hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Telefonskrekk!=S
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Telefonskrekk!=S
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

ShyBoy

Skrevet - 26/09/2005 :  18:43:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen andre enn jeg som har det?=S. Har suttet her en times tid nå med telefonen og tør ikke ringe hovslageren=S. Er det normalt?=P
http://www.mmdreamteam.piczo.com

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  19:18:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Oh yes. Jeg er akkurat slik jeg også. Elsker å snakke i fon med folk jeg kjenner (kjæresten, venner, mamma(!) osv), men hater virkelig å snakke med folk jeg ikke kjenner - det får andre gjøre for meg. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/09/2005 :  19:25:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det normalt? Hva for et spørsmål er det? JA, det er normalt.. Plages selv driit mye med dette. Det er jo så vidt jeg tørr og ringe mine venner.. Skulle tro jeg har klaustrofobi for teleforrør med hul lyd..
Og jeg som skal ringe dyrlegen straks, å hvordan skal det gå tro..

Sist jeg ringte til dyrlegen, så bare gikk jeg og satt meg i senga og søkte opp nr. på mobilen og trykkte "ringe knappen" Jeg var ikke forberett eller noe, ikke før noen svarte i andre enden jeg reagerte..

Ingen som har tips?

Redigert av - Bustetrollet den 26/09/2005 19:35:23 Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 26/09/2005 :  20:58:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
JEg var sånn før jeg.. pleide å skrive manus før jeg ringte da..hehe...;) Det går vel som regel over etter ei stund dette med telefonskrekk..har ikke noe av det lengere nå jeg"
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  21:49:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Har vel en tendens til i være sånn selv ja. Snakker mer enn gjerne med folk jeg kjenner, men kvir meg litt når jeg må snakke med folk jeg ikke kjenner, selv om jeg har blitt mye tøffere. Også de som har skjult nummer da gitt. *huff* :P
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  21:59:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg likte ikke det før jeg heller men fant noe som hjalp!
jeg hadde et ark forann meg og klusset på mens jeg snakket og da fokuserte jeg på det :p

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  22:38:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
hehe, rart å se flere er sånn, alle klager på meg! jeg tør ikke ringe til noen jeg, bare kjæreste,venner og nær famlilie. Kan ikke ringe lege eller noe jeg, er ganske slitsomt. Så synes jeg det er fælt når noen ringer skal ha hesten i innridning eller noe sånt, og jeg bare stotrer i vei, lol, høres ut som den raringen :|

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/09/2005 :  22:45:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hehe, rart å se flere er sånn, alle klager på meg!
Opprinnelig postet av Bea

Samme med meg. Alle klager og klager på meg, men når de selv kommer til stykke, så er de ikke så tøff..

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  23:28:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
JEg var sånn før jeg.. pleide å skrive manus før jeg ringte da..hehe...;) Det går vel som regel over etter ei stund dette med telefonskrekk..har ikke noe av det lengere nå jeg"

Opprinnelig postet av Lise&Jentene

hehehe, kjenner meg igjen der! HATER å snakke med fremmede, begynner å stokke om ord og har ingenting lurt å si, helt ukontrollert, og klarer ikke å tenke over hva jeg sier! Liker minst å ringe til offentlige kontorer o.l, folkene er ofte sure der! som f.eks tannlege, lege ++.. Ikke så ille med hovslageren, han kjenner jeg litt bedre :) Maxi & Mathilde: Hvis det er han Johansen du skal ringe til, har du ingenting å frykte! Han er koselig å prate med, aldri sur eller gretten ;)!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  00:18:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns heller ikke det er noe gøy å ringe til folk jeg ikke kjenner...går bedre hvis jeg skal gi beskjed om noe, enn hvis jeg skal spørre om noe...

Litt morsom telefonhistorie om ei venninne fra vgs: da hun gikk på ungdomsskolen, skulle hun en gang ringe til ordføreren i kommunen her i forbindelse med et prosjekt på skolen. Hun hadde lært at hun skulle presentere seg med fullt navn og hvorfor hun ringte, men glemte helt navnet i farten. Etter å ha plapret i vei i et par minutter, kom hun plutselig på at hun hadde glemt å presentere seg, og buste ut med "og forresten, dette er [navn] faktisk".
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  10:26:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe ;) Det er jammen meg ikke lett alltid nei! det som er veldig standard meg, er at je glemmer ut etterhvert hva jeg skal si, så til slutt får jeg ikke noe ut av telefonsamtalen alikevel. Mye bedre å snakke med folk ansikt til ansikt! DET har jeg ingen problemer med!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  12:34:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har ingen problemer med å ringe kjente og ukjente, men hater at det er andre i rommet hvis jeg skal ringe noen, vil helst være alene:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  12:44:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Godt der er flere som er slik ;)

Har begynt å sende melding jeg til hovslageren, bare for å slippe å ringe til han...hihi
Det værste er nesten å presentere seg synes jeg.... Jeg begynner å bable veeeldig fort nåe jeg er nervøs, tror svært få i andre enden får med seg hva jeg sier....

Var stolt av meg selv da jeg turte å ringe på en hest heeelt selv =)=)=)=)
Presenterte meg skikkelig og alt... =)

Men tror jdet var engangtilfelle...hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  13:26:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Ringe til folk er noe av det verste jeg vet om! Jeg stokker om ordene, stammer og blir helt svett. Er mye bedre å treffe dem ansikt til ansikt da.. I det siste har jeg nektet å ta hustelefonen hjemme også, i frykt for at det skal være en person som jeg ikke kjenner, men som kjenner meg, som begynner å snakke om hvordan jeg har det og blablabla. Ikke hyggelig i det hele tatt!! Så er jeg redd for hva folk ska tro om meg når jeg plutselig sier at jeg må gå, eller noe..

Har et telefonoppdrag nå. Skal på kurs med forhesten min, og må ringe stallen for å høre om oppstalling osv... Huff...

-Marte Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  22:48:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg hadde skikkelig telefonskrekk før. Det var så galt at viss noen ringte meg med skjult nummer eller et nummer jeg ikke hadde på telefonen så tok jeg den ikke. Så fikk jeg jobb i et forsikringsselskap med å selge forsikringer, og nå er jeg helt kvitt det... heldigvis Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  16:34:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Bra det ikke er bare meg! Hehe, jeg skriver også manus, hvis ikke blir det bare "øøøøh...ka æ sku sei, jo..nei..øhm.." :P

Aller helst får jeg mamma til å ringe! ;)

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.