytterike saken det er å holde internasjonalt stevne i Norge Også nå hjelper jo vi til å "hause" det opp litt .
Må jo ærlig innrømme at jeg ikke hadde fått med meg dette om jeg ikke hadde lest her:-)

Driver nå og plotter inn en fridag eller to jeg også:) Håper jeg får dratt og sett på :) *krysser tær og fingre*

Meriadoc: Du gjorde vel i grunnen pen figur i Spektrum, og det er vel ikke noe dårlig kort for å få bli med i Tønsberg heller? Lykke til iallfall

Guro

edit for å skrive at hvis man ser på programmet kan det jo se ut som at de til en viss grad har samlet "like" klasser, og dermed ikke skal ha en viss "utskifting" av hester, og dermed ikke stalle opp alle de venter å ha innom alle dagene samtidig. Nå skummet jeg bare, men jeg syns jeg bare leste ponnier ganske tidlig i programmet feks. Dette vil jo gjøre oppstallingssituasjonen noe enklere iallfall, og kjempemorsom for den som skal holde orden på alle hestene kan jeg tenke meg

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning

Redigert av - Guro den 02/11/2005 00:05:20 Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 17/11/2005 :  22:28:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Statuttene for Horze Cup ligger nå på www.bcc.no/aeg. Det er visst en nasjonal sprangturnering, men rytterne må være under 18 år og ikke kvalifisert til å ri elitestevner, og de skal hoppe 1.20. Synes det hørtes litt merkelig ut, men, men. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  09:35:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Noen som tar turen? Jeg vet ikke helt hvilke dager det blir på meg, og det blir iallfall ikke hver dag. Håper på å få med endel dressur..

Noen som kjenner til noe program med tider og sånt? Ting står oppramset i programmet, men det står ingenting om at klassene kommer i denne rekkefølgen, og når ting starter og slutter. Med hensyn på hverdagene er iallfall jeg veldig interessert i hvordan dette passer meg med hensyn på jobb og hest. Ser dog at arrangementene begynner kl 10:00 hver dag, ut fra oppføringenhos Billettservice. Men det hjelper jo egentlig ganske lite..

Håper ikke dressuren mandag, tirsdag og onsdag sendes i rekkefølgen den er satt opp med. Jeg har ikke anledning til å være på plass fra første til siste klasse.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 22/12/2005 09:42:46 Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  00:58:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal dit jeg;) blir knall..hehe
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  22:11:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har fått med meg mamma, pappa og de to søstrene mine pluss enda fler, så vi skal ihvertfall nedover : )
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  15:09:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Jeg skal jeg skal!! Får fri den helgen som det er dressur. Ble spurt om jeg ikke kunne regne en del av klassene. De trengte noen superregnere til stevnet. Og da har de ihvertfall meg til å si ja frivillig...

Blir gøy med masse hest... Wee...

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  18:32:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Yay, jeg har blitt tatt ut til å ri lille runden! De andre norske er Christine Øye, Ann Cathrin Lübbe og Karen Helene Gjerde. Store runden vet jeg ikke enda. Kommer visstnok endel utenlandske. Dette blir gøy! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  20:57:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Meriadoc:
Vet du noe om tidspunkt på dagen? I forhold til store runden? Tenker i første omgang på mandag, tirsdag og onsdag. Det er vel da begge disse rundene går. Kunne tenke meg å se lille og store runden, og håper dette legges opp slik at jeg rekker å ri før eller etter jeg er der, og ikke må få med meg all den voltigen og Mounted Gamesen som også går da.

Gratulerer med uttak forresten Skal Kanga ri Le Fantastique?

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 14/01/2006 20:58:36 Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  22:34:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ingen aning om tidspunkt eller noe. Vet bare at vet.sjekken er kl.21 på søndag. Det burde vel komme mer detaljert program etter definite entry 20.jan.
Regner med at Kanga skal ri Le Fantastique ja
Gå til toppen av siden

supreme magic=)

» VIP

Skrevet - 11/02/2006 :  04:23:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
alle må komme å se på.. jeg gleder meg kanon mye:D Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2006 :  20:29:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Da er de norske dressurekvipasjene offesielle: Her

Så tøft at Per er ute i Lilleturen med Revenge nå! Kjedelig jeg ikke får sett dem denne ganger, p.g.a. ekstremt dårlig tilpassset program som de som ønsker å komme for å se kun dressur..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 12/02/2006 20:29:47 Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.