hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tull og tøys
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Natural Horsemanship
 Tull og tøys
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Veronika B

» VIP

Skrevet - 28/09/2005 :  21:34:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Natural horsemanship er virkelig det dummeste jeg har hørt om!

Stå i en rund paddock i flere timer og temme ville hester. Herregud, kjøp heller en snill hest.

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  22:03:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Enig. For du trenger det, du som slår en hest når den ikke hører på deg...

Ærlig talt.. Du snakker som du har vett til...
Jeg vet ikke noe om jetfly, derfor er jetfly DRITT, assa!!!!

Hilsen Line på 41 som nok ikke jager hester i timesvis. Fordi hun faktisk bruker NH...

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  22:12:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke ord.
Therese
Gå til toppen av siden

rapplilja

Skrevet - 28/09/2005 :  22:38:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er sjelden jeg blir provosert på mix'en, men Veronika B. klarer det faktisk. Nå ser jeg for meg et par guttunger på 10-12 år som sitter på gutterommet og klekker ut lure "tulleinnlegg". Provosert og målløs, godt gjort... Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  22:43:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enkelte har ikke så lett for det stakkars....
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/09/2005 :  22:47:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Natural Horsemanship omhandler ikke bare å stå inne i en ring og jage hesten.. Det er også mange andre ting du kan gjøre!

Dessuten kan du kjøpe deg en perfekt og snill hest, du kan alikevel drive på med horsemanship. NH går ikke bare ut på å få hesten snill. Det er vel kanskje måten og holde på med hest på, at det skal være mest naturlig for hesten og måten den er på..

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  23:07:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jaja, vi får unnskylde de uvitende... Er jo ikke så vanskelig å forstå at hun har null kunnskap om NH med disse utsagn:)
Hege Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  23:24:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ikke har du peiling på hva NH er for noe, men du har heller ikke peiling på hvordan du skal behandle en hest. Det går ikke an og lære hesten vårt språk men vi kan derimot lære oss hestens språk! Hva er det som er så galt i det?? Er du redd for en utfordring??

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  23:24:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det går jo ikke an å ta det innlegget seriøst! lener meg heller godt bak i godstolen og flirer litt av dumskapen til noen mennesker når det gjelder hest jeg ;)!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  08:48:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Blir bare så irritert når jeg leser om folk som ikke gidder og prøve kommunisere med- og forstå hesten
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  10:30:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
bah, dette gidder jeg ikke svare på en gang.. Du skriver så mye dumt rundt her veronika, at ingen gidder ta deg seriøst til slutt. Nå må jeg i stallen og "jage" hoppa mi i noen timer så kanskje hun blir snill! :)

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 29/09/2005 :  12:55:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Veronika B.
Hvis dette er slik du proever aa faa oppmerksomhet saa har du oedelagt for deg selv er jeg redd.
Du slenger jo bare viss vass ut i hytt og gevaer for aa provosere, hadde blitt ordentlig flau var jeg deg.

Et lite tips paa veien-trekk deg stille og rolig tilbake saa faar du det nok bedre med deg selv og ditt.

Redigert av - xxxx den 29/09/2005 12:59:19 Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 29/09/2005 :  14:55:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Veronika B: Hvordan tenkte du å få hesten snill da? Tror du det nytter å gi den juling??? Da liker den deg ikke, men gjør akkurat som du sier fordi du kommer til å banke den hvis ikke! Hva slags hesteeier er du? NH synes jeg er noe av det viktigeste når man driver med hest, noe jeg gjør hele tiden når jeg holder på med hesten. Det høres ut som om du synes at NH er tragisk, men det eneste som er tragisk her, er deg!

PS: De som eier hesten før du får den, må jo faktisk bruke NH for å få den snill. Hadde INGEN brukt NH, så kan du tenke deg hvaslags hester vi hadde hatt!!!

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  16:04:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Merkelig at hun ikke svarer på noen av utsagnene hun har lagt ut her og der... Skulle gjerne ha fått litt forklaring!
Hege Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 29/09/2005 :  16:45:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Hihi, enten så er ikke Veronica B helt "på nett", eller så har stakkaren automatisk inlogging og hyggelige venner eller småsøsken
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Veronika B

» VIP

Skrevet - 29/09/2005 :  18:32:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm... Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.